וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המקרים בהם תצטרכו להזמין אינסטלטור

מוגש מטעם דיגיטאץ'

19.10.2021 / 13:43

אינסטלטורים מקצועיים ומנוסים יטפלו בכל בעיה או תקלה בצנרת ובמערכת המים הביתית, לכן חשוב מאד להכיר את התקלות האפשריות שבאמת עלולות לקרות לכל אחד ועוד יותר חשוב להצטייד מבעוד מועד בפרטי קשר של אינסטלטור מומלץ שמציע שירותים באזור המגורים

כל אחד מכיר את זה. ככה פתאום ללא הודעה מוקדמת יש תקלה בצנרת או במערכת המים בבית - נוצרה סתימה, צינור התפוצץ, פתח הביוב עולה על גדותיו או שיש נזילה באסלה. אין ספק שזה מבהיל ומלחיץ כאחד, בעיקר כי חשוב לטפל בזה כמה שיותר מהר ואסור להתעכב. תקלות או בעיות שקשורות במערכת המים עלולות להחמיר מאד מהר ולכן יש חשיבות לטיפול בהן ברגע שמתעורר החשד שאכן יש תקלה כלשהי, גם על חשבון עיכוב בלוח הזמנים האישי או ביטול תוכניות שכבר נקבעו.

חשוב מאד להכיר את התקלות האפשריות שבאמת עלולות לקרות לכל אחד ועוד יותר חשוב להצטייד מבעוד מועד בפרטי קשר של אינסטלטור מומלץ שמציע שירותים באזור המגורים. אינסטלטור ברמת השרון, למשל, יכול להציע שירותים גם באזורים שונים של הרצליה או צפון תל אביב ויש חשיבות להגעה מהירה ככל האפשר שלו.

טיפול אינסטלציה. pixabay,
טיפול אינסטלציה/pixabay

מתי צריך להזמין אינסטלטור?

אינסטלטורים מקצועיים ומנוסים יטפלו בכל בעיה או תקלה בצנרת, במערכת המים הביתית, בטיפול בבעיה שקשורה למים חמים וקרים, פתיחת סתימות והחלפת אביזרים סניטריים כמו ברזים, חלקי צנרת או מיכלי הדחה בשירותים. כשיגיע אינסטלטור למקום שבו יש בעיה הוא יגיע מצויד עם כל כלי העבודה הנדרשים לו ויש כאלה שנחשבים לטכנולוגיים ומתקדמים מאד. כך למשל אפשר להתרשם מהחדרת סיב מתכוונן שבקצה שלו יש מצלמה זעירה שמשדרת אל מסך שנמצא בידיו של האינסטלטור. במידה ויש תקלה במעמקי הצינור, דליפה או נזילה שלא יודעים היכן היא ממוקמת בדיוק או חור לאורכו של צינור - המצלמה תאתר את המיקום המדויק ובעזרתה אפשר יהיה לפתור את הבעיה עם יצירת מינימום נזק לאזור, או אפילו ללא נזק בכלל. אינסטלטור יוכל לסייע בהחלפת ברז בכיור או באמבטיה ויש גם אינסטלטורים שיכולים להציע עבודות שיפוץ בחדרי האמבטיה, המקלחון או השירותים.

אינסטלטור זמין - זה כל מה שצריך!

גם תקלה שנחשבת לפשוטה לכאורה כמו סתימה בכיור המטבח למשל, יכולה להפריע באופן משמעותי לאורח החיים השגרתי בבית ולכן לא כדאי להמתין ברגע שחשים שיש בעיה. אינסטלטור שיגיע כמה שיותר מהר יפתור את הבעיה בקלות ובתשלום נוח וכדאי ולא צריך להתעכב או לשנות את סדר היום בשל אותה סתימה. האינסטלטורים ערוכים לפתור כל בעיה, גדולה כקטנה ויש להם ברכב או בארגז הכלים הצמוד שלהם את כל מה שהם צריכים כדי להתמודד איתו בהצלחה ובעיקר לצורך השבת השקט הנפשי ללקוחות שלהם, שבהרבה מקרים יוצרים קשר בלחץ ותוך כדי מתח נפשי רב. כאשר מתוודעים לאינסטלטור מקצועי, הגון, ישיר וכזה שגם מציע שירותים באדיבות, סבלנות ואכפתיות - כדאי מאד לשמור את פרטי הקשר שלו על מנת להמליץ עליו ולהזמין אותו בכל פעם שיש בכך צורך.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully