וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים חברת הסעות? אלו הדברים שאתם צריכים לבדוק

בשיתוף א.קרן פסגות שירותי הסעות

23.9.2020 / 10:50

השירותים של חברות הסעות נדרשים חדשות לבקרים. ברמה המעשית יש לא מעט חברות שמספקות את המענה הזה, אולם הן נבדלות ביניהן בשלל פרמטרים. השורה התחתונה היא שאם אתם רוצים להגיע ליעד שלכם בבטחה, בנוחות ואפילו בהנאה, עליכם לבחור נכון חברת הסעות.

הדגשים העיקריים בבחירת חברת הסעות

סל שירותים רחב

תחת המונח "שירותי הסעות", מסתתרים לא מעט שירותים אפשריים. כך למשל החברה יכולה להציע הסעות לטיולים, הסעות לאירועים, הסעות תלמידים, הסעות עובדים, נסיעות ספיישל ועוד. בדרך כלל חברה עם כוח אדם מנוסה, וצי כלי רכב מגוון, תוכל להציע כמה שיותר שירותים - מה שמקל על הלקוחות.

א.קרן פסגות, בהיותה אחת מחברות ההסעות הבולטות בישראל מזה למעלה מ-30 שנה, מציעה נסיעות לכל מטרה. צוות החברה מתאים ללקוח את הרכב האידיאלי עבורו, בהתאם ליעדי הנסיעה, למספר הנוסעים, למטרות הנסיעה ולפרמטרים אחרים.

בטיחות גבוהה

כשחברת הסעות לוקחת את ההגה, הבטיחות של נוסעי הרכב מופקדת בידיים שלה. ואלו הם לא רק תרחישים קטסטרופליים דוגמת תאונה, אלא גם רכב השובק חיים או מתחיל "לזייף" במהלך הנסיעה. לכן ברור מדוע אי אפשר להתפשר בבחירת החברה בה נעזרים.

חברת הסעות מובילה שמה את הבטיחות בראש מעייניה, מה שבא לידי ביטוי בכמה אופנים. חברה שכזו תבחר את הנהגים באופן מוקפד ותשים דגש על ההכשרה והריענון שלהם. היא גם תבצע תחזוקה שוטפת ותכופה לכלי הרכב, תוך בקרה של קצין בטיחות בתעבורה.

כשאתם פונים לחברת הסעות, לכן, הקפידו לשאול בדיוק מהי התפיסה שלה לגבי הבטיחות ואילו מאמצים נעשים באופן שוטף על מנת להבטיח אותה.

אוטובוסים של א.קרן פסגות שירותי הסעות. א.קרן פסגות שירותי הסעות, אתר רשמי
אוטובוסים של א.קרן פסגות שירותי הסעות/אתר רשמי, א.קרן פסגות שירותי הסעות

חוויית הנסיעה

חברת הסעות אמורה להבטיח שהנוסעים יגיעו ליעד המובטח בצורה בטוחה, ובהתאם ללוח הזמנים. אלא שהחברות המובילות בתחום, שמות דגש נוסף וחשוב לא פחות: על חוויית הנסיעה, לעיתים תוך דגש על נוחות מלאה ואפילו יוקרה.


בחברת א. קרן פסגות, למשל, הושם דגש על הפרטים הקטנים ביותר שיכולים להביא לחוויית הנסיעה הגדולה, ביניהם מושבים מרופדים הניתנים לכוונון ולהטיה, תאורת קריאה, מערכות מיזוג אוויר וחימום מתקדמות הנבדקות באופן תדיר, מערכות שמע, נגן תקליטורים ומיקרופון. בחלק מהכלי הרכב של החברה, תמצאו גם מכשיר DVD ומסך טלוויזיה.

זמינות

בסופו של דבר, חברת ההסעות צריכה להיות שם בשבילכם בדיוק בזמן ובמקום שאתם זקוקים לה. ככל שהחברה זמינה יותר - פונקציה של צי כלי הרכב ומצבת העובדים שלה - כך גדלים הסיכויים שהיא תוכל לעמוד לשירותכם.

החדשות הטובות הן שלא חסרות בישראל חברות הסעות בעלות זמינות גבוהה וכמעט מקסימלית. זהו דגש נוסף באופן שבו א.קרן פסגות מתנהלת. החברה זמינה לשירות הלקוחות 24 שעות ביממה, כאשר פריסת האוטובוסים, המיניבוסים והמידיבוסים שלה היא ארצית.

מכל אלה, אפשר להגיע למסקנה חד משמעית: לא משנה מהו היעד שלכם ברחבי ישראל, חברת ההסעות א.קרן פסגות היא הכתובת עבורכם.

בשיתוף א.קרן פסגות שירותי הסעות
  • עוד באותו נושא:
  • הסעות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully