וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה הם עושים את זה. מאיפה למישל ודניס יש זמן פנוי לעשות כל כך הרבה טוב (ובנוסף לחיות טוב)?

מוגש מטעם דיגיטאץ'

24.1.2021 / 17:45

כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב מקימים מיזמים חברתיים מעוררי הערכה, ומקדישים את רוב זמנם לסיוע לזולת. אז איך בכל זאת נשאר להם זמן להרוויח גם כסף?

את כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב אתם בטח כבר מכירים בזכות הפעילות הבועטת שלהם ברשתות החברתיות. נראה שאין דבר שעושה להם יותר טוב על הלב, מלעשות טוב על הלב של אנשים אחרים. הם מקימים מיזמים חברתיים מעוררי הערכה, ומקדישים את רוב זמנם לסיוע לזולת. אז איך בכל זאת נשאר להם זמן להרוויח גם כסף?

השניים הקימו בצעד חסר תקדים מוקד מיוחד הנקרא "הבולדוגים" בשיתוף פעולה עם אנשים טובים נוספים, והארגון "תנו לחיות לחיות". המטרה המרכזית של המוקד היא חילוץ וסיוע לבעלי חיים הנמצאים במצוקה בכל רחבי הארץ. החילוץ מתבצע בצורה מאורגנת הכוללת ייעוץ משפטי, ותמיכה תקשורתית וציבורית רחבה. מישל ודניס החליטו "לנצל" את הכוח החברתי שלהם למען שינוי תודעתי המוני למטרה נעלה של הצלת בעלי חיים שנקלעו למצוקה וזקוקים לעזרה.

אל תטעו, לא מדובר בפרויקט היחידי של השניים למען הקהילה. פרויקט נוסף וייחודי שהקימו השניים בשיתוף פעולה עם משווק הנדל"ן וכוכב הריאליטי חזי חיים הינו "משהו קטן וטוב". מדובר בפרויקט שכל מטרתו הינה להנחיל לציבור הרחב באמצעות הכוח האדיר שיש להם ברשתות החברתיות, את החשיבות של תרומה לקהילה, עזרה לזולת והפקת אירועים משמחים לאנשים שלעתים נשכחים- לדוגמא שורדי השואה ומשפחות קשות יום.

מישל טרוני ודניס צ'רקוב. באדיבות המצולמים
מישל טרוני ודניס צ'רקוב/באדיבות המצולמים

אז ממה בכל זאת דניס ומישל מצליחים להתפרנס?

עם כל הפרויקטים החשובים האלה, עדיין קשה להבין ממה הצמד מצליח להתפרנס כשכל היום הם תורמים לקהילה? ובעיקר איך הם מוצאים זמן להשקיע בעסקים פרטיים? הרי ברור לכל שעזרה לקהילה דורשת הרבה זמן ואנרגיה, וכסף אמיתי לא באמת רואים מזה (ובצדק!). התשובה לשאלה המעניינת הזאת היא הקמה של חברת שיווק המייצרת נכסים דיגיטליים רווחיים ברשתות.

מה זה אומר? דניס ומישל הבינו את הכוח העצום שיש להם במדיה החברתית, ובזכותו הם הגיע למצב בו הם מצליחים לייצר רווחים מדי חודש באמצעות פרסום ושיתופי פעולה פוריים עם חברות ועסקים שונים. דוגמא מעולה לנכסים הדיגיטליים שלהם הם ערוצי היו טיוב של הכוכבים, המונים מאות אלפי עוקבים המייצרים עבור דניס ומישל הכנסה פסיבית.

בעזרת תנועת הגולשים מהרשתות החברתיות ודפים אלו ניתן לייצר הכנסה כמו מכירת מוצרים, מכירת לידים ויצירת פרסומות.

מה זה בכלל נכסים דיגיטליים ולמה כדאי לכם להשקיע בהם?

נכס דיגיטלי הוא נכס וירטואלי שנמצא ברשת, שהערך שלו עולה עם הזמן. מדובר בנכס שאתם יכולים לרכוש ולמכור למטרות רווח. כשאנחנו מדברים על נכס דיגיטלי אנחנו מתכוונים לאתר, שם דומיין, חשבון במדיה החברתית, משפך שיווקי, חנות אינטרנטית או כל נכס מקוון אחר בעל ערך.

ההבדל בין נכס דיגיטלי לכל נכס אחר הוא שהנכסים אינם מוחשיים, ובמקרים מסוימים, אתם לא תוכלו אפילו לראות אותם. אך מדובר בנכסים אמיתיים לגמרי, ואתם יכולים להגיע איתם לרווחים של מאות/אלפי/עשרות אלפי שקלים.

היתרונות של נכסים דיגיטליים- העיקרון הוא פשוט. השקעה כספית בנכס בר השגה לרווח חודשי קבוע

למרות שנכסים הדיגיטליים קיימים משחר האינטרנט ויש להם יתרונות רבים ביחס לסוגי הנכסים המסורתיים, מרבית האנשים עוד לא עלו על הרכבת שדוהרת בקצב גבוה. לנכסים דיגיטליים יש פוטנציאל רווחי אדיר, ויתרונות שיותר ויותר אנשים לא יכולים להתעלם מהם.

השקעה כספית נמוכה מראש

אחד מהיתרונות הבולטים שבהם הוא העובדה שההשקעה הכספית בנכס דיגיטלי דורשת עלות מועטה מראש, וניתן לנהל אותה מכל מקום ובכל זמן.

זרם הכנסות פסיבי

הבחירה בהשקעה כספית בנכסים דיגיטליים מקוונים היא דרך מצוינת להרוויח הכנסה פסיבית ולעלות על דרך המלך לעצמאות כלכלית. סכום ההכנסה הפסיבית שתוכלו להרוויח תלוי בכם, ובאיזה נכס אתם מחליטים להקים.

שליטה מעולה בעסק

בנכסים דיגיטליים ניתן לשלוט בעסק ברמה מאוד גבוהה. בזכות יכולת השליטה, בשילוב של אסטרטגיות להערכת ערך הנכס (על ידי ביצוע שינויים הכרחיים בעיצוב האתר ובתוכן, התנסות בערוצי שיווק שונים כולל מדיה חברתית), השגת הרווחים הרצויים תוך זמן קצר הופכת להיות נגישה יותר.

נכסים דיגיטליים מניבים - הצעד הראשון שלך

הביקוש העולמי לנכסים דיגיטליים נמצא בעלייה ואינו מראה סימני האטה, ההפך הוא הנכון. על פי נתונים סטטיסטיים, כ-4.6 מיליארד איש ברחבי העולם מוגדרים כמשתמשים פעילים באינטרנט. האנשים האלה מסתמכים על אתרים ונכסים דיגיטליים שונים לצרכי קניות, מחקר וחיפוש אינפורמציה עבורם. העלייה בצריכת המדיה המקוונת מצביעה על כך שעתיד הנדל"ן הדיגיטלי בתאוצה.

בזכות העובדה שנכס דיגיטלי יכול להניב לכם הכנסה פסיבית מרשימה, היא מוציאה לגמרי מהמשוואה את העניין שזמן שווה כסף. אם אתם חושבים על כניסה לשוק הדיגיטלי המתפתח - זה בדיוק הזמן שלכם להיכנס לתחום, ואת זה תוכלו לעשות בשתי דרכים מרכזיות.

דרך אחת היא לעשות את זה בעצמכם, להשקיע מזמנכם ללמוד את התחום, ולייצר נכסים מניבים. הדרך השנייה היא בעצם שיתוף פעולה עם חברה בעלת ניסיון בתחום המאפשרת לכם בעצם להשקיע בנכס, ולעשות עבורכם את כל העבודה הקשה.

אחת החברות המובילות בתחום שמציעה לכם שירות ניהול לנכסים דיגיטליים היא Alpha Invest בשיתוף אמוזה גרופ. אמוזה גרופ הוקמה על ידי כוכבי הרשת דניס צ'רקוב ומישל טרוני, בשותפות מלאה עם היזם המומחה בתחום השיווק אריאל אהרוני. השלושה החליטו לנצל את הכוח האדיר שיש להם ברשתות החברתיות, ואת האהבה המשותפת שלהם ליזמות דיגיטלית ולהפוך את זה לרווח עבור שותפי דרך רבים.

למה הכוח שלהם ברשת הופך למשמעותי עבורך? כדי שנכס דיגיטלי יהיה רווחי הוא צריך להיות בעל ערך, וזה כולל גם בין היתר תנועה מסיבית ויצירת עניין מצד גולשים רבים. הנכסים הדיגיטליים שלהם תופסים תאוצה ומייצרים רווחים בזכות ההבנה הרבה שלהם בוויראליות ושיווק והם זוכים לחשיפה גדולה ברשתות החברתיות. העובדה הזאת הופכת אותם ליצרני נכסים דיגיטליים מובילים, ואת הלקוחות השותפים לדרך עם החברה למרוויחים.

למידע נוסף אודות "Alpha Invest" ועל הדרכים בהן תוכלו ליצור מקור הכנסה נוסף עם נכסים דיגיטליים מניבים לחצו כאן

מוגש מטעם דיגיטאץ'
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully