וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חדש נכנס לזירת המלחמה בקורונה וזה בכלל לא בתחום הרפואה

בשיתוף אלוהה פורטל דרושים

2.12.2020 / 12:28

סטארטאפ ישראלי השיק פורטל חדש למחפשי עבודה שמאפשר לחברוץ ליהנות מיכולות גיוס מתקדמות, מדויקות, מהירות וחסכוניות הרבה יותר מכל מה שהכירו. ולמחפשי עבודה - חוויית חיפוש שונה, עם שקיפות לכל שלב בתהליך הגיוס

הסטארטאפ הישראלי אינטלימצ' לאב, שפיתח פלטפורמת על פורצת דרך בתחום - HR הרחיב את פעילותו ויוצא עם פורטל חדש למחפשי עבודה - אלוהה ג'ובס, המבוסס על טכנולוגיית החברה.

המטרה, לאפשר לחברות, ליהנות מיכולות גיוס מתקדמות, מדויקות, מהירות וחסכוניות הרבה יותר מכל מה שהכירו. ולמחפשי עבודה - חוויית חיפוש שונה, עם שקיפות לכל שלב בתהליך הגיוס, כלים לניהול קריירה והמון ידע זמין שמלווה אותם בכל צעד, כדי להביא אותם להצלחה ולמשרה שרצו.

חיפוש עבודה. ShutterStock
חיפוש עבודה/ShutterStock

מסבירה לנו ד"ר ליאת רמתי-נבון, מייסדת שותפה ו CPO בחברת Intelimatch-lab - "אומנם הקורונה היתה טריגר להעלאת הפורטל במתכונתו הנוכחית, כשהכל חינם למחפשי העבודה ועם מגוון מסלולים ייחודיים שיסייעו לחברות לעבור את התקופה הנוכחית, אבל האמונה שלנו שכך דברים צריכים להיות, היתה קיימת כבר מהיום הראשון, לפני שלוש שנים."

מה הכוונה כשאת אומרת "זו היתה האמונה שלנו כבר מהיום הראשון"?

"מהרגע הראשון החזון של חברת אינטלימצ' היה להביא לעולם הארגוני משהו אחר לחלוטין, לא עוד מערכת HR או מוצר שמספק פתרון טכנולוגי נקודתי. אלא לספק מענה כולל ואמיתי לניהול ופיתוח כלל התהליכים הנוגעים לההון האנושי לכל חברה, מקטנה ועד לתאגיד על.

פתרון שמשלב את העולם הטכנולוגי עם הפסיכולוגיה. המספק תוצאות אמיתיות, מדידות, איכותיות ושיפור מתמיד ובכך מקדם את הפעילות העסקית של החברה ומקדם גם עולם ארגוני חיובי וטוב יותר.
וכל זאת עם חווית שימוש חיובית, אינטואיטיבית ומעצימה למשתמשים הפרטיים והארגוניים."

מה הניע אתכם לפתח מהרגע הראשון פלטפורמה ולא מוצר שהולך וגדל עם הזמן?

"פתחנו מוצר אחד וזאת פלטפורמת אלוהה ויו שהולכת ומתפתחת כל הזמן ובתוכה יש מודולים שונים שלכל אחד תפקיד משלו.

היום בממוצע יש 11 מערכות ופתרונות HR שונים בחברה, שכל אחד מהם מספק מענה לתחום מסוים בניהול ההון האנושי.

כמעט אף מערכת לא מדברת עם השנייה, ברובן מוטמע AI שנועד לספק מוח למטרה ייעודית בלבד, הן לא באמת מספקות תמונה כוללת על הדבר החשוב ביותר בחברה והוא ההון האנושי ואינן מבדילות בין אנשים מרקעים ותרבויות שונות וזה ממשיך וממשיך.

נשמע כמעט דמיוני וכאב ראש, אבל זאת המציאות! ארגונים מתמודדים עם קושי לנהל מספר מערכות במקביל, קושי לשמר ידע וקושי במשיכת נתונים ועיבודם באופן איכותי. דבר הפוגם ביכולתם לקבל החלטות אופטימליות ובזמן אמת"

אז מה בעצם שונה בה ממערכות אחרות בעולמות ה- HR?

"הכל".
"מהרגע הראשון התייחסנו למערכת כמו לאורגניזם חי, משהו שכל הזמן צריך לגדול, ללמוד, להתפתח, להיות מסוגל להתאים את עצמו לכל סביבת עבודה, משתמש, משימה או מציאות.

כדי להתמודד עם האתגר הזה, מהרגע הראשון נוצר צוות יוצא דופן ומגוון של אנשים חדשניים ומנוסים מעולמות ה- HR, טכנולוגיה, מתמטיקה, תכנות, עיצוב, עסקים ואקדמיה, כשלכולם אותו ניצוץ בעיניים, לעשות משהו פשוט אחר שישנה את העולם הארגוני."

ד"ר ליאת רמתי-נבון, מייסדת שותפה ו CPO בחברת Intelimatch-lab. Intelimatch-lab,
ד"ר ליאת רמתי-נבון, מייסדת שותפה ו CPO בחברת Intelimatch-lab/Intelimatch-lab

מה הדבר הראשון שאת זוכרת שקרה ברגע שהתחלתם?

"הבנו מיד שמדובר במשהו ענק שהולך לשנות תעשיה שלמה ושזה זה הולך להיות קשה, כמעט בלתי אפשרי. המדהים הוא שההבנה הזאת רק תרמה למוטיבציה של האנשים עוד יותר."

נשמע קצת מלחיץ, לא?

"בהחלט. לאורך כל הדרך עבדנו מול הרבה חברות, דאגנו להוכחות ביצוע וקבלנו כל הזמן משובים
מסוגים שונים. רבים אמרו לנו, החזון שלכם מדהים, אבל בלתי אפשרי... משפט ששמענו הרבה פעמים."

ועדיין המשכתם בדרך שלכם?

"הקשבנו ולמדנו מכל המשובים שקבלנו ומהאנשים שהיו שותפים לדרך, עד לרגע בו הצגנו את הדור הראשון של הפלטפורמה ומשם הכל השתנה".

ומה היה השינוי?

"פתאום נוצרו שותפויות עסקיות מרתקות ונפתחו אפיקי שיווק ופיתוח עסקי חדשים לחלוטין.
יש משהו פשוט מרגש להתעורר יום אחד ולהיות חלק מהסטארטאפים הנבחרים של מייקרוסופט שזוכים לקבל מימון משמעותי ושימוש בתשתיות הענן של AZURE."

ומה לגבי התחרות בשוק?

"אז זהו, שגם בתחום הזה אנחנו מתנהלים אחרת לחלוטין. אנחנו לא מנסים להחליף את אחד. אם ללקוח יש מערכת או פתרון שהוא מרוצה ממנו, מצוין, אנחנו נספק לו את מה שחסר לו, לפעמים זה יהיה רק את המוח הראשי של המערכת, שיעשה לו סדר בכל המערכות שכבר ברשותו ויאפשר לו ראייה מעמיקה יותר ושיפור ביצועים. לפעמים אלו יהיו רכיבים נבחרים ולפעמים זו תהיה הפלטפורמה כולה".

מה זאת אומרת המוח הראשי של המערכת שאת מדברת עליו ?

"להבדיל ממערכות אחרות העושות שימוש ב- AI אחד, אנחנו יצרנו "מוח" ייעודי לכל מודול ורכיב במערכת, כל המוחות הללו מדברים אחד עם השני, מצליבים מידע "והמוח הראשי" מרכז הכל, משפר את כל חלקי המערכת השונים תוך כדי תנועה וממשיך להתפתח כל הזמן.

וכמובן, מנגיש בזמן אמת לכל משתמש את מלוא הנתונים הנדרשים כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בכל רגע נתון".

הזכרת בהתחלה את המשתמש הפרטי, איך הוא קשור, אם זאת מערכת לחברות וארגונים ?

"זהו עוד דבר ייחודי. למערכת יש שני צדדים שכל אחד עומד בפני עצמו ושניהם מקושרים האחד לשני.
למשתמש הפרטי יש את העולם שלו בתוך המערכת, בדיוק כמו ברשת חברתית, שזהו העולם החדש...
בצורה הזאת מועמד לעבודה מתקשר ישירות עם חברות מגייסות,

עובדים בחברה יכולים לעבוד ישירות מול המנהל, חברי הצוות או ה- HR.
כולם מחוברים לכולם, מהמחשב, מהסלולר ומכל מקום.

כן, כדי לייצר את חווית השימוש הזאת ולהפוך אותה גם לאינטואיטיבית ומאובטחת לחלוטין, עברנו הרבה לילות בלי שינה ?"

ומה זה אלוהה ג'ובס שמושק כעת בארץ?

זה העתיד של עולם חיפוש העבודה, לא עוד פורטל דרושים נוסף, אלא מערכת הוליסטית המאפשרת לנהל את כל תהליך הגיוס במקום אחד, בקלות, עם כל הכלים שנדרשים בכל שלב של תהליך הגיוס, הן למועמד והן לחברה המגייסת.

הכל זמין בלחיצת כפתור, קיימת גמישות מלאה עד לרמת פרסום משרה ליום אחד בלבד (צורך שהפך לנדרש בתקופה הנוכחית) הושם דגש על מיתוג מעסיק והנגשה של תוכן וידאו, שאותו הקהל מבקש לראות היום, להבדיל מטקסט בלבד שקיים בפורטלים האחרים.

העובדה שלמשתמש הפרטי יש מערכת מלאה בצד שלו, מאפשרת לחברות לנהל תהליכי גיוס בשקיפות מלאה, צורך אמיתי שחסר היום בתהליכי הגיוס, ושמועמדים וחברות בכל העולם מציינים אותו כאחד הפערים המהותיים והכואבים ביותר.

מעבר לכך, כמי ששמים דגש על התאמת הפתרונות שלנו למגמות הארגוניות המתקדמות בעולם, אלוהה ג'ובס מספק את הכלים והערוצים לגיוס של אוכלוסיות מגוונות ובכך גם מקדם חברה הוגנת יותר בישראל.

אם אני צריכה לסכם את העשייה שלנו, אינטלימצ' מביאה לארגונים ולמשתמשים פרטיים כבר היום את העתיד של העולם הארגוני".

בשיתוף אלוהה פורטל דרושים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully