וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מסיאטיקה (אישיאס)? הכירו את הטיפול הטבעי שמנצח את הכאבים - בלי לצאת מהבית

מוגש מטעם בי קיור לייזר

4.7.2021 / 13:42

למעלה מ 80% מהאוכלוסייה סובלים או יסבלו בחייהם מכאבי גב, אך הנתון המדהים באמת הוא שכ- 40% מהם יסבלו מכאב המקרין לאזור הרגליים. הכירו את המכשיר שמנצח את הכאבים בצורה טבעית, לא פולשנית, ללא תופעות לוואי, והכי חשוב- בלי לצאת מהבית

סיאטיקה הוא שם הניתן למצב רפואי בוא כאב הנוצר בגב התחתון מקרין ומורגש לאורך הרגל. הסובלים מסיאטיקה, מדווחים על כאב המורגש כמו ירי, שיכול להופיע בצד אחד של הגוף או בשני הצדדים במקביל. לעיתים מדווחים המטופלים גם על תחושת נימול באזור הרגליים, כאבים בגב התחתון וחולשה. כ- 90% ממקרי הסיאטיקה נגרמים כתוצאה מבלט או פריצת דיסק, אשר יוצרים לחץ על העצב.

למה כואב לנו?

העצב הסיאטי המוכר בכינויו אישיאס, הוא העצב הארוך והעבה ביותר בגופנו. העצב מתחיל באזור עמוד השדרה המותני, באזור החוליות L4-L5, עובר דרך האגן בצידו האחורי של הירך ומתפצל מעל חלקה האחורי של הברך, כאשר חלקו הארוך מגיע עד מעל לכף הרגל. בעקבות מעברו של העצב מאזור הגב התחתון לרגליים, במידה ונוצר לחץ פנימי על העצב, תחושת הכאב עלולה להיות מוקרנת לאזור הרגל ולא בהכרח להופיע רק בגב.

פגיעות בעצב הסיאטי. בי קיור לייזר,
פגיעות בעצב הסיאטי/בי קיור לייזר

כ- 90% מהפגיעות בעצב הסיאטי נגרמות בעקבות פריצת דיסק. פריצה היא מצב בו הדיסק הבין חולייתי נקרע וזז ממקומו, דבר שבאופן טבעי יוצר לחץ עצבי ומתחיל פעולת שרשרת הגורמת לכאבים. בנוסף לפריצת דיסק, ישנם גורמי סיכון נוספים העלולים ליצור לחץ על העצב ומצב בו נחוש כאבים כגון: עישון, השמנת יתר, והריון. לעומת סוגי כאבים שונים כמו פיברומיאלגיה או תסמונת התעלה הקרפלית, כאבי סיאטיקה נפוצים יותר אצל גברים מאשר אצל נשים.

מכשיר קטן- פתרון גדול

הטיפולים המוצעים היום לכאבי סיאטיקה, כוללים משככי כבים, פיזיותרפיה, זריקות ולעיתים אף ניתוח. אבל מה הייתם אומרים אם הייתם מגלים שקיים מכשיר שיכול לעזור לכם לטפל בכאבים, בצורה טבעית, לא פולשנית, ללא תופעות לוואי ידועות ובלי לצאת מהבית? הכירו את המכשיר שכבר מזמן הפך לחובה בכל בית- בי-קיור לייזר, מכשיר רפואי מקצועי, מאושר על ידי משרד הבריאות לשימוש אישי וביתי.

טיפול בכאבי גב בעזרת בי קיור לייזר. בי קיור לייזר, אתר רשמי
טיפול בכאבי גב בעזרת בי קיור לייזר/אתר רשמי, בי קיור לייזר

המכשיר המהפכני שבר כובש את העולם, ומטפל בכאבים של למעלה מ-180 אלף מטופלים, משתמש בטכנולוגיית הלייזר הרך, שנמצאת בשימוש במרפאות כאב בעולם כבר למעלה מ-40 שנה, ומביא אותה אליכם לסלון. באמצעות פטנט ייחודי וכחול לבן, הצליחו בבי קיור לייזר לרתום את הלייזר הרך במלוא עוצמתו, לתוך מכשיר קטן, קל ונוח לתפעול המספק טיפול מלא בלייזר רך, בלי לצאת מהבית.

לייזר רך? איך זה עובד?

למען האמת, הטיפול בבי קיור לייזר פשוט מאוד, כל שעליכם לעשות הוא להניח את המכשיר על נקודות הטיפול המומלצות על פי אזור הכאב ל-6-8 דקות, פעמיים ביום ואתם בדרך להקלה בכאבים. הלייזר הרך שיוצא מהמכשיר חודר דרך העור אל תוך הרקמות ומעורר תהליכים ביו-סימולטניים בגוף. בין היתר הלייזר גורם לשחרור מוגבר של הורמון האנדורפין, האחראי על שיכוך הכאב, מגביר את זרימת הדם לאזור הפגוע ומשחרר את הלחץ העצבי. היתרון של טיפול בלייזר רך הוא שמדובר בטיפול טבעי לחלוטין, לא מוכנס לגוף שום חומר זר, לא נוצרת פגיע ברקמות ואין לטיפול תופעות לוואי ידועות.

מה אומרים הרופאים?

במחלקת הכאב בבית החולים רמב"ם בחיפה משתמשים בבי קיור לייזר מזה כבר למעלה מ10 שנים, וכך מספר ד"ר ויקטור שבשייביץ מנהל המחלקה " ניסינו את השימוש במכשיר על חולים עם כאב אקוטי וכרוני בצוואר, בגב התחתון, בברכיים ובמפרקים נוספים. אמנם לא ביצענו מחקר מסודר, אך הרושם הקליני מניסיוננו הוא כי המכשיר אכן מראה תוצאות חיוביות בחלק לא מבוטל מהמטופלים.בכוונתנו להמשיך ולהשתמש במכשיר זה ביחידת הכאב ברמב"ם."


סובלים מכאבי גב תחתון שמקרינים לרגליים? עכשיו יש לכם הזדמנות להתנסות במכשיר הבי קיור לייזר למשך-60 יום במחיר מיוחד! השאירו פרטים עכשיו, המבצע לזמן מוגבל

מוגש מטעם בי קיור לייזר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully