וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא גזירת גורל: ניתן לטפל במחלת הגאוט בעזרת אבחון בגלגל העין

הקליניקה לאירידולוגיה בהנהלת איריס גייר

26.4.2021 / 11:11

איריס גייר מומחית בינלאומית לאירידולוגיה (מדע האבחון בגלגל עין), מסבירה איך אפשר לטפל באנשים הסובלים מ-GOUT (שיגדון), המלווה בכאב עז במפרקים, כשמאבחנים נכון את הסיבה להתפרצות המחלה ומיישמים תוכנית טיפול מתאימה אישית המאפשרת לגוף להתאזן ולחזור לתפקוד

הגעתם לרופא עם כאבים חזקים בבוהן כף הרגל המלווה בנפיחות ואודם חזק, מבלי שזה היה כרוך בפגיעה או נפילה או שאתם סובלים מכאבי תופת בברכיים, בקרסוליים או בכפות הידיים. הרופא שלח אתכם לבדיקת דם פשוטה וכשחזרתם הוא בישר לכם שאתם חולים במחלת הגאוט (Gout) או שיגדון בעברית. הסיבה להתפתחות מחלת הגאוט היא הצטברות ושקיעה של חומצה אורית, חומצת שתן מעבר לרמה הנורמלית, עקב כשל של מערכות הגוף לפנות את החומצה החוצה.

גאוט - שיגדון. By GraphicsRF.com, ShutterStock
גאוט - שיגדון/ShutterStock, By GraphicsRF.com

נורות האזהרה של הגוף

כאשר הגוף יוצא מאיזון הדבר בא לידי ביטוי בתופעות, שאנחנו מכנים אותן מחלות, שהן למעשה נורות האזהרה של הגוף שמשהו לא בסדר. הרפואה המערבית מטפלת במחלה כלומר באותן סימפטומים שמתפרצים כאשר הגוף לא מאוזן, והטיפול התרופתי שניתן הוא טיפול המפחית או משכך את הכאבים על ידי התמקדות בגורם המיידי להן - במקרה הזה הצטברות חומצת השתן במפרקים. לכן תרשם הקלה מסוימת בזמן ההתקף. אך טיפול כזה אינו יכול למנוע את ההתקפים הבאים, וגם לא יחזיר את הגוף לאיזון, כלומר למצב שבו לא נוצר בכלל עודף של חומצת שתן ולכן גם לא יאפשר לאדם לחזור לחיים בריאים. גרוע מכך, לקיחת תרופות, במיוחד לתקופות ארוכות, משבשת את פעילות הכבד ועוד יותר מרחיקה את האדם מאפשרות להחלים ולחזור למצב הטיבעי שלו, של בריאות.

איך לאפשר לגוף לחזור למצב של בריאות?

הגוף שלנו הוא מכונה חכמה, אפילו חכמה מאוד והוא יודע ויכול להחלים. כדי לאפשר לו לעשות את זה חשוב לאתר את המקור האמיתי לבעיה ולהסיר אותו. במקרה של מחלת הגאוט יש לברר מה הסיבה לכך שהגוף אינו מפנה בצורה יעילה את חומצת השתן החוצה. איזה חלק או שלב במנגנון הניקוי ופינוי הרעלים מהגוף אינו עובד בצורה תקינה. אצל אנשים שונים יכולות להיות סיבות שונות - גם אם הסימפטומים זהים ושניהם סובלים ממחלת הגאוט, עדין השיבוש, מקור הבעיה אצל כל אחד מהם שונה ולכן לבירור הפרטני יש תפקיד קריטי בתהליך ההחלמה. רק כאשר מזהים מה משובש בתהליך אפשר לתת טיפול ממוקד שמאפשר להגיע להחלמה וכאן נכנסים לתמונה הידע והמיומנות של איריס גייר באבחון גלגל ולובן העין.

הדרך לבריאות מתחילה באבחון דרך גלגל העין

במחקרים קליניים התגלה שבגלגל העין - הקשתית (החלק הצבעוני) ולובן העין (החלק הלבן) טמון מידע יקר ערך שקשה להשיג בדרכים אחרות על המצב הבריאותי שלנו כמו למשל אילו מערכות בגוף חלשות ופגומות ואיזה אברים דורשים חיזוק ותשומת לב. מדע האירידולוגיה עוסק בפענוח המידע הזה אשר מופיע כסימנים בגלגל העין ומאפשר לגלות את מקור הבעיה והסיבה להופעת מחלות כמו גאוט למשל. האבחון נעשה בעזרת מצלמה ייעודית לצילום העיניים. מדובר בתהליך לא פולשני, הוא אינו כואב ואינו כרוך בסיכון. זהו תחום המומחיות של איריס גייר, אירידולוגית בינלאומית המאבחנת דרך הקשתית ולובן העין.

בהתאם לתוצאות האבחון ותוך הסתכלות והבנה של המטופל כמכלול, בונה איריס גייר תכנית טיפולים אישית וטבעית המותאמת לנסיבות הופעתה של המחלה. "אחרי 20 שנים בהן אבחנתי וטיפלתי בהצלחה באלפי אנשים עם בעיות בריאות שונות בקליניקה שלי, ביניהן מקרים רבים של מחלת הגאוט, אני יכולה להגיד בביטחון שלא צריך לחיות בחשש ובחרדה מתי יגיע התקף הכאבים הבא. ניתן כיום לאבחן את המקור למחלה ולהתאים טיפול אישי ויעיל". שמירה על אורח חיים מאוזן ומותאם מאפשר לשמור על הגוף מאוזן ולמנוע התפרצות נוספת של המחלה.

לקביעת תור לאבחון, לשאלות ולמידע נוסף השאירו פרטים כאן

הקליניקה לאירידולוגיה בהנהלת איריס גייר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully