וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוק מגיע אליכם הביתה בקליק עם ריח הירק הטרי שנאסף מהשדה

בשיתוף רשת שוק העיר

8.2.2021 / 10:44

איפה משיגים תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית, היישר מהשדה הביתה? באתר רשת שוק העיר לא צריך לחכות בתור ואפשר לקנות בסופרמרקט ענק ולקבל שפע מוצרים טריים עד הבית, דגים טריים ישר מהדייג, בשר טרי ועופות ממיטב המגדלים ועוד שלל מוצרים אהובים - במשלוח מפנק מהיום להיום

למה אנחנו אוהבים את השוק? הריחות, האנשים, השמחה, הצבעוניות, האותנטיות ומעל הכול והכי חשוב - מוצרי העונה הטריים. בימים אלה, כשיותר ויותר אנשים בוחרים לעשות את הקניות שלהם אונליין - זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על כל היתרונות של המוצרים הטריים והאיכותיים של השוק.

בדיוק בגלל זה אתם חייבים להכיר את רשת "שוק העיר"- רשת סופרמרקטים ייחודית המציעה בדרך קבע ללקוחותיה שפע של מוצרי מזון טריים ואיכותיים במחירים מוזלים. הסיפור שלה התחיל בשוק הסיטונאי בתל אביב בשנות ה-50, שם נולד הרעיון להביא את השוק והסחורות הטריות ישירות לצרכן במחירים מוזלים. כל מי שביקר בסניפים יודע שמחלקות הפירות והירקות, הדגים הטריים, האטליז והמעדנייה הן גולת הכותרת של הרשת ואיכות המוצרים שלהם היא חסרת תחרות.

ברשת שוק העיר אתם מוזמנים ליהנות משוק איכותי בניחוח בינלאומי עם שפע עצום ואיכותי של פירות, ירקות, דגים ובשרים טריים וכל המוצרים האהובים עליכם.

סנף אשדוד סיטי של רשת שוק העיר. רשת שוק העיר, אתר רשמי
בתחילת פברואר נפתח סניף חדש בקניון הסיטי באשדוד (השני בעיר) ויש כבר עוד סניפים בהקמה/אתר רשמי, רשת שוק העיר

לרשת יש כיום 11 סניפים הפזורים ברחבי הארץ (בירושלים - ברמות ובגבעת זאב, חולון, כפר סבא, בני ברק, קריית גת, שני סניפים באשדוד, שני סניפים באשקלון וסניף נוסף בתימורים).

רפי שטיינברג, מנכ"ל שוק העיר, מספר כי הרשת נמצאת בעיצומה של מגמת צמיחה שתביא להכפלת מספר הסניפים במהלך השנה הקרובה.

הלקוחות אוהבים את חווית הקניה המיוחדת בחנויות, את הטריות והאיכות ומצביעים ברגליים. בתחילת פברואר נפתח סניף חדש בקניון הסיטי באשדוד (השני בעיר) ויש כבר עוד סניפים בהקמה, כאשר בקרוב יפתחו סניפים נוספים ברמלה, נתיבות אפרת, אור ים (קיסריה), גן יבנה, נתניה ועוד.

בסקר שפורסם לאחרונה ע"י המועצה לצרכנות ומשרד הכלכלה ודגם במשך 3 חודשים את רשתות המזון - עולה כי מתוך 28 הרשתות הגדולות והמוכרות בישראל רשת שוק העיר ממוקמת ברביעייה הראשונה של הרשתות המציעות את סל מוצרי המזון הזול ביותר!

ועכשיו - במשלוח מפנק עד הבית - מהיום להיום

רשת שוק העיר היא שם נרדף לירקות ופירות הכי טריים שיש - ישר מהשדות של מיטב החקלאים בישראל אליכם הביתה. בשוק העיר תמצאו תוצרת חקלאית טרייה המפוקחת משאריות הדברה, קצבייה איכותית עם בשר טרי ומובחר ועופות ממיטב המגדלים בישראל, מחלקת דגים טריים יום יום ישר מהדייגים, מעדניית גבינות טריות וטעימות - צאן בקר ועיזים. בנוסף, שוק העיר הוא סופרמרקט שיש בו הכל - מוצרי מכולת, משקאות, אלכוהול, מחלקת בריאות ומוצרים אורגניים ועוד.

אבל מה עושים כשנמצאים בסגר או סתם לא רוצים לצאת מהבית לקניות? בדיוק בשביל זה הוקם אתר שוק העיר עד הבית - כדי להפוך את החיים שלכם לקלים יותר ולספק לכם מוצרי מזון איכותיים ופירות וירקות טריים היישר מהשדה ועד הבית בקליק. באמצעות אתר הקניות המתקדם של שוק העיר תוכלו להזמין בקלות את כל המוצרים הטריים האהובים עליכם ולקבל אותם עם שליח עד הבית. באתר תמצאו גם שפע של מבצעים לוהטים, תוכלו שם גם לנהל בקלות רשימות מוצרים חכמות לפי הצרכים והעדיפויות שלכם ובנוסף - אתר שוק העיר זוכר את כל ההזמנות שלכם וחוסך לכם זמן יקר בכל קנייה.

seperator

אתר שוק העיר עד הבית פתוח 24 שעות, שבעה ימים בשבוע והוא מביא לכם את השוק ישירות אליכם הביתה עם תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית, היישר מהשדה. תוכלו לעשות בו קניות בלי שקיות, בלי לחפש חנייה, בלי תורים, בלי לבזבז זמן ולקבל את הכל במשלוח מפנק ואיכותי עד הבית - מהיום להיום. בנוסף, לפני ואחרי ההזמנה - נציגי שירות הלקוחות של הרשת זמינים עבורכם לכל שאלה ובקשה. הרשת מפעילה שירות אונליין באזורים רבים ברחבי המדינה.

אזור השרון: כפר סבא, הוד השרון, הרצליה, רעננה, רמת השרון ומושבים רבים באזור השרון.
אזור המרכז: חולון, ראשון לציון, תל אביב, בת ים, רמת גן, גבעת שמואל, פתח תקווה, קרית אונו, גני תקווה, קרית קריניצי, כפר אז"ר, אזור, בית דגן, בני ברק.
אזור הדרום: אשדוד, אשקלון, קרית גת, קרית מלאכי, ישובי באר טוביה, מושבים רבים באזור קרית גת.
ירושלים: כל רחבי העיר ירושלים וגבעת זאב.


את משלוחי האונליין מזמינים עד שעה 15:00 ומקבלים במשלוח טרי ומפנק עוד באותו היום (מותנה בזמינות חלונות המשלוחים).

אז למה אתם מחכים? יאללה לאתר!

בשיתוף רשת שוק העיר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully