וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על ספא יפני שמעתם? הכירו את טומוקו ספא

מוגש מטעם דיגיטאץ'

25.10.2021 / 16:27

מעוניינים בחוויית ספא ייחודית באיזור המרכז? הכירו את טומוקו, ספא יוקרתי בסגנון יפני, המשלב טיפולים המבוססים על הרפואה היפנית האלטרנטיבית, יחד עם טיפולים מערביים מודרניים

את העיסוי הכי מושלם שחוויתי בחיים קיבלתי מחברה ליום ההולדת, על השובר היה כתוב ספא בהרצליה טומוקו ספא. בהתחלה הייתי סקפטית, אחרי ככלות הכל ניסיתי כבר כמה וכמה פעמים בחיי לבקר אצל מעסים מקצועיים אבל זה לא פתר לי את בעיית השרירים התפוסים ואת הסטרס שפקד אותי כמעט בקביעות.

כשהגעתי לספא קיבל את פניי צוות מדהים, מהמבט הראשון הבחנתי כי מדובר בטיפולים ממקודים שיודעים לאזן את הנפש והגוף וזה מה שהייתי צריכה מלכתחילה! עיסוי המושתת על איזון שיבטל את כאבי שרירים ואת המתח שחוויתי בחיים עצמם ובסביבת העבודה שלי.

האם גם אתם חווים קשיים, מתחים או כאב שמשבש זה זמן רב את איכות החיים שלכם? אולי כדאי לכם להכיר את טומקו ספא.

ספא בהרצליה - טומוקו ספא יפני יוקרתי. טומוקו ספא,
כאשר מגיעים אל ספא יפני פוגשים חוויה אישית שלא פוגשים באף מקום/טומוקו ספא

מה ההבדל בין ספא רגיל לספא יפני?

שני המקומות יספקו לכם את החוויה המושלמת ביותר. בכולם תקבלו את האפקט המרגיע, את הטיפולים המושלמים ואת היציאה מהשגרה, אבל מה בכל זאת הוא הבדל מהותי ביניהם?

כאשר מגיעים אל ספא יפני פוגשים חוויה אישית שלא פוגשים באף מקום וזאת משום שהמטפל שבחרתם דואג שלא תפספסו את החוויה הבריאותית הטובה ביותר שעליה מושתת התורה היפנית.
המטרה של הספא היפני היא לתת מענה באמצעות טיפולים בהיבט הפיזיולוגי ובסופם חוויה שלא תמצאו בספא הרגיל, הכול בזכות החוויה (שגם אני חוויתי) ההיטהרות של אחרי.

מבין אין ספור טיפולים לרבות טיפולי פנים במקום אני דווקא הלכתי על "האשי צובו" והנה מצאתי את עצמי שוכבת בכיף ומקבלת יחס אישי של מטפל מדהים שעיסה את קצוות גופי החל בכפות הרגלים, כפות הידיים שלי, צוואר ואפילו קרקפת.

לאחר הטיפול הרגשתי שיפור ניכר בזרימת הדם ופתאום גם המתחים שליווי אותי נעלמו. בקריאה על אודות הטיפול הבנתי כיצד זה משפיע לי על הגוף ושעל פי התפיסה המזרח אסיאתית הרגע יצאתי מטיפול שנאחז בתורת הרפלקסולוגיה ונקודות הריפוי ואז הכל "הסתדר לי בראש".

הטיפול שאותו בחרתי שחרר את כל גופי , פתאום כבר לא הייתה עייפות והמתיחות נעלמה מעצמה. האם זה עובד? כנראה שכן!

הרגע חוויתי טיפול בלתי נשכח אחד על אחד, טיפול שבו המטפל לא פסח על שום נקודה בגופי, הכל במעמד אחד ובתחושה האישית הטובה ביותר שניתנה לי זה שנים בספא כזה או אחר.

ספא בהרצליה - טומוקו ספא יפני יוקרתי. טומוקו ספא,
מצאתי את עצמי שוכבת בכיף ומקבלת יחס אישי של מטפל מדהים/טומוקו ספא

טומקו ספא - ספא באווירה יפנית

טומקו ספא ממוקם במתחם בהרצליה מעוצב בהשראת כל מה שראיתם בסרטים היפניים אבל כשמגיעים אליו, יחי ההבדל הקטן! פתאום חלום הופך למציאות מדהימה, מרגיעה. בזכות מוזיקה מרגיעה שמאפיינת את המקום ומושמעת בכל רחבי המקום, תאורה מדהימה, פרטי נוי ויוקרה, ריהוט מושלם ותה צמחים מדהים, כל אלו הופכים את החוויה למשהו שהוא הרבה יותר מעיסוי רגיל.

ספא טומקו - חוויה רחבה של מגוון טיפולים

בין הטיפולים המוצעים במקום טיפולים הפועלים על רקמות עמוקות כמו זאנשיין, כמו כן טיפולים המלווים בחום (כריות, מיטה חמה, מגבות, שמן חם ועוד). כמו כן, מציע המקום טיפולי הפגת מתחים כמו אשי צובו המטפל בכל הנקודות הרגישות מהקרקפת, כפות רגליים, ידיים ועוד.

טיפולי הרבל בול הם למעשה בנישת הטיפולים המפנקים בו משלב המטפל שני כדורי כותנה מלאים ב-10 סוגי צמחי מרפא בהם משתמש המעסה לצרכי העיסוי.

כמו כן, במסגרת זו תוכלו לברור לכם עיסוי בקונכיות, עיסוי בחמאת קקאו, שיאצו ואפילו עיסוי מתאים לנשים בהריון שרוצות להקל על התקופה המאתגרת בחייהם.

ספא בהרצליה - טומוקו ספא יפני יוקרתי. טומוקו ספא,
חוויה שהיא הרבה יותר מעיסוי רגיל/טומוקו ספא

הכירו את צוות המעסים המקצועי של ספא טומקו

טומקו ספא מאפשרים את מיטב המעסים הבכירים שנבחרו בקפידה כדי לאפשר עיסוי שהוא הרבה יותר מפינוק. המעסים במקום מחזיקים תעודות מתאימות וניסיון רב שיבוא לידי ביטוי הרבה אחרי שיצאו מהמקום שמחים, נינוחים ובעיקר עם רצון לפקוד את המקום בשנית.

ספא טומקו - כמה זה יעלה לכם?

עיסויים רגילים יינתנו בבחירה אישית ויינתנו בין 45 דק' ועד שעה וחצי כאשר עלותם תנוע בין הנמוך 330 ₪ ועד 500 ₪ תלוי עיסוי וזמן.

לעומת זאת, עיסויים מיוחדים יתנהלו גם הם על פי בחירה בין שעה לשעה וחצי ועולתם 430 ועד 500 ₪. העיסויים היפנים המסורתיים גם הם ינועו בין 330 ל495 ₪ ויערכו בין 45 דק' לשעה וחצי.

רוצים ללכת על חבילות מדהימות הכוללות טיפולים זוגיים או אפילו טיפול משולב אמבט מסורתי? לשם כך יידרש מכם לשלם על טיפול זוגי בין 680-890 ₪ ואם תרצו לשלב אמבט המחירים ינועו בין 995 ₪ ל1215 ₪.

כמו כן, לכל ההצעות או הבחירות שלכם בסופ"ש יידרש מכם להוסיף 45 ₪ כדי לממש את התענוג הזה.

מחפשים שילוב של הנאה ובריאות? כדי לכם לתאם עוד היום את העיסוי שיסייע לכם לשפר את איכות חייכם מהקצה אל הקצה.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
  • עוד באותו נושא:
  • ספא
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully