וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סוכנות אימג' שפורצת את הגבולות ומשנה את כללי המשחק

בשיתוף סוכנות אימג' ודיגיטאץ'

27.12.2020 / 14:25

איש העסקים רועי מור רכש לאחרונה את סוכנות הדוגמנות אימג'. ישבנו איתו לשיחה על ההחלטה, הייחוד של החברה, הקשר עם הטאלנטים ועוד

סוכנות הדוגמנות אימג' נמכרה לאחרונה לאיש העסקים רועי מור, שהבין כי כללי המשחק השתנו בעולם הדוגמנות החדש, ואופי הייצוג צריך לקבל גוונים חדשים. ישבנו לשיחה מרתקת עם מור, ששיתף אותנו על הסיבות מדוע סוכנות הדוגמנות הייתה צריכה לרענן את דרכי הייצוג שלה, וכיצד הוא פועל כיום כדי להביא את המיוצגים שלו לרמות הגבוהות ביותר בארץ ובחו"ל.

למה החלטת לרכוש את הסוכנות?

"מאז ומתמיד עולם הייצוג משך אותי אליו, ותמיד ידעתי שיש לי הרבה מה לתת בתחום הזה. אני מאמין בכישוריי בהובלה של אנשים כל הדרך להצלחה, ואין תחושה טובה יותר מלראות מיוצג עושה דרך, לומד, מתקדם וכובש יעדים חדשים". מוסיף מור בהתרגשות, "באימג' מודלס ראיתי הזדמנות להביא את עצמי ואת המיוצגים למקומות חדשים, ואני מתרגש לפני כל אתגר שניצב בפניי".

מה מייחד את החברה ביחס לחברות אחרות? איך היא מבדילה את עצמה מהתחרות?

"סוכנות אימג' פעלה שנים רבות והייתה לסוכנות מצליחה בעולם ה'ישן'. עם התפתחות הרשתות החברתיות, כמו גם הקורונה ששינתה סדרי עולם, צרכי התעשייה השתנו. לדברי מור, בעת רכישת הסוכנות ובחינה מחדש של כל ההתנהלות הכללית בחברה, הגענו למסקנות שעיקרן הוא הצורך במעבר חד לעידן הדיגיטלי, שזהו מרכיב מרכזי להצלחה. לדבריו, הסוכנות לא מקובעת לדרכי הייצוג הישנות, אם כי במקרי הצורך עושים שימוש גם בהן.

כיום הסוכנות פועלות במטרה ליזום קמפיינים עכשוויים, ייחודים ומובילים. כל זאת היא עושה תוך אמונה בשיתופי פעולה. אנחנו יכולים לראות את המיוצגים של הסוכנות מככבים בקמפיינים של החברות המובילות בישראל כמו אפרודיטה, טופשופ, פמינה, יופלה, קסיו ועוד רבות וטובות".

רועי מור. יח"צ,
רועי מור/יח"צ

מהי גישת הייצוג מול הטאלנטים בחברה?

מור מדגיש, "בנוסף לאופי הייצוג והקמפיינים, אנחנו שמים בראש סדר העדיפויות את האינטרסים של המיוצגים שלנו בכל התחומים. חשוב לנו לספק להם מעבר לייצוג המקצועי, גם בית שידאג לצרכים שלהם, ולקידום המקצועי כל הדרך להצלחה".

סוכנות אימג' פועלת היום לייצוג עוד כישורים מעבר לדוגמנות, מהם הפרמטרים להצטרף לחברה?

"הסוכנות מספקת ייצוג מקצועי לטאלנטים מכל התחומים, החל מדוגמנות, דרך משחק ועד להכנה לתוכניות ריאליטי והכנה מקצועית לאודישנים. אנחנו מאמינים בלזהות את הכישרון, ולאחר מכן לבנות יחד מסלול מנצח להצלחה. בתהליך הקליטה נבצע אבחון דקדקני, ובו נאבחן את כישוריו של הטאטלנט בשקיפות מלאה מולו. לאחר שזיהינו התאמה, נבצע צילומי תדמית מקצועיים ונתחיל במסע השיווק הייחודי שלנו, וייצוג בהתאמה לצרכים של הטאלנט".

האם החברה פועלת רק בישראל או קורצת גם לחו"ל? ואם כן כיצד זה מתבטא?

"סוכנות אימג' רואה את עולם הייצוג ללא גבולות מוגדרים, ואנחנו תמיד שואפים לגדול ולהצליח. כעת אנחנו בשיתופי פעולה פורים עם סוכנויות מובילות בערי האופנה הגדולות בעולם, מייג'ור במילאנו וניו יורק. ישנם דברים שאני לא יכול לחשוף עדיין, אך אני יכול לשתף כי אנחנו במגעים מתקדמים עם אחת מסוכנויות הייצוג המובילות בעולם".

נשמע מקום טוב להיות בו. איך מגיעים אליכם לאודישן?

"ניתן לקבוע פגישת ייעוץ ראשונה דרך האתר שלנו, או ליצור קשר בעמוד האינסטגרם image_models_israel. הסוכנות ממוקמת במגדלי מידטאון סמוך לקניון עזריאלי בתל אביב, בקומה 37 במגדל העסקים".

בשיתוף סוכנות אימג' ודיגיטאץ'
  • עוד באותו נושא:
  • דוגמנות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully