וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרים בבית פרטי? כל הרעיונות איך לעצב את הגינה

מוגש מטעם דיגיטאץ'

13.10.2021 / 11:48

כמו אדריכלות בתים כך גם הנראות של הגינה הפרטית שלכם, כשהבית מושקע ביותר כל מה שנשאר זה להשקיע את מיטב המשאבים שלכם בשירותיו של אדריכל נוף שמבין בחללים החיצוניים ויכול להשלים את החסר, גינה שכיף להתחיל או לסיים איתה את היום

האם גם לכם חסר העיצוב המשלים של החלל החיצוני והתאמתו לרצונותיכם? לא יודעים היכן למקם את פינת הישיבה, את ערסל הבד או היכן כדאי לשתול את הצמחים שישלימו את התמונה?

אם הגעתם לשלב עיצוב גינות של הבית, הנה כמה דברים שאסף עבורכם אדריכל נוף ויכולים בהחלט להפוך את הבית הפרטי שלכם למקום שכיף ומפנק לשהות בו.

עיצוב גינות. חגי תדמור,
גינה שכיף להתחיל או לסיים איתה את היום/חגי תדמור

עיצוב גינה - זה לא רק ירוק!

עיצוב גינות הבית אינו מסתכם רק בבחירת הירוק והצומח אלא הרבה מעבר לכך. כדי שלגינה שלכם תהיה האמירה המדהימה ביותר לצד הירוק אולי כדאי לקחת בחשבון גם אלמנטים נוספים כגון מרצפות מתאימות, מזרקה מושלמת לרבות פסלון או מפל קטן בלב הגינה.

רוצים להפוך את המפל למעניין יותר? בשלב הזה אם תשאלו כל אדריכל נוף הוא לבטח ימליץ לכם על צמחים מטפסים שיטפסו מעל למזרקה שיצרתם לצד תאורה מדהימה. כל אלו יתרמו לעיצוב ובו זמנית יספקו לגינה שלכם את התואר הרומנטי ביותר.

מאחורי כל משימת עיצוב גינות מושלם עומדות משימות כמו בחירת החומרים שישתלבו בצורה הטבעית והנכונה ביותר. כאשר מדברים על שילובי חומרי גלם מדברים בעיקר על עץ, זכוכית מדהימה ועמידה, סכך ואפילו קישוטי אבן טבעית שתייצר שביל מדהים מהבית ישירות אל מקום הישיבה או לב הגינה שלכם.

בחירת רהיטים בהסתמך על עיצוב או חומר גלם?

בשלב שבו יידרש מכם לבחור כסאות או שולחנות לגינה הפרטית יידרש מכם להביא בחשבון את הדיירים בבית אבל גם את האורחים ואת תדירות הביקורים אצלכם. האם אתם מעדיפים לקיים ארוחות בגינה או בבית? האם אתם מחפשים להתרווח מעת לעת בגינה? פרמטר נוסף הוא גם עניין חומרי הגלם בפרט שמדברים על ריהוט המצוי מחוץ לבית.

מבין כל החומרים יעמדו בפניכם אפשרויות כמו התעסקות עם עץ, ראטן או אפילו מתכת. כמו בכל דבר גם כאן יוצגו יתרונות וכך גם חסרונות. רוצים ללכת על עץ? אל תשכחו מדי פעם לתחזק אותו באמצעות ליטוש וצביעה ואם אתם בקטע של מתכת כאן יידרש מכם לשים לב אל סילוק הקורוזיה מפעם לפעם.

בגדול במעמד הזה חשוב שתבדקו מה חשוב יותר לכם, האם תהיה זו התעסקות בלתי פוסקת עם תחזוקה על חשבון מראה מושלם או שאולי מראה סביר במינימום תחזוקה? אלו אולי לא פרמטרים הקשורים בעיצוב עצמו אבל בהחלט דברים שיידרש מכם להביא בחשבון לפני שתבחרו לעצב את הגינה בצורה משביעת רצון, עם נראות מדהימה ולטווח הארוך ביותר.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully