וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריקת מכולות עושים רק עם א.ד שיפר

דיגיטאץ' בשיתוף א.ד שיפר

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 15:59

מכולות הן אחד מאמצעי השינוע היותר נפוצים ויעילים שיש, שעה שניתן לשנע באמצעותן רהיטים, מוצרי חשמל, בגדים, מוצרי טואלטיקה, חומרי גלם ועוד, בהיקפים ובמשקלים עצומים. בעזרת המכולות מתבצע שינוע סחורה המיובאת לישראל, או במקרים אחרים היא משמשת ככלי שינוע עבור משפחות שעושות רילוקיישן וזקוקות לשינוע רהיטים לארץ היעד. שירותי פריקת מכולות נדרשים חדשות לבקרים, וזה בדיוק מה שעושה במלוא המקצועיות חברת א.ד שיפר.

פריקת מכולות. ולדימיר כספי,
פריקת מכולות/ולדימיר כספי

כיצד מתבצע תהליך פריקת מכולה?

פריקת המכולה נעשית באתר הלקוח, לאחר שהמכולה עצמה משונעת מהנמל בו היא נמצאת. תהליך הזמנת פריקת מכולות, לפחות כפי שמבוצע על ידי א.ד שיפר, הוא פשוט בכל קנה מידה. השלב הראשון של הלקוח הוא יצירת קשר עם אנשי החברה, שיחה במסגרתה הצוות יקבל את מלוא המידע לגבי המכולה שיש לפרוק. בין השאלות העולות לאוויר העולם בשלב הזה:
· היכן מתבצעת הפריקה?
· מהי בדיוק תכולת המכולה? (קרטונים, מוצרי מזון, תרופות וכן הלאה)
· מהם תנאי השטח באתר קבלת הסחורה? למשל, האם קיימים כלי עזר לביצוע הפריקה כמו רמפה, מלגזה או מנוף. במקרים בהם אין את הכלים ניערך לפריקה מגובה.

הלקוח מקבל מיד לאחר מכן הצעת מחיר מסודרת במייל, כאשר ההזמנה תצא לדרך רק לאחר אישור ההצעה. חשוב לדעת כי ככל שתנאי השטח נוחים יותר לפריקה, תהיה השפעה ישירה על כמות העובדים לצורך המשימה וכך גם על הצעת המחיר.

בחברה מדגישים כי במהלך הקליטה של כל לקוח ולקוח, הצוות שם דגש על כך שההזמנה הראשונה של הלקוח תיעשה על ידי מנהל שטח. "בדרך זו נדע בדיוק מהם הצרכים של אותו לקוח ומהו אופי הפריקה הנדרש, ונוודא כי המכולות המגיעות ללקוח מאותו רגע מתבצע תהליך פריקה אידיאלי".

פריקת מכולות. ולדימיר כספי,
פריקת מכולות/ולדימיר כספי

פריקה בסטנדרט גבוה
א.ד שיפר בולטת במקצועיות, ביעילות ובבטיחות בהם נעשית כל עבודת פריקה. "אנחנו מתייחסים לכל מכולה שאנו פורקים כאילו היא המכולה הפרטית שלנו", מדגישים בחברה, "ושמים כל העת דגש על מתן שירות לקוחות אדיב, בטיחותי ואמין".

בהקשר הזה, מוודאים בחברה כי מרגע קבלת ההזמנה, אנשיה (הן מטה החברה והן העובדים) נמצאים בקשר רציף מול הלקוח במטרה לוודא שהפריקה תיעשה על פי הספר ובהתאם ללוחות הזמנים, ללא עיכובים. החברה מציעה בנוסף שירותי טעינת מכולות, להכנת מכולות ליצוא מעבר לים.
כך או כך בסיום העבודה החברה מבקשת מכל לקוח למלא משוב, על מנת שתוכל לשפר ולייעל תהליכים בעתיד.

למה כדאי לכם לפנות לא.ד שיפר?

פנייה לחברת א.ד. שיפר מגלמת בתוכה כמה יתרונות חשובים. החברה מנהלת מדיניות של אי חבירה לקבלני משנה, לפיכך, כל העובדים הינם עובדי א.ד שיפר. פורקי המכולות מועסקים על ידי החברה בצורה ישירה, מה שמאפשר למטה שליטה מלאה על מתן שירות איכותי ו"שידוך" עובד ללקוח בהתאמה אישית. עובדה זו מונעת תחלופה של עובדים ומוזילה עלויות תיווך ללקוח באופן משמעותי.

תחום פריקת המכולות היה תחום פרוץ עד לפני מספר שנים, ולכן חברות רבות המספקות שירותי פריקה הצליחו לעבוד ללא הרישיונות הנדרשים. א.ד שיפר בעלת רישיון בתוקף ממשרד והעבודה והרווחה והן השירותים החברתיים, והיא מתנהלת בשקיפות מלאה מול הרשויות ופועלת בכפוף למגבלות החוק.

יתרון נוסף הינו שהחברה מקפידה על נהלי בטיחות מחמירים, בהתאם לחוק. להבדיל מחברות רבות אחרות, היא מבוטחת בביטוח חבות מעבידים ובביטוח צד ג'. ביטוחים אלו מכסים את העובדים מפגיעות, תאונות ובלט"מים.

אם אתם זקוקים לשירותי פריקת מכולות או טעינתן ומחפשים חברה שתבצע את המשימה ללא דופי, א.ד שיפר תשמח לעמוד לשירותכם. אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה בטלפון 072-3302017 לקבלת ייעוץ ראשוני ולהזמנת שירות.

דיגיטאץ' בשיתוף א.ד שיפר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully