וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את דניאל מיכאלי: החל את דרכו כשיפוצניק והיום הוא מעצב פנים מצליח שאחראי על פרויקטים חוצי יבשות

מוגש מטעם דיגיטאץ'

6.5.2021 / 11:55

הניסיון בשטח וההשכלה המתאימה, הם אלו שאפשרו למיכאלי להיות אחראי על פרויקטים גדולים ולצבור רזומה מרשים בעיצוב דירות גן, בתים יוקרתיים, פנטהאוזים ומלונות בכל רחבי העולם

דניאל מיכאלי "מגשים בתים לאנשים", כך הוא קורא לעבודה שלו. האהבה של מיכאלי למקצוע ניכרת, כאשר הוא מדבר על פרויקטים שהיה אחראי עליהם. הוא איננו מקובע לסגנון מסוים ותמיד יקשיב לצרכי הלקוחות ויביא את החלומות של כל לקוח לידי ביטוי, בתוך הבתים שאותם הוא מעצב. מיכאלי החל את דרכו כשיפוצניק בגיל 15 ועם השנים צבר ניסיון בענף, למד עיצוב באופן מקצועי והחל לפתח את השפה העיצובית שלו. הניסיון בשטח וההשכלה המתאימה, הם אלו שאפשרו למיכאלי להיות אחראי על פרויקטים גדולים ולצבור רזומה מרשים בעיצוב דירות גן, בתים יוקרתיים, פנטהאוזים ומלונות בכל רחבי העולם.

מעצב בינלאומי שמשלב בין חדשנות לפרקטיקה

המעצב דניאל מיכאלי. יהודית הופמן,
המעצב דניאל מיכאלי/יהודית הופמן

מעצב הפנים מיכאלי פיתח שיטה ששמה את הפוקוס על כמה נושאים: מבחינתו, יש לקחת בחשבון את צרכי הלקוחות לפני כל דבר אחר ולאפיין את הפרויקט על פי הדיירים עצמם ותוואי השטח - ואז לשלב את השאיפה העיצובית של הלקוח, במסגרת התואמת את התקציב.

משלב זה, הפוטנציאל של הפרויקט הופך לתוכנית מובנית שמתחילה בהדמיה תלת ממדית, באמצעותה הלקוח יכול לחוש את חווית המגורים בצורה ריאליסטית. מיכאלי מכין עבור כל לקוח פרזנטציה מושקעת הכוללת מספר אפשרויות בחירה, אשר מושתתות על תכניות אופציונליות של הפרויקט.

איכות בלתי מתפשרת: שימת דגש על עמידה בתקציב ושיתוף פעולה עם ספקים מנוסים

מיכאלי מכין טבלת הוצאות משוערת המעניקה אומדן מהימן, בנוגע להוצאות הצפויות במסגרת הפרויקט. באופן כזה הלקוח יכול לדעת מראש את היקף ההשקעה הכספית, כשתהליך העבודה כולו מתנהל בשקיפות ולפי לוח זמנים מסודר בליווי צמוד של מיכאלי, לאורך כל הדרך.

מיכאלי עובד מזה שנים בשיתוף פעולה עם ספקים שנבחרו בקפידה: הדגש הוא על שימוש בחומרי גלם משובחים ורמה גבוהה בביצוע וכן בגימור - ובעיקר על שירות אדיב ועמידה בזמנים, מתוך ראייה כי אלו הם הדברים שיוצרים בתים יפהפיים עבור לקוחות מרוצים.

פרוייקט לדוגמה של דניאל מיכאלי: עיצוב מחדש של דירת גן יוקרתית ברעננה

פרוייקט ברעננה של מעצב הפנים דניאל מיכאלי. שרון צרפתי,
פרוייקט ברעננה של מעצב הפנים דניאל מיכאלי/שרון צרפתי

בפרויקט זה מיכאלי התבקש ליצור מראה מחודש לדירת גן במצב מוגמר, מבלי לגעת בתשתיות שלה או באלמנטים מסוימים, מטעמי אחריות. הצורך "לצאת מהקופסה" במסגרת ההגבלות הללו, הביא אותו לחשיבה יצירתית ולתוצאה מדהימה, המשלבת בין חומרי גלם, גוונים הרמוניים, תאורה נכונה ואקססוריז שנתנו את הטאץ' העיצובי הנדרש.

הפרויקט התחיל באפיון הדירה וכמובן בפרזנטציה, כאשר האתגר העיקרי היה הגובה הלא רגיל של התקרה בגובה 5.5 מטרים. הקו המנחה היה גוונים של שחור, כשבין היתר שולבו אריחים איטלקיים גדולים ומבריקים בגודל של 3 מטרים על 1.5 מטר, המעניקים מראה של לובי ושיוצרים השתקפות מרהיבה של עיצוב הפנים בדירה היפהפייה - על הרצפה עצמה, לרבות של הצמחייה בגינה החיצונית, מה שמוסיף למראה היוקרתי של "הטבע שנכנס הביתה".

קיר הטלוויזיה העצום קיבל ציפוי מקרמיקה מזוקקת, התורמת ליצירת המראה ההרמוני לבית כולו - תכונה שמיכאלי אוהב להעניק לבתים שהוא מעצב, המשלבים בין פריטים אקלקטיים אך כאלה שגם "מדברים באותה השפה".

עיצוב פנים חדשני בחדרים - המותאם לצרכי הדיירים

פרוייקט ברעננה של מעצב הפנים דניאל מיכאלי. שרון צרפתי,
פרוייקט ברעננה של מעצב הפנים דניאל מיכאלי/שרון צרפתי

התקרה הגבוהה בדירה הונמכה בחדרי הילדים, לגובה הסטנדרטי של 2.80 מטרים, זאת כדי ליצור פרופורציה נכונה ולהעניק תחושת חמימות. לעומת זאת, בחדר ההורים שהוא גדול יותר במימדיו, הושארה התקרה המקורית, כשהגדר צופה לגינה ולבריכה שבחצר.

גב המיטה הזוגית בחדר ההורים נבנה בגובה של חמישה וחצי מטרים, זאת בנוסף למראה המשתרעת גם היא מן הרצפה ועד לתקרה. דלתות הארונות הוזמנו עבור הלקוחות באופן אישי ועוצבו במכונת CNC, על מנת לייצר מראה חד פעמי ומרשים במיוחד.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully