וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזילה בדירה חדשה: למה זה קורה ומה עושים?

בשיתוף דיגיטאץ'

27.8.2020 / 11:19

מיד לאחר קבלת דירה חדשה, אנחנו רוצים לבדוק אותה היטב ולוודא שהכל תקין. לצערנו, לעיתים בכל זאת מתגלות נזילות במקומות שונים. איפה זה יכול לקרות ומה עלינו לעשות כאשר מתגלה נזילה? כאן תוכלו לקבל את כל התשובות לכל השאלות

דיגיטאץ'. יח"צ,
דיגיטאץ'/יח"צ

החודשים הראשונים שלאחר קבלת דירה חדשה הם חודשים בהם בוחנים את הדירה, ובודקים את תפקודן התקין של המערכות הפועלות בדירה. כשמדובר בנזילות, עליכם לאתר את גורם הבעיה מהר ככל האפשר, על מנת למנוע נזקים עתידיים. נזילות בדירות חדשות יכולות לנבוע מחיבורים רופפים, בעיות באיטום בצנרת או בגג וכו'.

כאן תוכלו לקרוא על הגורמים המרכזיים לנזילות בדירה חדשה, ועל החשיבות של איתור נזילות מים באופן מדויק ויסודי על ידי חברה אמינה ומקצועית.

דיגיטאץ'. יח"צ,
דיגיטאץ'/יח"צ

מהם הגורמים המרכזיים לנזילה בדירה חדשה?

נזילות מים בדירה חדשה עלולות להביא לבהלה, אך אין לכם מה לדאוג. עדיף לזיהוי דליפות ונזילות כמה שיותר מהר. נזילות בדירה חדשה נגרמות בעיקר כתוצאה מכשל בהתקנה של אחת ממערכות המים בדירה, או כתוצאה מנזקי מזג האוויר. ריכזנו עבורכם כמה גורמים מרכזיים עשויים להוביל לבעיית נזילות מים.

איתור נזילות באמבטיה

חדר האמבטיה, הוא איך לא - המקום הרגיש ביותר בדירה לבעיות של נזילות מים. שני הסוגים השכיחים ביותר של נזילות בחדר האמבטיה הם נזילות חיצוניות. נזילות מאסלה, נגרמות בעיקר במקרים בהם האיטום רופף או שלא בוצע כראוי. ואילו נזילות מהאמבטיה, נגרמות כתוצאה מכך שאוטם הניקוז רופף.

במצבים נדירים יותר, ישנה נזילה באינסטלציה של האסלה או האמבטיה, אם זה קורה - הדליפה אינה קשורה להורדת המים באסלה או למקלחת.

איתור נזילות אינסטלציה

נזילות אינסטלציה לרוב נובעות מהחיבורים בצינורות או במערכת הניקוז. עליכם לדעת כי הצינורות עוברים בקירות, כך שישנה אפשרות שנזילה תופיע במקום בו התקרה והקיר נפגשים. אם זה מה שקורה, לרוב התקרה תראה סימני מים דולפים, ואילו הקיר שמתחת לתקרה הדולפת עשוי להראות סימני נזק כשהמים יורדים במורד פנים הקיר.

איתור נזילות בעליית הגג

אם הדירה שלכם היא הדירה בקומה האחרונה בבניין, עליכם לוודא כי אין נזילות בעליית הגג. עליית גג מעל דירה עשויה לדלוף ולאגור מים בכל מקום בתקרה. תוכלו לזהות האם מדובר בגג דולף אם בימים של גשמים כבדים ישנה דליפה.

דיגיטאץ'. יח"צ,
דיגיטאץ'/יח"צ

חשיבותו של איתור נזילות מדויק

השלב הראשון והחשוב ביותר בתהליך תיקון נזילות, הינו שלב איתור נזילות. חשוב מאוד לזהות מהו מקור הדליפה, המקור לדליפות בפינת האוכל עשוי להיות שונה לגמרי ממקור לנזילה בחדר המקלחת או במטבח. בנוסף לכך, מיקום הדליפה יכול להעיד על משך הזמן שהיא קיימת.

יש לשים לב האם הנזילה מוגבלת באזור ספציפי אחד או שהיא פרושה על חלק גדול מהתקרה. דבר נוסף שתוכלו לבדוק הוא האם במיקום הדליפה נוצר עיוות בתקרה או שינויים בצבע, תקרה מתקלפת מעידה על נזילה שמתרחשת זמן מה.

על מנת לאתר נזילות באופן מדויק ומקצועי, אתם יכולים לשכור את שירותי חברה מומלצת לאיתור נזילות. יש ברשות חברה אמינה ומקצועית מכשור מתקדם שמאתר את מקור הנזילה המדויק, גם אם זה מאחורי קיר או מתחת לרצפה. חברה לאיתור נזילות מבצעת צילום תרמי לאיתור נזילות או בגז, מה שמאפשר לה להגיע למיקום המדויק של הדליפה.

לסיכום

חשוב מאוד לזהות את מקור הנזילות בדירה בכלל ובדירה חדשה בפרט. ככל שתזהו מוקדם יותר, תפתרו את הבעיה מהר יותר ותפחיתו את הזיכויים משמעותית לנזקים עתידיים. במקרים רבים העין האנושית לא מצליחה לזהות את מקור הנזילה, כיוון שהצינורות מצויים בעיקר בתוך הקירות, ולכן יש צורך בחברה שתאתר את הנזילה באמצעות מכשור מתקדם.

אנו בחברת AT TECH מתמחים באיתור נזילות במחירים משתלמים ובטכנולוגיות מתקדמות לאיתור נזילות מים.

סובלים מנזילה? רוצים להתייעץ בקרו אצלנו באתר >> https://at-tec.co.il/ או חייגו 072-3301506

בשיתוף דיגיטאץ'
  • עוד באותו נושא:
  • נזילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully