וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם ממש לא לבד: ככה נעשה סדר בבלאגן הכלכלי שלנו

מוגש מטעם riseup

14.6.2021 / 8:58

מעטים מעיזים לדבר על המצב הכלכלי, למי יש זמן לבדוק כמה כסף הוצאנו, מה המצב בבנק ואיך אפשר לבנות עתיד כלכלי? תתפלאו, אתם לא לבד: שירות טכנולוגי חדשני יתן לכם כוח והכלים להתחיל לחיות נכון עם עם הכסף שלכם - בתמיכה של מומחים ואלפי ישראלים שאיתכם באותה סירה

זה לא סוד שאנחנו חיים במרוץ אינסופי בניסיון לנצח משימות יומיומיות שלא מפסיקות, ובין העבודה והבית, הילדים והמשפחה, למי בכלל יש סבלנות או זמן לעצור ולהציץ שוב ושוב באתר הבנק, בעו"ש המבלבל, באפליקציות של חברות האשראי, לחפש בתיק את הקבלה מהצהריים שאכלנו, ועוד בערב לרשום את הכל באקסל? ת'כלס, זה מתסכל.

אז כמה כסף נכנס החודש? (כבר אין לנו אוויר), כמה כסף יצא? (דחוף מכונת הנשמה), וכמה עוד נשאר לבזבז? (ברור שלא מספיק). נו, אז מה יהיה עם המינוס והמועקה? מעטים מאיתנו יודעים את התשובה. ומעטים עוד יותר יקומו ויעשו משהו כדי לשנות את המציאות הזו - וזה לא שאנחנו לא רוצות או רוצים, פשוט אין לנו באמת את הכלים.

הגיע הזמן שנתחיל לחפש דרך חדשה להתנהל עם הכסף שלנו, דרך חכמה, ששמה את האינטרס שלנו במרכז - ובדיוק בשביל זה הוקמה riseup. השירות כבר היום עוזר לאלפי ישראלים וישראליות לשלוט כל חודש בהוצאות ולהתחיל לחסוך לעתיד.

שירות riseup. riseup, אתר רשמי
riseup - דרך חדשה להתנהל עם הכסף שלנו/אתר רשמי, riseup

מהרגע שהצטרפתם המערכת של riseup אוספת אוטומטית את כל המידע הפיננסי שלכם בצורה מאובטחת, מנתחת את כל ההכנסות וההוצאות ונותנת לכם מספר אחד שאיתו תוכלו להיות "על זה כלכלית" ולחסוך כל חודש לעתיד. השירות גם צופה מראש כיצד יגמר החודש (כן, עוד לפני שהוא התחיל) ומעדכן אתכם בוואטסאפ. שם גם תמיד אפשר להתייעץ עם המומחים לפני כל החלטה כלכלית - בקיצור, עושה לכם סדר בבלגן.

שירות riseup. riseup, אתר רשמי
riseup אוספת אוטומטית את כל המידע הפיננסי שלכם בצורה מאובטחת, מנתחת את כל ההכנסות וההוצאות ונותנת לכם מספר אחד שאיתו תוכלו להיות ״על זה כלכלית״ ולחסוך כל חודש לעתיד/אתר רשמי, riseup

riseup מסייעת לכם לדעת כמה כסף נכנס וכמה כסף יוצא במהלך כל חודש ואחרי שכל ההכנסות וההוצאות שלכם מאורגנות אוטומטית לקטגוריות שונות היא מראה לכם מספר אחד. וזה, ולא העו"ש המיושן, זה באמת הכסף שנשאר לכם להוציא החודש בלי להסתכן בנפילה לבור המינוס - שמירה על המספר החיובי הזה לאורך זמן, תוביל אתכם לצמיחה כלכלית. נשמע פשוט? כי זה באמת פשוט. ולא מדובר בסתם הבטחות - על פי מחקר סטטיסטי שנערך בקרב 600 משקי בית, לקוחות riseup שיפרו את התזרים החודשי בלא פחות מ- 1,100 ש"ח בממוצע בתוך שלושה חודשים או פחות.

שירות riseup. riseup, אתר רשמי
riseup הוקמה לתת את הכוח לכל הישראלים והישראליות לחיות נכון יותר עם הכסף שלהם, ולהתחיל לצמוח/אתר רשמי, riseup

והכי חשוב - עם הקהילה של riseup בשום שלב לא תרגישו לבד, כי אתם נמצאים עם עוד אלפי ישראלים שחברים בקבוצת פייסבוק מיוחדת בשם "להיות על זה ביחד" וזה בדיוק מה שהיא עושה. נוצרה שם קהילה חמה ותומכת של אלפי ישראלים וישראליות, שבאו לדבר על זה, לחשוף את הניצחונות החודשיים, ליצור אתגרים, ולפעול יחד כדי להפוך את המציאות הכלכלית של כולנו לטובה יותר. זה המקום בו כל אחד יכול לקבל בוסט של אופטימיות ותמיכה, להתלבט על החלטות כלכליות ולקבל עצות. לא סתם המוטו שלהם הוא שממילא אם כולנו בתוך זה ביחד, אז למה להתמודד עם זה לבד?

קהילת הפייסבוק של שירות riseup. riseup, אתר רשמי
הקהילה של Riseup - מקום בו כל אחד יכול לקבל בוסט של אופטימיות ותמיכה, להתלבט על החלטות כלכליות ולקבל עצות/אתר רשמי, riseup

איתם ויחד עם השירות של riseup כל אחד ואחת מכם יכולים להתחיל לקבל החלטות נכונות ולנצח את החודש, כל חודש מחדש. השילוב הזה של מערכת אוטומטית, צוות מומחים וקהילה תומכת ושמחה, פשוט משקפת את המשימה שלשמה riseup הוקמה: לתת את הכוח לכל הישראלים והישראליות לחיות נכון יותר עם הכסף שלהם, ולהתחיל לצמוח.

אלפי לקוחות כבר מנצחים את החודש עם riseup. עכשיו תורך!

מוגש מטעם riseup
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully