וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע כדאי לעבור לגריל גז וטאבון ביתי איכותיים - ואיך בוחרים אותם?

מוגש מטעם אוהב ציון

28.10.2021 / 9:41

רבים מבעלי הבתים שברשותם חצר או מרפסת בוחרים לרכוש גריל גז שמשדרג את חווית הצלייה והאירוח באופן משמעותי - אבל חשוב לבחור במותג איכותי, מקצועי ואמין שאתם יכולים לסמוך עליו ובלי להוציא הון. ככה תעשו את זה נכון

ישראלים ו"על האש" זה סיפור אהבה - ודי בצדק. מי מאיתנו לא אוהב לחגוג עם מיטב הבשרים והמאכלים במפגשים חברתיים ולהתפנק בבשר איכותי? רבים מאיתנו חוגגים במסיבות ברביקיו מסוג זה ביום העצמאות, בסופי שבוע עם המשפחה, ובאירועים חגיגיים שונים. כיום, רבים מבעלי הבתים שברשותם חצר או מרפסת בוחרים לרכוש גריל גז שמשדרג את חווית הצלייה והאירוח באופן משמעותי.

גריל גז שונה במהותו מגריל הפחמים הפשוט העשוי בד"כ מאלומיניום ורשת ברזל. הוא מתוחכם יותר וניתן לצלות בו בשר ומוצרי מזון בדרכים שונות, וכך לקבל טעמי מזון צלוי נפלאים (ולא רק בשר - גם מנות צמחוניות או טבעוניות יצאו נפלאות על גריל הגז).

לגריל גז איכותי יש מספר רב של יתרונות - אחד הגדולים שבהם הוא החסכון בזמן. כבר לא צריך לחכות שה"פחמים יתפסו את האש" וזה הרבה יותר נוח, חסכוני בזמן ונורא פשוט - בזכות ההדלקה המהירה פשוט חוזרים הביתה ותוך דקות ספורות כבר אפשר להניח את הבשר על הרשת. יתרון נוסף הוא הניקיון - גריל גז הוא קל מאוד לניקוי לאחר השימוש לעומת גריל הפחמים, שמשאיר לכלוך רב אחריו. בנוסף, השימוש בגז הרבה פחות מגביל לעומת השימוש בפחמים שנגמרים לאחר זמן מסוים ויש צורך להצטייד בהם מראש, בעוד שצריכת הגז במהלך הצלייה בגריל גז נמוכה כך שהגז יכול להספיק להמון זמן.

עוד יתרון חשוב הוא בקרת הטמפרטורה המאפשרת לבשל מגוון מנות המצריכות דיוק בחום ושליטה על הטמפרטורות - כך ניתן להוריד ולהעלות את הטמפרטורות בהזזת כפתור אחת ולצלות על האש בדרגה אחידה ובמידת העשייה המושלמת. ואם עדיין לא השתכנעתם חשוב שתדעו שהשימוש בגריל הגז נחשב כ"בחירה ירוקה וידידותית יותר לסביבה - כיוון שהחומרים הנפלטים ממנו לאוויר הם פחות רעילים, העשן אשר עולה לאוויר הוא עשן של מגע המזון הנצלה על הגריל ולא של חומרי הבעירה הרעילים.

אז איך בוחרים את גריל הגז המתאים לכם בלי לשבור תוכנית חיסכון?

גריל ביתי של קאמפטאון/הפקה: פרסום הילה בשיתוף: אוהב ציון

חשוב לבחור במותג איכותי, מקצועי ואמין שאתם יכולים לסמוך עליו. כאן נכנסים לתמונה סדרת הגרילים בהמלצת השף של חברת Buffalo , שהיא חברת בת של מותג הקמפינג המוכר CAMPTOWN, שמציעה גרילי גז וציוד משלים במחירים משתלמים לכל כיס ומוכיחה שלא תמיד חייבים להוציא הון כדי לקבל מוצר איכותי ואמין.

כך למשל המקרה עם הגריל גז KANSAS 4B Buffalo Chef - גריל גז עומד, גדול, איכותי ובמחיר שווה במיוחד.

אמנם לרוב משטחי צלייה בגריל בעל 4 מבערים גדולים יותר מהדגם הזה, אבל בהתחשב במחיר חסר התקדים ובכך שהמבערים שלו מכסים את כל שטח הצלייה - אין פלא שהוא נחשב לאחד מהדגמים המבוקשים ביותר. עם רשת הצלייה מברזל שלו האוכל שלכם יישאר חם לאורך זמן, והרשת עצמה קלה ופשוטה לניקוי וניתן אפילו לנקות אותה במדיח הכלים.

גריל ביתי של קאמפטאון. אוהב ציון,
נחשב לאחד מהדגמים המבוקשים ביותר/אוהב ציון

הגריל עצמו כמעט כולו בנוי מפלדת אל-חלד ועמיד בכל תנאי מזג האוויר. הגריל מגיע עם מד טמפרטורה מובנה במכסה, כך שתוכלו לדעת מה מצב החום בתוך הגריל כאשר הוא סגור וההצתה הנפרדת הקיימת לכל אחד מהמבערים תעזור לכם לשלוט בקלות על עצמת החום ומיקומו. בנוסף, הוא קל במיוחד לניוד ולמיקום בזכות שני הגלגלים שלו.

הגריל הזה הוא בהחלט ההוכחה שלא תמיד צריך לקרוע את הכיס כדי להשיג גריל גז איכותי שעונה על כל הדרישות שלכם. לפעמים, גם מוצר זול יכול להיות איכותי וברמה גבוהה.

ואם בא לכם פיצה ביתית איכותית?

טאבון ביתי של קאמפטאון/הפקה: פרסום הילה בשיתוף: אוהב ציון

למותג CAMPTOWN יש עוד שלל אפשרויות של גרילי גז שיתאימו לצרכים שלכם, כמו גם עוד מוצרים בקטגוריות שונות. כמו למשל הטאבון הביתי של ישראל - טאבון גז מקצועי שבזכותו כל אחד יכול להפוך להיות שף פיצות ולהכין מאפים מדהימים - בלי לצאת מהבית.

לטאבון הנדיר הזה, שגם הא מגיע במחיר שווה לכל נפש ומציע איכות ברמה חסרת מתחרים, יש דלת וחלון זכוכית המאפשרים לכם לראות את המוצר שבתוכו וכן טרמוסטט איכותי וברור שנותן אינדיקציה על רמת החום בפנים. הטאבון משמר את החום בצורה כה יעילה, כך שתוכלו גם לבשל ולאפות איתו בלי אש פעילה בכלל.

טאבון ביתי של קאמפטאון. אוהב ציון,
כשמדובר בטאבון האפשרויות להכנת מאכלים הן כמעט בלתי מוגבלות/אוהב ציון

תנורי הפיצה הביתיים הללו מאפשרים להכין פיצה מקצועית בבית או בחצר - הם מתחממים תוך 7 דקות בלבד ל- 400 מעלות צלזיוס, שזו הטמפרטורה הדרושה בכדי להכין פיצה איכותית ובטמפרטורות האינטנסיביות האלה תוכלו להיכן פיצה מדהימה בבית בדקות ספורות

הטאבון מעולה גם להכנת עוד שלל מאפים ואפילו בשר, דגים וירקות וניתן להשתמש בו בקלות בכל בית - בלי שהוא יתפוס לכם מקום רב בשל גודלו הקומפקטי. חשוב שתדעו שכשמדובר בטאבון האפשרויות להכנת מאכלים הן כמעט בלתי מוגבלות - החל מאפייה מהירה ולוהטת של פיצות שיוצאות כמו במסעדה, דרך מאפים שנאפים בצורה מושלמת עם בצק קריספי מבחוץ ורך מבפנים, ואפילו אפייה של דגים, עוף, ירקות, נתחי בשר וסטייקים ועד בישול ארוך של נתחים גדולים ואפילו עישון.

מוגש מטעם אוהב ציון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully