וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסים לכושר עם מר ישראל

מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף יקיר נס

2.9.2020 / 11:34

אם עוד לא שמעתם את השם יקיר נס - כנראה שאתם לא נכנסתם לעניינים. הפלטפורמה החדשה שמשגעת את הרשת ושומרת עליכם חטובים, בריאים ויפים

בגיל 20 - יקיר לא האמין שיהיה מר ישראל - פעמיים במקום הראשון ובשלוש פעמים נוספות במקום השני, מאז ומתמיד היה מונע מתשוקה עזה לספורט והיה לוקח את הגוף שלו כל פעם לגבהים ומחוזות חדשים. אז מה הפלא שבגיל 20 הוא הפך להיות בין המאמנים המבוקשים ביותר באזור הצפון ועכשיו בשיטתו החדשנית שפיתח - פורץ אל עולם האונליין ועושה לכולם בית ספר?

יקיר נס. digitouch,
יקיר נס/digitouch

בגיל 17 החליט יקיר ללכת על החלטה לא שגרתית ולהקדיש את כל כולו לאהבה הגדולה שלו ביותר- אנשים וספורט. את דרכו התחיל בבית ספר וינגייט ולמרות היותו התלמיד הצעיר ביותר בקורס - סיים אותו בהצלחה ובמקביל התחרה באליפות הארץ בפיתוח גוף וקטף את המקום השני ושנה לאחר מכן את המקום הראשון.

זה מכבר - 5 שנים שיקיר מתחרה בתחרות מר ישראל וקוטף את המקומות הראשונים שנה אחר שנה, עכשיו יקיר פורץ בדרכו ומטרתו הגדולה מכל היא לעזור לאנשים להגשים את החלום ולהגיע לתוצאות שתמיד רצו.

יקיר נס. יקיר נס,
מר ישראל יקיר נס/יקיר נס

למה דווקא אימונים אונליין? זה עובד?

היום כבר לא צריך לצאת מהבית בשביל לקבל תוכנית אימונים ותפריט תזונה המותאם בדיוק עבורכם.
fit-Nass נועדה לבנות מעטפת של תמיכה וליווי בשילוב תפריט מדויק ותוכנית אימונים מאוזנת ומותאמת לאורח החיים שלכם, בזמן שלכם ובתקציב שנוח לכל כיס. והכל אונליין!

לא טעיתם! הכל מתבצע אונליין, שירות ותמיכה 24/7 בווצאפ עם יקיר שמלווה אתכם ברגעים הקשים של ההתלבטויות מול ארון הממתקים, שמתאים לכם תרגילים אחרים ביום שכואב לכם ושנמצא אתכם צעד צעד בדרך לגוף החלומות שלכם.

יקיר לוקח חלק בכל שלב ושלב עד להגעה לתוצאה הרצויה ועוזר לכם לשמור על התוצאה לאחר מכן תוך כדי תמיכה שוטפת.

בעולם של היום, כשוירוסים מאופפים מעלינו וסגר יכול לקרות כל רגע - לשמור על כושר ובריאות זה רק אונליין, זה רק יקיר נס כי היום כבר לא צריך לצאת מהבית בשביל לקבל תוכנית אימונים ותפריט תזונה בהתאמה אישית, היום הכל הרבה יותר קל וכמובן שהתוצאות מדברות בעד עצמן.

יקיר מאמין ששום דבר אינו בלתי אפשרי אם מספיק רוצים ועובדים בשבילו, ובגלל זה יקיר מאמין ומלווה בכל לקוח שבוחר לבצע את השינוי שלו יחד איתו בהתמדה, סבלנות וכוח רצון.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

יקיר נס. digitouch,
יקיר נס/digitouch
מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף יקיר נס
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully