וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חללי עבודה משותפים - כך עובדים היום

מוגש מטעם dogether

30.8.2021 / 14:44

חללי עבודה משותפים הפכו לפופולריים בעולם, וגם אצלנו בישראל. צורת עבודה אליה היינו רגילים פעם, הולכת ומשתנה ובמקום לעבוד בשעות הרגילות ובמשרדים סגורים, יותר ויותר עצמאים, יזמים, בעלי עסקים וחברות גדולות בוחרים בחללי עבודה משותפים ונהנים משלל היתרונות שלהם

כל היתרונות הכי חשובים - במתחם עבודה אחד

עולם העבודה הוא כבר לא מה שהיה פעם. היום הכל הרבה יותר דינמי, הקצב מהיר וגם הדרך שבה אנחנו עובדים, מנהלים עסקים ומעניקים שירותים. חללי העבודה המשותפים נוצרו ועוצבו במיוחד כדי לענות על הצרכים הספציפיים של בעלי עסקים, פרילנסרים, סוכנויות, חברות הייטק וכדומה. והם למעשה מאפשרים להם לעבוד בסביבה מתקדמת, מקצועית ונוחה המספקת את כל השירותים הנלווים, בעלויות נמוכות משמעותית. כך, הבחירה בחלל עבודה משותף מאפשרת לכם לחסוך בהוצאות השוטפות כמו דמי שכירות של משרד, ריהוט, ציוד משרדי, תשלום חשבונות, חיבור לאינטרנט, ניקיון, תחזוקה ועוד.

פעילויות עסקיות ב - dogether

יחד עם זאת, לקבל את כל השירותים שאתם צריכים כדי לקיים פעילות עסקית שוטפת יעילה וטובה. למשל, חדר ישיבות יוקרתי ונוח, חדרים פרטיים בגדלים שונים לבחירתכם, סביבת עבודה מטופחת, רגועה ושקטה. בנוסף, יש לכם אפשרות להתאים את תקופת ההשכרה ותנאיה לפי הסיבות והצרכים המשתנים שלכם ולצמצם הוצאות מיותרות.

דוגדר נתניה. יח"צ,
מתחם dogether/יח"צ

חללים גדולים בעיצוב חדשני ומרשים

ולא רק זה: אתם נהנים מחללים גדולים בעיצוב חדשני ומרשים, פינות ישיבה וריהוט משרדי איכותי, אבטחה שוטפת, גמישות מקסימלית בשעות העבודה, מיקום גיאוגרפי מרכזי ונגיש ותנאים מפנקים ביותר. למשל, קפיטריה, מסעדות, מתחם הפסקה מרווח ומאובזר, חדר כושר קרוב ועוד. והכל, באווירה חברתית חווייתית, נעימה ושלווה, שמאפשרת מפגשים על בסיס קבוע עם עמיתים לתחום, שיתוף והפרייה הדדית.

חללי העבודה המושלמים בשבילכם - dogether

חללי העבודה המשותפים של dogether תוכננו בצורה מדויקת וקפדנית לפרטי פרטים, במטרה להעניק לכם את סביבת העבודה האידיאלית, שנותנת מענה מיידי ופתרונות חכמים לכל הצרכים העסקיים שלכם. כל זאת, לצד קהילה משתפת ותומכת של אנשים יצירתיים ויוזמים.

ל- dogether שני סניפים מובילים שנמצאים בלוקיישנים מרכזיים בארץ: חלל עבודה משותף במתחם העסקים עזריאלי ראשונים, בו תוכלו ליהנות ממבחר של מסעדות מעולות, בתי קפה, חנויות מובילות, חדר כושר מאובזר ומתקדם ועוד. זאת, במיקום נגיש לכולם - עובדים, לקוחות וספקים. יש בו גם חניה בשפע וגישה נוחה לתחבורה ציבורית ורכבות. כך שלא תצטרכו לבזבז זמן מיותר על נסיעות למקום העבודה או המתנה בפקקים הארוכים בכבישים.

המתחם הנוסף נמצא במגדל עסקים עיר ימים (פולג נתניה). זהו מתחם משרדים חדש, מרווח ויוקרתי שמציע לכם חללי עבודה משותפים ומתקדמים בגדלים שונים, בעיצוב מודרני ובנוף פסטורלי מרהיב.
אז הגיע גם הזמן שלכם - להתקדם לחללי העבודה המשותפים של dogether.

מוגש מטעם dogether

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully