וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט גאוני: תוסף התזונה שמסייע לשיער - וגם שומר על הבריאות

מוגש מטעם ספירו מעבדות

14.6.2021 / 9:33

סובלת מנשירה שיער דליל, חלש ? ספירופיקס תוסף התזונה החזק שמורכב כולו מחומרים טבעיים כמו ספירולינה, חומצה פולית, אבץ ועוד חומרים מזינים שמחזקים את השיער ומעודדים צמיחת שיער שופע ובריא - ועל הדרך גם שומרים על הבריאות

לא צריך להסביר למה השיער שלנו חשוב, נכון? הוא משדר לסביבה מי אנחנו, מעניק לנו אופי מסוים ולכל צורה או צבע של שערה יש השלכות תרבותיות וחברתיות. לכן אנחנו עוסקים בשיער ובמראה שלו הרבה מאוד - אנחנו מעצבים אותו, צובעים, מחליקים, מסלסלים ובעיקר עוקבים אחרי חוזקו וצפיפותו.

אחת הבעיות הנפוצות איתן מתמודדים מיליוני אנשים היא נשירת שיער מוגברת. ככל שעובר הזמן ללא טיפול וההזנחה מצטברת, כך הולך ומתקצר אורך חיי השערה ומתחיל תהליך הדילול. אבל האם את באמת יודעת מה הסיבה לנשירת השיער שלך ומדוע הוא חלש ושברירי?

ישנן מספר סיבות נפוצות לכך: תורשה, עודף הורמונים גבריים, מתח, חוסר במרכיבי מזון חיוניים, מחסור בחלבון, בוויטמין B12 ובברזל או זרימת דם לקויה לקרקפת. בנוסף גם אירועים משמעותיים לגוף כמו לידה והשפעות הגיל מחלישים את השיער.

אישה מסתרקת מול המראה. Depositphotos,
האם את באמת יודעת מה הסיבה לנשירת השיער שלך ומדוע הוא חלש ושברירי?/Depositphotos

אז מה עושים? מזינים את השיער מבפנים!

נשים שסובלות מנשירת שיער פונות לרוב לפתרונות כמו תוספות שיער, סרומים, מרככים ועוד תכשירי קסם - אבל הם לא יטפלו ב(שורש) הבעיה. לעומת זאת, הזנה ואספקה קבועה של ויטמינים ומינרלים שהשיער שלנו צריך כן יטפלו בבעיה והשיפור יראה תוך זמן קצר וגם ירגיש נהדר.

השיער שלנו הוא בעצם סיב עשוי חלבון והחומר העיקרי בו נקרא קרטין - אך יש בו גם מינרלים כמו אבץ, צורן, ברזל, ויטמין A ועוד ויטמינים מקבוצת B. ברגע שהשיער לא מקבל את כל החומרים הללו - הוא נחלש, נשבר ונהפך לדליל. ייתכן כי חומרים כמו אבץ, חומצה פולית וברזל חסרים לך בגוף או אינם נספגים כראוי ולכן השיער, שזקוק לחומרים אלה כדי להתקיים, מגיב בהתאם ונושר.

אז מה עושים ? הגיע הזמן שתכירו את ספירופיקס - תוסף תזונה ייחודי לטיפוח ושיקום השיער שמכיל רכיבי תזונה ונוגדי חמצון ממקור טבעי, שיסייעו להזין את השיער מבפנים ולמלא חוסרים תזונתיים תוך עידוד צמיחת שיער שופע, חזק ובריא לאורך זמן.

ספירופיקס יוצר בתהליך פיתוח ארוך והוא ומיוצר בישראל במפעל המפוקח ומאושר ע"י משרד הבריאות. בכל כמוסת ספירופיקס ישנם רכיבי הזנה ונוגדי חמצון ייחודיים שמסייעים להשגת שיער מושלם - שגם יזינו את השיער מבפנים וגם ימלאו את החוסרים התזונתיים של הגוף שלכם.

קפסולות ספירופיקס. spirufix,
ספירופיקס – תוסף תזונה ייחודי לטיפוח ושיקום השיער שמכיל רכיבי תזונה ונוגדי חמצון ממקור טבעי/spirufix

הוא מבוסס על שילוב רכיבים ייחודי ובראשם ספירולינה - שאת היתרונות הבריאותיים שלה כבר כולם מכירים. לא סתם היא נחשבת למזון על והתגלתה כבעלת תרומה רבה לבריאות. הספירולינה תורמת לעלייה בהפקת אנרגיה משומנים ומפחמימות. הערך המוסף שלה הוא בחלבון איכותי וזמין לגוף, חומצות שומן חיוניות וברזל. מעבר לזה היא גם בעלת יתרונות משמעותיים לשיער - כיוון שהיא עשירה במיוחד בחומצת האמינו ליזין הנמצאת בשורשי השיער - וזה חשוב כיוון שמחקרים מצאו שרמות נמוכות של ליזין עלולות לגרום לנשירת שיער. כמו כן הספירולינה היא מקור מעולה לברזל, ויטמין B ומגנזיום - החיוניים לשיער בריא.

יחד איתה משתלבים בקפסולה של ספירופיקס עוד מרכיבים טבעיים שמסייעים לבריאות וחוזק השיער, וגם שומרים על הבריאות הכללית של הגוף:

אבץ - יסוד הכרחי לגדילה, ריפוי וצמיחה של שיער (וגם של העור והציפורניים). האבץ לא רק חיוני לצמיחה של השיער וחוסר בו יכול להוביל לנשירת שיער, אלא שהוא גם הוא קיים בתהליכים רבים של חילוף החומרים בגוף,

ביוטין - וויטמין B 7 חיוני לחילוף החומרים של חלבונים, שומנים ופחמימות ולייצור האנרגיה בגוף - ומחסור בו עלול לגרום לנשירת שיער. תוספת ביוטין מסייעת בשמירה על שיער בריא ושופע ועוצרת נשירת שיער, בעיקר כשהיא על רקע תזונתי.

חומצה פולית - אחד מהחומרים החשובים ביותר בתהליכי בנייה וחידוש בגוף ומחסור בחומצה פולית עלול לגרום לשינויים מנטליים והתנהגותיים כגון עצבנות, בלבול ודיכאון. בנוסף היא חיונית לשמירה על מחזור הצמיחה התקין של השיער. במקביל למניעת אנמיה היא גם מפחיתה נשירה ומונעת שיער דק ודליל.

רכיב MSM - ידוע כמשכך כאב יעיל במיוחד ואנטי דלקתי ובנוסף הוא מסייע בהפחתת תגובות אלרגיות למזון, בהקלה על מיגרנות ועל כאבי דלקת מפרקים שגרונית ואף יעיל בהקלה על בעיות עור כמו אקנה. בנוסף לכל זה הוא מהווה חומר מוצא ליצירת החלבון קרטין ובלעדיו השיער לא יצמח. כמו כן אספקת MSM לזקיקי השיער תורמת לעיבוי ולחיזוק השיער והוא תומך במחזור התמיכה של השיער, מעניק לחות וגמישות.

השילוב של כל הרכיבים החיוניים הללו לשיער בריא ולבריאות הכללית של הגוף יוצרים כמוסה אחת חזקה בדרך לשיער מושלם, מלא, חיוני ושופע באופן טבעי.

מוגש מטעם ספירו מעבדות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully