וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מאתרים נזילה בזמן אמת? כדאי שתכירו את AT-TEC

מוגש מטעם דיגיטאץ'

25.10.2021 / 17:24

לא תמיד יודעים מאיפה החלה נזילה והאם מקורה בגג לא אטום, קירות, פיצוץ צנרת או אפילו בעיות ברצפה ובאסלה. אז איך באמת יודעים ושמים סוף לזה? חשוב מאוד להזמין אינסטלטורים בעלי מקצוע שיודעים בוודאות למצוא את הבעיה ללא הרס או שבר מיותרים

זו יכולה להיות הצפה בבית, תקרה דולפת, אסלה או אפילו סימני רטיבות מהקירות ומהתקרה, האם זה מוכר לכם? סובלים מנזילה וחוששים שהמצב אליו נקלעתם עלול לצור נזקים לנכס שלכם ולנכס השכן? במיוחד כאן רצינו לדבר על מניעת נזקים גדולים יותר לרכוש או לתשתית הכול באמצעות איתור נזילות מהיר ומזעור נזקים לבית, לרכוש שלכם ואפילו למבנה השכן.

אם קיים חשש ולו הסביר ביותר של נזילה ממקום שאינו ידוע, הדבר הראשון שיידרש מכם הוא לאתר את גורם הנזק באמצעות נותני שירות שלא יחסכו לכם את כל האפשרויות והציוד החדשני ביותר וכאן נכנסים לתמונה AT-TEC שמזמן כבר ידועים באיתור נזילה במינימום זמן ומינימום נזק!

איך מאתרים נזילה בזמן אמת?. at-tec,
מצלמה טרמית יודעת לגלות ללא הרס או חפירות את נתיבי הנזילה ולטפל בה באופן נקודתי וברור./at-tec

איך אפשר לאתר נזילה בלי להרוס שום דבר על הדרך?

מחד גיסא יש לא מעט בעיות הקשורות בנזילות מים, מאידך גיסא לא תמיד יודעים מאיפה החלה נזילה והאם מקורה בגג לא אטום, קירות, פיצוץ צנרת או אפילו בעיות ברצפה ובאסלה. אז איך באמת יודעים ושמים סוף לזה?

"מרגע שמגלים סימני רטיבות או יש הצפה חשוב לא לעשות שום דבר על דעת עצמכם" מחזקים ומבקשים גורמי המקצוע של AT-TEC. אסור לשבור או להרוס לבד כדי שלא לגרום נזקים בטח שלא למבנה ואז מתיקון קטן להפוך את זה לסכנה אחת גדולה.

"אז מה צריך לעשות לדעתכם"? בשלב הזה חשוב מאוד להזמין אינסטלטורים בעלי מקצוע שיודעים בוודאות למצוא את הבעיה ללא הרס או שבר מיותרים.

"יש לא מעט סיבות לנזילות זה יכול לקרות בשל בלאי כמו מרזב שבור, צנרת שבורה, הלחמה לא טובה, התקנה כושלת של צנרת ועוד" מעידים נותני השירות של AT-TEC וכן מוסיפים שאם יש חשד לחדירת שורשים בצנרת, או חדירה של מי גשם בשל כשלי איטום ספק אם יהיה אפשר למצוא את הבעיה בטח כשאין ניסיון, כלים וידע.

יש לכם רטיבות בבית? זה הרגע שהאינסטלטור נכנס לתמונה

"אין צורך בשבר או הרס זה רק יגדיל את הנזק ואת זמן התיקון" ממשיכים ומחזקים את הדברים החברים של AT-TEC. בשלב הזה כל מה שצריך זה לאתר את מיקום הנזילה בלי להזיז שום אריח לחיפוי, בלי לקדוח ולשבור, הכל בזכות עידן חדש ומצלמה טרמית שמספקת את הפתרון הטוב והיעיל ביותר לאיתור הנזילה בזמן אמת.

אחת הטעויות הנפוצות היא לחפור במקום לא שייך ושוב אנחנו חוזרים כאן לעניין העצמת והגדלת הנזק לחינם. האם מים נוזלים מהתקרה מנקודה מסוימת מעידים כי שם הנזילה? לא בהכרח והנה גם הסיבה מדוע כשיש חשד ולו קטן המאתר הטוב ביותר יהיה חברו הטוב של האינסטלטור - המצלמה הטרמית שעושה הכל ללא שבר הרס רב.

מצלמה טרמית - פתרון חד אבחנה בזמן הקצר ביותר

כפי שהבנתם, איתור נזילות במצלמה טרמית היא שיטה שבעזרתה יש גלאי שיודע בדיוק היכן ממוקמת הנזילה וללא טעויות מכוונת את נותני השירות לטפל בבעיה במהירות הנדרשת. מיום שהמצלמה נמצאה תמו ימי הניסוי והתהייה וכיום היא יודעת לגלות ללא הרס או חפירות לאתר את נתיבי הנזילה ולטפל בה באופן נקודתי וברור.

אז איפה ואצל מי תמצאו מצלמה טרמית? כמו לא מעט נותני שירות כך גם שימוש במצלמה זו החייב ניסיון רב - הכול כדי לאתר את הנזילה החבויה בתשתית של האינסטלציה, בגג, מתחת לריצוף, תקרה, מקלחת ועוד.

קיבלתם חשבון מים מפוצץ אף על פי שהשתמשתם בהרבה פחות בחודש שקדם לו? במעמד הזה ייתכן שיש לכם את אחד התסמינים המעידים על נזילה סמויה - נזילה מחייבת נותני שירות מקצועיים שבין היתר מתמחים בשימוש במצלמה ויכולים לשים עבורכם סוף לבעיה.

במקרה של AT-TEC יבצעו המומחים בדיקה שמטרתה לזהות כשלי איטום, זיהוי של מים כלואים מתחת לאריח ריצוף, בעיה תת קרקעית או אפילו איתור של נזילות מקירות חיצוניים של המבנה.

עומדים לפני רכישת דירה חדשה? גם בשלב הזה יוכלו AT-TEC לסייע לכם במעמד בדק הבית ולצד אין ספור פתרונות ברמה הגבוהה ביותר, יגיעו יחד אתכם למסקנה כי ייתכן שקיים צורך לפתור את בעיות האיטום הקשות ורק אחר כך לדבר על שווי של האמיתי של הנכס.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully