וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהן הפעולות הבסיסיות שלא תוכלו לבצע אם תזניחו את כאבי הגב שלכם?

מוגש מטעם בי קיור לייזר

8.8.2021 / 12:00

ישראלים רבים סובלים מכאבי גב, אך מעטים טורחים להכיר בבעיה ולטפל בה, בעיקר כי הכאבים נתפסים כהפרעה קלה ותו לא. בפועל, חיי הסובלים מכאבי גב נפגעים משמעותית - אך למזלנו, ישנו פתרון ביתי ומוכח שיוכל לעזור להם ולכם לחזור לחיים פעילים וטובים יותר - והוא במבצע

כאבי גב. ShutterStock
כאבי גב הם תופעה ממנה סובלים מיליוני אנשים בארץ ובעולם/ShutterStock

אוהבים חידות? הנה אחת שתתחברו אליה:

מה מתחיל ב"זה כלום", "זה יעבור מעצמו", "זה סתם משהו עונתי", "כמה ימים ואני כמו חדש", ממשיך ל"אין לי זמן לבדוק את זה", "כולם עוברים את זה מתישהו" ומסתיים בכאבים עזים והבנה שאיכות החיים רחוקה מלהיות כפי שהייתה?

התשובה ברורה ועגומה: כאבי גב הם תופעה ממנה סובלים מיליוני אנשים בארץ ובעולם, אך אחוז ניכר מאותם מקרים מגיע למצבים דראסטיים שהיו יכולים להימנע עם קצת יותר תשומת לב ודאגה אישית.

אם אתם מרגישים קושי באחת מהפעולות הבאות, מומלץ בחום לבחון את הפתרון המוצע בהמשך, אשר יאפשר לכם להפחית את הכאבים בקנה מידה ניכר תוך השקעה של 12 דקות יומיות בלבד בבית וללא תופעות לוואי, ובכך להחזיר את סדר היום שלכם למסלולו.

עבודה וקריירה

כאבי גב נתפסים כתופעה אשר רלוונטית רק עבור אלו העוסקים בעבודה פיזית מאומצת, אך המציאות בשטח מוכיחה שגם עובדים במשרדים עלולים לסבול מכאבי גב כרוניים אשר מגבילים אותם מלבצע פעולות פשוטות אותן הם יכלו לבצע בעבר.

משפחה

כל הורה נהנה להרים את הילדים גבוה באוויר, והכיף לא נגמר גם כשהם מביאים נכדים לעולם. פעילויות מהנות כגון משחקים, טיולים ובילויים עלולים להפוך לפעילויות מהן תשתדלו להימנע, רק מפני החשש מהכאב שעלול לצוץ פתאום ועלול להרתיע את הילדים הרכים בשנים שלא מבינים מה בדיוק קרה לסבא או אמא.

סבתא ונכדה מתחבקות. ShutterStock
הכאב שעלול לצוץ פתאום עלול להרתיע את הילדים הרכים בשנים/ShutterStock

כושר וספורט

כולנו יודעים שאין על נפש בריאה בגוף בריא, ומחקרים רבים מצביעים על כך שאדם ממוצע צריך לשמור על לפחות 150 דקות שבועיות של כושר מתון ומעלה. אך למעשה, אחת מהפעילויות הראשונות אשר מושלכות לצד במקרה של כאבי גב היא דווקא ההמלצה לאורח חיים בריא יותר - והתחושה עבור אדם אשר נהג להתאמן במכון, להשתתף במשחקי כדורגל, כדורסל, טניס וכו' או יציאה להליכה וריצה, קשה מנשוא.

נהיגה ונסיעה

כאשר הכאבים מוקרנים לרגליים, גם פעולות שאינן מאומצות כמו שליטה בדוושות הגז והברקס עלולות להפוך לצרה צרורה. מעדיפים להתנייד בתחבורה הציבורית? אנחנו לא מאחלים לכם להרגיש קפיצה של אוטובוס כאשר אתם בדיוק בעיצומו של עוד גל כאב, ואין ספק שההשפעה הפסיכולוגית על כך שתצטרכו להיות תלויים בהסעות ומוניות לא תתרום למוראל שלכם.

עמידה והליכה

יש דברים שאנו תופסים כמובן מאליו - אך האמת היא, שגם זכות בסיסית כמו לנוע ממקום למקום ואפילו להישאר בו עלולה להפוך לסאגה של כאבי תופת. מטופלים רבים שנזכרו לטפל בבעיה דיווחו על קשיים גם בעת שכיבה במיטה, ומכאן - קשה מאוד למצוא מנוחה ומזור לנפש.

יש תסמינים? יש גם פתרון מהפכני במבצע

אם אתם חוששים מהבאות ואף מאבדים תקווה, דעו לכם שאתם חיים בעידן בו גם כאבים מסוג זה יכולים להפוך לנחלת העבר.

טיפול שכיח בקרב סובלים מכאבים בגב הוא נטילת משככי כאבים והליכה לטיפולי פיזיותרפיה במרפאות שונות. במקרים קיצוניים מטופלים שלא מוצאים פתרון לכאבים מוצאים עצמם מועמדים לניתוחים, רובם ברמת סיכון גבוהה ובעלי אפשרויות לסיבוכים רבים.

כיום ניתן לטפל בכאבי הגב באמצעות טכנולוגיית הלייזר הרך, שהוכחה כיעילה בהקלה על כאבים ובטיפול בדלקות - הכירו את הבי-קיור לייזר, מכשיר רפואי מהפכני וקל לשימוש, המתבסס על טכנולוגיה מתקדמת של לייזר רך אשר מפעיל את מנגנוני הריפוי הטבעיים בגוף ומצריך מכם רק 12 דקות ביום להקלה, הפחתה ואף העלמת כאבים בכל הגוף. המכשיר נוח ונגיש לשימוש בכל זמן ומקום ומתבסס על טכנולוגיה אשר הוכחה כיעילה ובטוחה בעשרות מחקרים קליניים בלתי תלויים - זאת ללא תופעות לוואי וללא טיפול פולשני!

עדיין מתלבטים? השאירו פרטים ותיהנו ממבצע מדהים לזמן מוגבל: התנסו במכשיר למשך 60 יום במחיר מיוחד!

מוגש מטעם בי קיור לייזר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully