וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנים גישה: איזה ריהוט הישראלים קנו בסגר ומה הם קונים עכשיו?

בשיתוף שמרת הזורע

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 9:59

התקופה בה שהינו בבית חידדה לנו את הצורך בריהוט משלים, אבל מאז שהחנויות נפתחו נרשמה עלייה משמעותית ברכישת ספות, ארונות ושולחנות אוכל - ריהוט שאנחנו רוצים לראות מקרוב ולהרגיש. מוכנים גם אתם להתחדש לפסח? בשמרת הזורע מציעים לכם מבצעים מיוחדים

ג'ובאני רוסו עם אשתו מאיה פישל בקמפיין של שמרת הזורע. אסף רונן,
ג'ובאני רוסו ואשתו מאיה נהנים מרהיטי שמרת הזורע/אסף רונן

שנת הקורונה הובילה לשינויים בכל תחומי חיינו, כולל בדברים אותם אנחנו נהנים לקנות לעצמנו ולהתחדש בהם. כך, בשעה שהמסעדות נותרו שוממות, שירותי השליחויות פעלו ללא הרף ובזמן שנאלצנו לוותר על הופעות בלייב, מפגשי זום הפכו לדבר שבשגרה.

זה הורגש כאמור, בכל פינה ואפשר היה להבחין בשינויים הללו בבירור באחד המקומות שחשובים לנו יותר מכל - עיצוב הבית.

הרי אין אחד שלא נהנה לעצב את הבית שלו כראות עיניו ועם הרהיטים שהוא אוהב, אולם באופן מעניין, אופי הרהיטים אותם רכשו רבים בזמן הסגרים והשהייה הממושכת בבית שונים מאוד מאופי הרהיטים שהפכו לפופולריים עכשיו, עם ההקלות והפתיחה המחודשת של החנויות.

מה הכוונה? בחודשים האחרונים ניתן היה לראות עלייה בקנייה של "ריהוט משלים" - כונניות, ספריות, מעמדים לנעליים, שולחנות סלון, קונזולות לכניסה לבית ועוד, ובעיקר - המון פריטים לחדרי הילדים, דוגמת שולחנות כתיבה, מיטות ילדים ומיטות נוער.

מבצע מיוחד לזמן מוגבל: כוננית מדפים וזוג שולחנות ב-790 ₪ כולל משלוח חינם

ג'ובאני רוסו עם אשתו מאיה פישל בקמפיין של שמרת הזורע. אסף רונן,
מריהוט משלים לריהוט גדול/אסף רונן

הסיבות לכך די מובנות. ככל שבילינו יותר ויותר זמן בבית (יותר מהרגיל, זה בטוח), שמנו לב לפתע לדברים הקטנים שחסרים לנו, אלו שקל לפספס בזמן שגרת היומיום הלחוצה, אבל פתאום מתגלים כחיוניים במיוחד. ראינו שקנייה של ריהוט משלים חדש נותנת לכל החדר מראה שונה ורענן, מצרך מבוקש במיוחד בתקופה לא פשוטה כמו זו שעברה עלינו בשנה האחרונה.

אלא שכאמור, עם פתיחת החנויות אחרי הסגר, המצב השתנה. בסניפי שמרת הזורע מעידים כי עם חזרת האפשרות להגיע לביקור פיזי בסניפים, הקהל משנה את גישתו והדגש ניתן עכשיו לריהוט הבולט יותר: פינות אוכל גדולות, ספות בהזמנה אישית, ארונות קיר ועוד.

כשאנחנו באים להתחדש בריהוט מהסוג הזה, חשוב לנו לגעת בו, להרגיש את הבדים, להבין את הפרופורציות והממדים שלו, לבוא ולמדוד אותם או לראות בדיוק את הצבע כדי שנקבל את מה שהכי מתאים לסטייל שלנו. לכן, יהיה מעניין לראות איך יתנהג הציבור הרחב בתחום הזה בחודשים הקרובים, ככל שנלך ונחזור (בתקווה!) למציאות שפויה.

בינתיים, חשוב שתדעו שכל יועצי המכירות של שמרת הזורע כבר ממתינים לכם בסניפים ומזמינים אתכם להגיע, להתרשם וכמובן, להיעזר בהם. בסניפי שמרת הזורע יסייעו לכם בהתאמת הרהיטים, גדולים כקטנים, למידות הנכונות של הבית שלכם. זה חשוב עבור כל רהיט, ומשמעותי במיוחד אם אתם מתכננים להצטרף לטרנד העכשווי ולהתהדר בארון או סלון חדש.

ג'ובאני רוסו עם אשתו מאיה פישל בקמפיין של שמרת הזורע. אסף רונן,
מוכנים לחדש את הבית?/אסף רונן

כך למשל, בשמרת הזורע תמצאו דיל מדהים על פינת אוכל נפתחת ומרשימה מדגם "ערבה", עם 4 הגדלות אמצע. פינת האוכל יכולה להכיל עד 16 סועדים ואתם תקבלו גם שישה כסאות לבחירתכם והכל ב-6,950 ₪ בלבד. עוד אפשרות מעולה היא פינת אוכל מדגם "שגב" עם שולחן ושישה כסאות, ב-2,990 ₪ בלבד.

רוצים לחדש את הסלון? כורסת ישיבה מעוצבת, ארגונומית ונוחה במיוחד מדגם "פיזה", עם ריפוד קטיפתי ואפשרות להוספת הדום, מחכה לכם במחיר מיוחד, החל מ-1,290 ₪ (ועם מבחר גוונים לבחירתכם!). לצדה שווה להוסיף סט מושלם לסלון מסדרת "גלקסיה", כולל זוג שולחנות וכוננית מדפים, במבצע הובלה במתנה ומחיר מיוחד - רק 1,290 ₪.

בשמרת הזורע תמיד תמצאו מישהו שיקבל אתכם ויעזור לכם, ותגלו שלל מבצעים מיוחדים, כולל על פינות האוכל היפהפיות - בדיוק בזמן לקראת חג הפסח וליל הסדר. תתחדשו!

מוכנים לחדש את הבית? לאתר שמרת הזורע

בשיתוף שמרת הזורע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully