וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכרת יאכטה - להשיג זמן איכות בדרך המקורית ביותר

מוגש מטעם Sea4U

13.10.2021 / 9:50

בעידן שבו בתי הקפה וכל שאר המקומות הפכו בנאליים מסתמן כי הפלגה מושלמת על יאכטה בתיאום מראש ובכל עונות השנה יכולה להפוך לדבר המושלם ביותר. אז איך באמת יוצאים להפלגה שתשאיר את חותמה להרבה זמן אחרי? הנה מה שצריך לדעת

אם פעם שמעתם על השכרת רכב ועל ההנאה בנסיעה למרחקים, הרי שהיום עומדות לפניכם אפשרויות מדהימות שמקנות לכם מפגשים מסוג אחר, הפעם כל מה שאתם צריכים כדי להפוך את המפגש הזה למוצלח היא חבילת שייט זוגית שתקפיץ אתכם ותשחרר את השגרה לאלתר.

כן, באמצעות חבילת שייט הכוללת את החופש ואת זמן האיכות שצריך תוכלו גם אתם לצלוח יום קשה או אפילו ככה סתם לפרגן לעצמכם בבילוי יוצא דופן.

מתכננים ערב מדהים עם חברים או אפילו מסיבת רווקות, רווקים או ימי הולדת? יאכטה להשכרה בהרצליה מאפשר לכם להגשים את כל החלומות, המהווים לצד חיוכים ושחרור עצום של הפלגה למרחקים קצרים אבל מהנים ומענגים ביותר.

אז איך באמת יוצאים להפלגה שתשאיר את חותמה להרבה זמן אחרי? הנה כמה דברים במקומות המורשים ועם הסקיפרים המקצועיים המורשים שיהיו אחראים בסופו של דבר גם על ההנאות שלכם.

יאכטה להשכרה. חזי דיין,
יאכטה להשכרה/חזי דיין

שייט זה רק בקיץ? זהו שלא!

אחד מהדברים השגורים בפיהם של לא מעט אנשים זה שהפלגות מתרחשות רק בקיץ, האומנם? מי אמר שאי אפשר להפליג גם בעונה הרומנטית ביותר בשנה? כיצד אתם הולכים לחגוג את הרגע או את יום ההולדת שלכם בחורף?

החדשות הטובות מבית SEA4U מציגות לכם אין ספור אפשרויות וביניהן גם הפלגות מדהימות באמצעות סקיפרים מקצועיים שיודעים להפוך הפלגה מושלמת גם בימים גשומים יותר.

הפלגה ביאכטה - על מה אסור לכם לוותר?

בעידן שבו בתי הקפה וכל שאר המקומות הפכו בנאליים מסתמן כי הפלגה מושלמת על יאכטה בתיאום מראש ובכל עונות השנה יכולה להפוך לדבר המושלם ביותר לזוג ועד 13 חברים מרשימת החברים הקרובים שלכם.

מבין כל היתרונות של SEA4U וניסיון של יותר מ40 שנה בסביבת הים כאן יודעים מה יהפוך מסיבת יום הולדת בנאלית לייחודית ביותר והכל בזכות ארוחה כיד המלך, יינות משובחים, אלכוהול חופשי ואפילו שהייה ממושכת בתוך המים או לחילופין לפגוש את ירכתי היאכטה (הקומה התחתונה) וליהנות מכל האפשרויות - הכל תחת קורת יאכטה אחת.

הפלגה בSEA4U - מה הבילוי הזה יכלול עבורכם?

חבילות שייט של SEA4U תבחרנה לפי ההתאמה האישית שלכם. האם אתם חוגגים יום הולדת או שתרצו לקיים מסיבת גיבוש לעובדים? מה על מסיבת רווקים, יום נישואין או אפילו סוג של יום ספורט ימי?

רוצים להפליג לקטנות ולהשיג הנאות בלתי נשכחות שישאירו לכם את הזיכרון הבלתי נשכח? במסגרת חבילות ההפלגה המושלמות הנה לפניכם זכות לבחור את היאכטות הטובות ביותר, לקבל את האלכוהול הטוב והמשובח ביותר ובין היתר להשאיר את הדאגות ואת הביטחון בידי האנשים הנכונים.

רוצים לצאת להפלגה מדהימה ובו זמנית לצאת מהשגרה? קבלו את הסקיפרים בעלי ההכשרה המתאימה שייקחו אתכם ליעד ולא ישכחו להיות נחמדים ואדיבים לאורך כל השהייה והבילוי ביאכטה החלומית שבחרתם.

מוגש מטעם Sea4U
  • עוד באותו נושא:
  • יאכטה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully