וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינטרנט החזק והעוצמתי בישראל בהצעה מיוחדת וחסרת תקדים

מוגש מטעם בזק בינלאומי

14.7.2021 / 8:57

מהפכת האינטרנט המהיר בארץ בעיצומה, הודות לשדרוג התשתיות ופריסה רחבה. בזק, מהחברות הבולטות האחראיות על השינוי וההתקדמות, נחשבת לבעלת התשתיות הטובות בארץ ויחד עם בזק בינלאומי, ספק האינטרנט המוביל, תוכלו ליהנות מהאינטרנט החזק, היציב והעוצמתי בארץ

נועה קירל בקמפיין של בזק בינלאומי. בזק בינלאומי,
נועה קירל בקמפיין של בזק בינלאומי/בזק בינלאומי

כידוע, שוק האינטרנט בישראל שינה צורתו כשהדגש כיום הוא על חווית הגלישה בבית. הביקוש לאינטרנט יציב הכולל גלישה רציפה ומהירה מזנק כל הדרך למעלה עם התווספות אפליקציות סטרימינג וצפייה ישירה. יותר ויותר חברות מנסות לתת מענה לדרישה ההולכת וגדלה, אך יש ספקית אינטרנט אחת העולה על כולם - בזק בינלאומי.

בזק בינלאומי נחשבת לספק האינטרנט המוביל בישראל בשנים האחרונות. החברה תמיד נמצאת במרכז הבמה ומובילה בתחום באמצעות טכנולוגיה מתקדמת במיוחד.

מעבר לכך ולא פחות חשוב, בבזק בינלאומי תזכו לקבל את השירות הטוב ביותר בארץ, כך שתמיד תוכלו לפנות לתמיכה בכל שאלה ולזכות בעזרה מהירה.

כעת ולזמן מוגבל בלבד תוכלו ליהנות מהצעה מיוחדת וחסרת תקדים -
חבילת תשתית + ספק בעלות של 59.90 ₪ בלבד לחודש, עבור שלושת החודשים הראשונים!

לא בכדי מדובר בהצעה אטרקטיבית ביותר שסוחפת אחריה פניות רבות, שכן הודות לטכנולוגיה המתקדמת, למהירות הגבוהה, לאפשרות שיתחברו מספר רב של מכשירים בו זמנית, ולצפייה האופטימלית בסטרימינג - מתאפשרת כאמור חווית גלישה חלקה, יציבה ורצופה ללא כל בעיות תקשורת והפרעות, בדיוק כמו שכולנו תמיד רצינו.

חשוב לציין כי החברה מציעה לקהל לקוחותיה מוצרים נוספים לשיפור הגלישה בבית, ביניהם: מארז TOTAL WIFI הכולל נתב מתקדם מסוג WIFI+ וגם 2 יחידות מגדיל טווח בטכנולוגיות Mesh המאפשר גלישה אחידה בכל הבית (גם בחדרים ללא קליטת WIFI).

כך שלא חשוב מה תצטרכו, תמיד תמצאו את כל פתרונות האינטרנט הדרושים לכם.

אז למה אתם מחכים? הצטרפו עוד היום ותתחילו לגלוש במהירות ויציבות שלא תמצאו בשום מקום אחר!

מוגש מטעם בזק בינלאומי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully