וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו חדש קורה בתל אביב...

מוגש מטעם מעדני מניה

29.6.2021 / 11:20

חגיגת דליקטסים מזרח אירופאים בסניף החדש של רשת "מעדני מניה" בלב ליבה של תל אביב

בימים אלו נפתח הסניף החדש של רשת "מעדני מניה". הסניף ממוקם על צומת הרחובות דיזנגוף פינת ארלוזורוב ומשתרע על פני כ -250 מ"ר! ובמיקום אסטרטגי מרכזי המעניק חווית קניה בסגנון בינלאומי ובמחיר שווה לכל כיס לעוברים ושבים מחופי הים, לאזורי הבילוי ואזורי המגורים באזור זה.

הסניף התל אביבי החדש מציע אווירה אחרת מקודמיו, הוא אף מעוצב שונה ומהודר יותר וזוהי למעשה הסנונית הראשונה המבשרת את מהפכת השינוי התדמיתי שהרשת עוברת.

מעדני מניה. מעדני מניה,
הסניף מציע חוויה קולינרית, איכותית ואנינה מכל רחבי הגלובוס/מעדני מניה

הסניף מציע חוויה קולינרית, איכותית ואנינה מכל רחבי הגלובוס ובמסגרתה ממגוון מוצרי הבשר. חגיגה אמיתית עם כל סוגי הבשר: מעושן, לבן, נקניקים, פסטרמות, דליקטסים איכותיים לצד דגים ומגוון סלטים מושקעים ובגזרת האלכוהול תמצאו מגוון רחב ביותר של יינות, אפריטיפים, ליקרים, מגוון ויסקי וכ-50 סוגי בירות ביבוא אישי של הרשת מהעולם (רוסיה, גרמניה, לטביה, בלגיה ועוד).

בנוסף במחלקת הגבינות תוכלו למצוא גבינות מרעננות את החיך, במעדניית הגבינות תמצאו הצע עשיר של כ- 150 סוגי גבינות המיובאות מגאורגיה, צרפת, יוון, סלובניה, גבינות עיזים, מעושנות, גבינות שמנת ועוד.

גם מטעמי פירות ים כגון : שרימפסים , קלמארי , מולים , סרטנים , ביצי דגים ועוד סוגים שונים ומגוונים של פירות ים עם הטעם הנהדר והערכים התזונתיים היישר לגופכם .

מעדני מניה. מעדני מניה,
ומה עם קינוחים ומתוקים?/מעדני מניה

מה עם קינוחים ומתוקים אתם שואלים? במניה תוכלו למצוא מגוון רחב של עוגות, ממתקים ועוגיות כך שתוכלו לסיים ארוחה בצורה מושלמת וטעימה במיוחד בין המתוקים ניתן למצוא עוגות פטל, וניל, שוקולד, פירות יער, עוגות יבשות, מרמלדות, חלבה ועוד.

מעדני מניה. מעדני מניה,
קבוצת מניה פעילה בעסקי המזון והגורמה למעלה מ-50 שנה/מעדני מניה

בשנת 1997 הקימה קבוצת מניה מפעל לייצור מוצרי בשר ונקניקים מעושנים בראשון לציון, הנחשב לאחד מהמפעלים המתקדמים ביותר מסוגו בעולם מייצר את המוצרים שלו ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בבשרים טריים בלבד ללא כל תוספות של תחליפי בשר למיניהם. תהליך הייצור המשוכלל מאפשר עיבוד של מגוון מוצרי בשר, כמעט ללא צורך במגע יד אדם ומשפר את איכות הבשר, טריותו ואורך חייו. מנהלי המפעל שמים דגש על הגדלת ערכי הבשר על פני ערכי השומן ובצורה זאת מעלים את הערכים התזונתיים של המוצרים.

תהליך הייצור במפעל נעשה על ידי מכונות חדישות ומתקדמות המיובאות מאירופה ועומדות בתקני בקרה ואיכות עולמיים ובחדרי קירור גדולים,.

בשנת 2001 המפעל החל לייצר גם מוצרי בצק ומאפים ממולאים עם מגוון רחב של טעמים ומילואים ובייצור נקניקים מותססים בתהליך ייחודי אשר זיכה את הקבוצה במספר תחרויות שנערכו באירופה.

קבוצת מניה פעילה בעסקי המזון והגורמה למעלה מ-50 שנה. הקבוצה מתמחה ביצור מוצרי בשר ייחודיים ומפעילה רשת קמעונאית של סופרמרקטים ומעדניות.

בקבוצה מועסקים כ- 500 עובדים ברחבי הארץ. הרשת מונה כיום 19 סניפים הפזורים ברחבי הארץ (קרית ים, חיפה, חדרה, נתניה, הרצליה, פתח תקווה, רמת גן, חולון, בת ים, 3 סניפים בראשל"צ, 3 סניפים באשדוד, אשקלון, באר שבע רחובות והסניף החדש בתל אביב). עד סוף 2021 צפויים להיפתח עוד 3 סניפים ברחבי הארץ.

מוגש מטעם מעדני מניה
  • עוד באותו נושא:
  • מעדנייה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully