וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקררים תעשייתיים - המדריך המלא לקניה נכונה

מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף אס.אל.קיי הנדסת קירור

7.9.2020 / 12:03

אחד הפרמטרים שלא ניתן לוותר עליהם בעת רכישת מקררים תעשייתיים קשור גם בהוצאת המוצר אל הצרכן בצורה התקינה ביותר. מעבר למפרט כזה או אחר חשוב מאוד להתייחס גם למיקום המקררים.

האם תבחרו למקם את המקררים במקום פתוח או סגור? בכדי שיהיה ניתן לשלב בין השימושים הרשו לנו להציע לכם את סוג מקרר התעשייתי- זה שיודע בדיוק כיצד לנהוג ומתאים את עצמו לסביבה ולצרכים שלכם ולרצונות של הצרכנים.

מקרר תעשייתי - לשלב את הכול יחד

מקרר תעשייתי. דיגיטאץ',
מקרר תעשייתי/דיגיטאץ'

בחירת מקרר תעשייתי אחד או כמה מקררים תעשייתיים יכולים בהחלט לענות לכם על הדרישה של מכירת מוצר בהוראת התברואה והכי חשוב? לשמור על טריות ואיכות. בעת רכישת מקררים תעשייתיים חשוב מאוד לבדוק את גודל המקרר ואת תפוקתו- כשיודעים את זה ניתן בקלות לבחור את המקרר המתאים.

כמו כן חשוב מאוד להתחשב גם בחסכון של עלויות לדוגמא צריכת חשמל קטנה/ חסכונית יותר. לפני שקונים מקרר תעשייתי חשוב לקחת בחשבון גם את מינון התקלות- האם יש איש שרות שיכול לתת לכם מענה בזמן אמת? אחרי הכול זה לא מקרר ביתי.

מקרר תעשייתי - מפרט ויתרונות

כפי שהבנתם, אם אתם צריכים מקרר תעשייתי טוב שיהיה נאמן לכם ולצרכנים שלכם חשוב מאוד לבחור מקרר עם איכות הקפאה כאמור מקרר שגם כאשר הוא פתוח יותר מהרגיל התוצרת לא תפגע ולא תפגע באף אחד מהצרכנים הצורכים את המוצר.

לצד החסכון בחשמל חשוב מאוד לדבר גם על סביבה ירוקה לרבות חסכון באנרגיה. דברים נוספים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים מקרר תעשייתי או כמה מקררים תעשייתיים קשור בנגישות ונוחות לכם ולכל מי שצריך מוצר כזה או אחר.

כמו כן חשוב למצוא מקררים שניתן לאחסן במקום שלא יפריע למעבר שלכם ולא למעבר של הצרכנים האחרים. בנוסף לכך יש להתחשב בסוג האחסון, איזה מוצרים תרצו לאחסן בתוך המקררים?

האם מדובר במוצרים מאוד ספציפיים הנחשבים עדינים יותר לאקלים הישראלי המשתנה? מה לגבי צורת המקרר? האם תעדיפו מקרר שוכב או עומד? לצורך העניין מקרר שוכב יביא יתרון ברור הקשור בניגשות קלה יותר למוצרים וכן יספק מענה לטמפרטורה נמוכה יותר.

בסיכום דבר, אם אתם מחפשים מקררים תעשייתיים או מקרר תעשייתי אחד חשוב מאוד לבחור בהתחשב לעניין האחסון, גודל האחסון, המיקום המתאים, ההוצאות שיהיו לכם בעת השימוש וכד'. כמו כן, חשוב מאוד כי מקרר שתבחרו יצור נגישות לכל מוצר כך שהלקוח שלכם יוכל להשיג כל מוצר ללא קושי או חיפוש מייגע בתוך המקרר הקר.

מחפשים מקררים תעשייתיים? אל תשכחו לבחור אותם גם בהסתמך על הטמפרטורה המתאימה בהתחשב לסוג המוצר, ניקיון קל, בקרת קירור נכונה וכמובן יכולות הכלה מותאמות לעסק.

מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף אס.אל.קיי הנדסת קירור
  • עוד באותו נושא:
  • מקררים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully