וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקדמים לספיריט בר טאצ' ומשדרגים את חוויית השתייה והבישול

בשיתוף הדס פתרונות סינון

24.1.2021 / 12:59

כשטכנולוגיה ועיצוב נפגשים מתקבל בר מים מתקדם וקומפקטי במיוחד לקבלת מים צלולים, בריאים וטעימים בנגיעה אחת - ועכשיו בר המים המתקדם בעולם יכול להיות שלכם בהטבה מיוחדת

ברי המים כבר הפכו מזמן לחלק בלתי נפרד מהמציאות של כמעט כל משפחה בישראל. על השיש במטבח אצל ההורים, בבית של חברים או אפילו בתכניות ריאליטי, כולם רוצים את המכשיר המשלב בתוכו את נוסחת הקסם: נוחות, עיצוב, חסכון ובריאות. הסיבות לפריחת ברי המים בישראל רבות ומגוונות. ראשית, ישראל היא ארץ חמה ברוב חודשי השנה ובאופן טבעי יש לנו צורך גדול בשתייה מרובה של מים. ואם אנחנו כבר שותים הרבה? חשוב לנו מאוד שהמים יהיו צלולים ובריאים, וזו גם הסיבה שהפסקנו לשתות את מי הברז ועברנו למים מסוננים ונקיים.

ילדים שותים מים מספיריט בר טאצ'. הדס פתרונות סינון, אתר רשמי
ילדים שותים מים מספיריט בר טאצ'/אתר רשמי, הדס פתרונות סינון

בתחום ברי המים ופתרונות הסינון בישראל, הדס פתרונות סינון היא חברה מובילה ובעלת נסיון רב בפיתוח ושיווק של מערכות לטיהור מים, סינון, חימום וקירור מי השתייה למגזר הפרטי והמוסדי. בלב פעילותה השוטפת, הדס מפתחת ומשווקת מגוון רחב של מתקני שתייה ופתרונות סינון.

כחלק מהליך פיתוח בחברה, בו הלקוח וצרכיו ניצבו במרכז, עלה כי הלקוח חפץ במוצר מתקדם שיהיה פונקציונאלי לשתיה ולבישול. כלי עזר במטבח אשר יגרום לבני המשפחה לשתות יותר מים ובאותה נשימה יסייע במלאכת הבישולים., הדס רתמה את ניסיונה הרב ופיתחה את הספיריט בר טאצ' - מוצר אולטרה מתקדם שמשדרג את חווית השתיה והבישול, ונמכר במחיר שפוי ותחרותי מאוד.

למעשה הספיריט עובד עבורכם לא רק כמיני בר. מעוניינים במים רותחים לפסטה? הניחו את הסיר בחזית המכשיר ובלחיצת כפתור הספיריט ימלא את הסיר במים רותחים. מארחים חברים או אוכלים ארוחת ערב משפחתית? נהדר! הספיריט ימלא עבורכם קנקן מים קרים טריים, טעימים וצלולים. רגילים לשתות קפה שחור לפני העבודה? הספיריט יכין לכם יופי של קפה טורקי. טעים במיוחד ובדיוק בטמפרטורה הנכונה.

"בבוקר הישראלי הלחוץ, כשאנחנו ממהרים לעבודה, כל שניה חשובה. האפשרות למלא בקבוק מים רתוחים לתינוק ובאותו זמן להכין את הסנדוויץ' או אפילו לקחת נשימה ולשתות את הקפה שלנו בשקט, הופכת את הבוקר לחיובי ורגוע יותר" מספר יוני, מנהל בכיר בהדס פתרונות סינון. וכמובן שיש לכך השפעה על המשך היום שלנו. כמו שאומר מאיר אריאל: "יהיה לנו טוב, טוב מטוב, טוב מאוד, זה מתחיל כבר בבוקר בבוקר..."

גם ברמה העיצובית, הספיריט אשר עוצב באמצעות הסטודיו של לי גולן מספק תוצאה ויזואלית מדהימה עם הנדסת אנוש יוצאת דופן. מוצר חדשני ומתקדם, עם מפרט עשיר הכולל מסך מגע, לחצני טאצ' מוארים, ואפשרות בחירה והתאמה אישית מתוך 6 צבעים מרהיבים. לחובבי הבישולים, הספיריט נוח במיוחד בזכות החזית המודולרית שלו המאפשרת הנחת סירים בחזית המכשיר. בנוסף, בחלקו העליון של הספיריט ישנו משטח מחומם קלות אשר נועד לייבוש כוסות. כך מרוויחים יחידת שתייה מאובזרת ולא מאבדים שטח עבודה על השיש.

יתרונו המובהק של הספיריט הינו ביכולת שלו לספק קיבולת גבוהה של מים חמים או קרים. מארחים יותר מחמישה אנשים? הספיריט מושלם לאירוחים ויספק לכם מעל 8 כוסות ברצף של מים רותחים או קרים*. הוא חסכוני בחשמל,. מצויד במנגנון ביטחון למניעת גישת ילדים למים הרותחים, עמיד במיוחד בשימוש יומיומי, ובנוסף, כחלק מהמחויבות של הדס לשמירה על איכות הסביבה, וויתרו בחברה על מיכלי הפלסטיק וציידו את הספיריט במיכלי מים מנירוסטה משובחת.

ספיריט בר טאצ'. הדס פתרונות סינון, אתר רשמי
מוצר חדשני ומתקדם, עם מפרט עשיר הכולל מסך מגע, לחצני טאצ' מוארים, ואפשרות בחירה והתאמה אישית מתוך 6 צבעים מרהיבים/אתר רשמי, הדס פתרונות סינון

אך בר מים לא מסתכם רק בעיצוב ובנוחות אלא גם בבריאות ובצלילות המים שאנחנו שותים, וגם כאן הספיריט טאצ' בר מספק תוצאות מרשימות ובטוחות. למכשיר מערכת סינון אינטגרלית איכותית שנבחנה ואושרה באמצעות מכון התקנים הישראלי. רכבי המערכת נושאי תקנים בינלאומיים מאד קפדניים. התוצאה, מים נקיים, צלולים וטעימים במיוחד. ובהחלט ניסינו, וטעמנו, הספיריט מעניק חווית שתיה נהדרת.

עבור ציבור שומרי השבת והמסורת היהודית הדס פיתחה את ספיריט בר טאצ' שבת, עם אותן התכונות הנהדרות של הספיריט אבל עם תוספת דרמטית. המכשיר מתאים לשימוש בשבת במים החמים והקרים בהכשר מוקפד של "המכון להלכה". עד כה, מכשירי השבת למיניהם הם מכשירים מכנים פשוטים ומגושמים אשר סובלים מתפוקה מאוד מוגבלת של מים חמים בשבת. לעומת זאת, דגם השבת של הספיריט מספק מים קרים ללא הגבלה ותפוקות המים החמים גבוהות בלמעלה מ-25% מדגמי השבת המיושנים.

המוצר מהווה פיתרון מצוין גם למשפחות חילוניות המארחות דתיים וגם למשפחות דתיות או שומרי מסורת.

לסיכום: הספיריט בר טאצ' משדרג באופן מהותי את חוויית השתיה והבישול תוך הקפדה על איכות גבוהה ומחירים תחרותיים במיוחד.

ניתן להתרשם מהספיריט בר טאצ' באתר של הדס www.hadass.biz , ברשתות DIY וברשתות החשמל המובחרות בארץ: הום סנטר, ביג אלקטריק, רשת חנויות סמארט, מחסני חשמל, שקם אלקטריק ועוד עשרות משווקים בתחום מתקני השתייה.

*הכוס שנמדדה הינה כוס של 180 מ"ל המכילה בפועל כ 130 מ"ל.


לפרטים והזמנות לחצו כאן

בשיתוף הדס פתרונות סינון
  • עוד באותו נושא:
  • מים
  • בר מים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully