וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 הטעויות שאתה עושה ובגללן לא התחלת לייצר הכנסה מנדל''ן (ואיך אתה יכול לשנות את זה)

מוגש מטעם מכללת פסגות

31.8.2021 / 11:05

רבים מתפתים להשקיע במקומות שהם לא ממש מבינים בהם, לא מצליחים לעקוב אחריהם או כאלו שכרישי הנדל"ן כבר ויתרו עליהם. אז מה בכל זאת אפשר לעשות כדי להרוויח? הנה הטיפים שחיפשתם

הכתבה הזאת היא בדיוק בשבילך, כי יש סיכוי גדול שאתה (כמו רוב האנשים) עושה את 3 הטעויות הנפוצות שמונעות ממך לייצר הכנסה משוק הנדל''ן.

כמעט בכל מקום אפשרי ניתן לקרוא על הצלחות מסחררות של יזמי נדל''ן, אבל מה עם הכישלונות? יש הרבה כאלו.

הבעיה היא שאנשים לא אוהבים לשתף בכישלונות שלהם או לקרוא על כישלונות של אחרים. אבל אם תלמד מהטעויות שלהם - זה ישפר את הסיכוי שלך להצליח בהשקעות הנדל''ן ולייצר חופש כלכלי.

1. קרקע חקלאית - הפיתוי "להרוויח" כסף מהיר וגדול

הרשת מוצפת פרסומות שמבטיחות תשואות וחלומות למי שישקיע בקרקע חקלאית, במבט ראשוני זה באמת מפתה מאוד להשקיע בקרקע שיכולה להכפיל או לשלש את ההשקעה, אבל מדובר בעסק מאוד מסוכן שמיועד למשקיעים מנוסים מאוד.

יש חוסר ודאות גדול מאוד לגבי הקרקע ומתי היא תופשר (אם בכלל). נוסיף לכך את העובדה שכרישי הנדל''ן מתחרים על כל קרקע ובדרך כלל אתה תהיה בין האחרונים שישמעו על "הזדמנות".

בעסקת קרקע חקלאית יש הרבה פרמטרים שחייבים להבין ולקחת בחשבון, אחרת - מדובר על השקעה שהיא ממש הימור. בתחילת הדרך, מומלץ לבחור בהשקעות פחות מסוכנות עם פרמטרים ונתונים שקופים וברורים.

דירה ניו יורק. ShutterStock
האופציה להשקעה בחו"ל מפתה רבים/ShutterStock

2. השקעה בחו''ל - בלי להבין את המשמעות

הטעות השנייה שמשקיעים בתחילת הדרך עושים היא לפנות להשקעה בחו''ל תוך הסתמכות על חברה שתעשה עבורם את העבודה ומבלי שהם מעורבים בשיקולים ובהחלטות.

נשים בצד לרגע את הסיכונים הגבוהים הכרוכים בהשקעה במדינה זרה (מיסוי, לא מכירים את החוקים, לא מגיעים לנכס פיזית ועוד). העובדה שההשקעה מנוהלת על ידי גוף אחר בעל אינטרס (לא תמיד תואם את של המשקיע) היא בעייתית במידה ואתם לא מבינים את "רזי המקום".

ברגע שמשקיעים בנכס במדינה זרה נדרשת מקצועיות והבנה של עולם הנדל''ן במקום בו רוצים להשקיע אחרת עלולים להסתבך בהשקעה כושלת.

לצערנו, ישנם סיפורים רבים על משקיעים שהשקעתם ירדה לטמיון וגילו מצגי שווא או בעיות רבות - אך זה כבר היה מאוחר מדי.

3. לא לומדים לשאול את השאלות הנכונות ולבדוק את ההשקעה

נדל''ן זה לא משחק. כמו כל השקעה ובמיוחד כאשר מדובר על הכסף האישי שלנו שעבדנו עבורו קשה מאוד.

משקיעים רבים נכנסים להשקעות ללא הכנה מוקדמת הכוללת ירידה עד לפרטים הקטנים כדי לדעת שההשקעה אכן כלכלית ועתידה להניב תשואה.

היום, יש מידע רב ונגיש בכל מיני מקומות אך חשוב לזכור שהצעדים הראשונים בעולם הנדל''ן הם קריטיים להצלחה העתידית מאחר וכל טעות משפיעה משמעותית על מי שבדרך כלל אין לו מרווח גדול לטעויות מאחר ואין ברשותו הון בלתי מוגבל או גדול.

בסופו של יום, מדובר על עסק של קונה - מוכר והצד השני בעל אינטרס מנוגד לאינטרס של המשקיע - אם לא בוחנים את ההשקעה מכל הכיוונים, עלולים לגלות "הפתעות" שלא נלקחו בחשבון לפני הרכישה ולתקן את המצב קשה יותר.

קבלת החלטות בעולם הנדל''ן היא משמעותית ולכן צריך ללמוד את התחום ולהתייחס להשקעה בכובד ראש. מי שלא מבין זאת, סיכוי גדול שיבצע עסקאות כושלות אותו להפסדים כספיים.

מה שיפה בעולם הנדל''ן זה שהוא מייצר הזדמנויות בכל יום ולכן מי שעובד קשה, יורד לפרטים, שואל שאלות וצובר ניסיון מצליח לייצר הכנסה מנכסים.

לקבל החלטה "לא לרכוש" זאת גם החלטה חשובה שמרחיקה אותך מסיכון מיותר והפסדים כואבים הרי שבמצב השוק היום, נדרשת מיומנות כדי לאתר נכסים והזדמנויות.

הצעד הראשון שלך מתחיל בשיחה עם יועץ לימודים של מכללת פסגות, מלא פרטים ולמד את כל סודות המקצוע שיאפשרו לך לבצע את עסקת הנדל''ן הראשונה שלך.

מוגש מטעם מכללת פסגות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully