וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצמאיים ובעלי עסקים קטנים, מקבלים אשראי בעסק שלכם?

מוגש מטעם נאייקס

19.7.2021 / 11:12

כבעלי עסק המטרה היא להיות הטובים והמקצועיים ביותר. חלק בלתי נפרד מהחוויה שחווה הלקוח במפגש אתכם הוא שלב התשלום. עבור עסקים קטנים ובינוניים, נותני שירות עצמאיים ובעלי עמדות זמניות מסופון אשראי נייד מהווה פתרון אידאלי לקבלת כל סוגי התשלומים

"אתה מקבל אשראי? אפשר לשלם אצלך ב-Apple Pay? אפשר קבלה?" כך אתה מוצא את עצמך עומד מול לקוח, שכרגע נתת לו שירות, ולא מסוגל להשלים עד הסוף את חווית הקנייה - ומדוע? כי אין באפשרותך לקבל את כל אמצעי התשלום הללו.

אם התסריט הזה נשמע לך מוכר, הכתבה הזו בדיוק בשבילך.

כל אחד מאיתנו יכול להפוך בקלות לבעל עסק: משכירים את הדירה שלכם? מוכרים עוגות מושקעות? מספקים שירותים עצמאיים בבית הלקוח? מוכרים קפה בעגלה בכניסה ליישוב? ברכותינו: יש לכם עסק!

כבעלי עסק המטרה היא להיות הטובים והמקצועיים ביותר. חלק בלתי נפרד מהחוויה שחווה הלקוח במפגש אתכם הוא שלב התשלום בו נשאלות השאלות שהופיעו בראשית הכתבה: האם אתם מסוגלים לקבל תשלומים מעבר למזומן? האם אתם פתוחים למגוון חדש של ארנקים דיגטליים? אם התשובה לשאלות הללו היא לא, משמע שחווית השירות והמכירה המוענקת ללקוחות שלכם, ללא קשר לטיב המוצר או השירות, אינה שלמה במלואה.

בעולם עמוס תחרות, אופן התשלום מהווה נדבך מרכזי בשיקול האם לצרוך או לא את מרכולתכם. על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בחודשים פברואר-אפריל 2021 התבצעה עלייה של 21.1% בסך הרכישות של כרטיסי אשראי על ידי צרכנים. מאחר והתשלום באשראי הופך לדרך חיוב ההולכת וגדלה, מדוע לסגור אותה בפני לקוחותיך?

עבור עסקים קטנים ובינוניים, נותני שירות עצמאיים ובעלי עמדות זמניות מסופון אשראי נייד מהווה פתרון אידאלי לקבלת כל סוגי התשלומים. המסופון מאפשר לסלוק כרטיסי אשראי ולקבל את כל סוגי התשלומים ובכך להפתח לקהלים נוספים ולא לפספס את אלו המוותרים על השירות שלכם מאחר והם ללא מזומן.

מסופון אשראי נייד. נאייקס,
מסופון אשראי נייד/נאייקס

למסופוני האשראי מגוון יתרונות, המותאמים בייחוד לבעלי העסקים הקטנים:

קבלת כל סוגי התשלומים- המסופונים מותאמים לקבלת כל סוגי התשלומים, לרבות אפליקציות וארנקים דיגטליים. כל אפליקציית תשלומים חדשה בשוק מקבלת מענה בציוותי הפיתוח אשר מתאימים את תוכנת המסופון לחידושים תוך המשך עבודה רציפה.

ניידות- הודות לניידות ולאורך חייה הארוכים של הסוללה תוכלו להשתמש במסופונים מכל מקום ובכל זמן, ללא תלות במקום פיזי קבוע.

גיבוי בכל מצב- המסופונים עובדים על סוללה נטענת ויכולים להמשיך לעבוד כ-10 שעות עבודה רצופות.

חדשנות טכנולוגית וקלות שימוש- המסופונים פשוטים ונוחים לתפעול, ממשק המשתמש קל להבנה וניתן לעבוד עימם מיידית ואינטואיטיבית בעת הקבלה.

אבטחה- הקפדה על רמת האבטחה הגבוהה בעולם התשלומים. המסופונים עומדים בתקן ה-הEMV (Europay MasterCard Visa) הקובע כי סליקת כרטיסי אשראי מתבצעת על ידי קריאת שבב חכם בכרטיסי האשראי תוך הצמדה/ הכנסת הכרטיס למסוף והזנת קוד סודי.

ניהול והפקת דוחות- המסופונים מספקים מענה מעבר לתשלומים. תוכנת המסופון מותקנת כיישומון אנדרואיד על גבי המכשיר יכולה לספק מידע ותובנות על נתוני המכירות וכן להנפיק דוחות לדוגמת דוח Z ) דוח סוף יום) בקלות אותם ניתן להעביר לרו"ח שלך.

קבלה דיגיטלית או מודפסת- המסופונים מאפשרים הדפסת קבלה לצד משלוח קבלה דיגיטלית כדוא"ל או הודעת SMS ללקוח, בדרך זו בעל העסק חוסך בנייר ובכסף ותורם לסביבה.

גמישות- העסק גדל ואתה נדרש לקופה משוכללת יותר? מתחילים באופן המותאם לגודל העסק וגודלים יחד תוך כדי צמיחה, מבלי להחליף קופה או חומרה.

חווית שירות מתקדמת- המסופון מאפשר ללקוח לשלם בכל אמצעי תשלום, במהירות ובקלות, תוך שמירה על אבטחה מירבית וקבלת קבלה. כלל הנקודות הללו משלימות את חווית הקנייה והשירות ומייצרים חוויה אחרת, אשר אינה נפוצה בקרב בעלי העסקים הקטנים.

מכלול התועלות המסוכם כאן מפתיע לנוכח נראותו הקטנה של המוצר. השילוב בין חומרה ותוכנה מתקדמות וקלות לשימוש מאפשר לכל בעל עסק קטן להצעיד את העסק שלו קדימה, עם יכולות של עסקים גדולים, מתוך כף ידו.

הכותב הוא יוסי אביטל, מנכ"ל חטיבת הריטייל בחברת נאייקס בע"מ, חברה ישראלית גלובלית המתמחה בעולם התשלומים, ונחשבת למובילה בענף הקופות הממוחשבות ומכשירי התשלום ללא מזומן בעולם.

מוגש מטעם נאייקס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully