וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מכאבים? זה המכשיר שהציל את הבת של דידי הררי ולכם יש הזדמנות להתנסות בו

מוגש מטעם בי קיור לייזר

27.4.2021 / 12:35

כשהבת של דידי הררי צלצלה אליו וביקשה שיוציא את הילדים מהגן כי היא קמה בבוקר עם כאבי גב נוראיים, הוא ידע בדיוק מה היא צריכה. דידי מיהר להביא לביתו מכשיר בי קיור לייזר והפציר בה להשתמש בו. אחרי יומיים היא כבר הוציאה את הילדים לבד והכאבים עברו

רבים מאיתנו זה קרה לפחות פעם אחת, הרגע הזה שפקחנו את העיניים במיטה בבוקר והבנו שמשהו לא תקין, שמשהו כואב. גם לבת של דידי הררי זה קרה, כאשר בוקר אחד בלי הודעה מוקדמת או יכולת להתכונן, החלו לה כאבים בגב התחתון שהשאירו אותה כפופה ועם מעט יכולת לזוז. בתור אמא לילדים קטנים, היא הייתה חייבת עזרה בניהול שגרת היום, אז היא הרימה את הטלפון וצלצלה לאביה שיאסוף את הילדים מהגן, כי היא לא מסוגלת.

באותו הזמן, הכירו לדידי את מכשיר הבי קיור לייזר, מכשיר רפואי מאושר על ידי משרד הבריאות לטיפול ביתי בכאבים דלקות ופצעים. דידי, הידוע כאיש שדואג למשפחה שלו, לא רק נענה בחיוב אלא גם דאג להביא לבתו מכשיר כדי שתוכל לטפל בכאבי הגב. "הבאתי את המכשיר מיד ורצתי אליה הביתה" מספר דידי " הסברתי לה כמו שהסבירו לי, 6 דקות פעמיים ביום על המקום שכואב"

לחצו והקשיבו למה שיש לדידי הררי להגיד על בי קיור לייזר

אחרי יומיים הכאבים נעלמו

בתו של דידי השתמשה במכשיר כבר באותו הערב ופעמיים נוספות ביום למחרת. אחרי יומיים של טיפול במכשיר, התקשר דידי לבתו כדי לשמוע איך היא מרגישה: "אתה לא מאמין אבא אני מרגישה הקלה" אמרה לו " אבל אני לא יודעת אם זה פסיכולוגי או שזה המכשיר". דידי ענה לה בביטחון "כשאמרתי לך שבי קיור לייזר יעזור לך ידעתי על מה אני מדבר, אני לא מתעסק עם דברים בכאילו רק באמת"

היום המכשיר של דידי נמצא אצל חברו הטוב אורי, שטיפל בעזרתו בכאבים בכתף והבטיח להחזיר אותו. אך כבר למעלה מ3 שבועות שדידי לא קיבל את המכשיר בחזרה ואילו אורי, מטפל בכל כאב שרק צץ בעזרת המכשיר.

בי קיור לייזר- איך זה עובד?

מכשיר הבי קיור לייזר הוא מכשיר רפואי שאושר על ידי משרד הבריאות לשימוש ביתי. המכשיר פועל בטכנולוגיית הלייזר הרך המשמשת רופאי כאב, אורתופדים ומטפלים פיזיקליים כבר למעלה מ 40 שנה. הייתרון של הבי קיור לייזר הוא שלא צריך יותר לצאת מהבית על מנת לקבל טיפול מלא בלייזר רך. המכשיר הוא קטן, קל ונוח לשימוש ולאחיזה כך שכל אחד יכול לבצע טיפול בעצמו בלי לצאת מהבית.

הלייזר במכשיר חודר דרך העור אל תוך הרקמות ומעורר תהליכים ביולוגים בגוף העוזרים לו בטיפול בכאב ובמקור הבעיה. הלייזר מעביר אנרגיה לתאים וגורם להם לייצר ATP שהוא החומר האנרגטי של התא. על ידי כך, מזורז תהליך ההחלמה של הרקמות הפגועות. מעבר להעברת האנרגיה, הלייזר גורם לשחרור מוגבר של אנדורפינים, הורמונים האחראים על שיכוך הכאב אותו מרגיש המטופל.

רוצים גם אתם לנצח את הכאבים עם בי קיור לייזר? בי קיור לייזר בהטבות בלעדיות, תקופת התנסות במחיר מיוחד ומשלוח חינם עד הבית. השאירו פרטים עכשיו

מוגש מטעם בי קיור לייזר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully