וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי-קיור לייזר, ללכת על בטוח! הרופאים ממליצים, המחקרים מוכיחים והמטופלים מרוצים

מוגש מטעם בי קיור לייזר

31.10.2021 / 11:08

החוקרים תמימי דעים שמדובר במהפכה, הניסויים מראים שמדובר בטכנולוגיה מבטיחה והלקוחות מרוצים ואומרים שמצאו הקלה. הכירו את החבר החדש שלכם, בי-קיור לייזר, המכשיר הקטן, הקל והבטוח שיחזיר אתכם לשגרת החיים שאתם כל כך אוהבים

אישה משתמשת בבי-קיור לייזר לטיפול בכאבי כתף. בי-קיור לייזר, אתר רשמי
אישה משתמשת בבי-קיור לייזר לטיפול בכאבי כתף/אתר רשמי, בי-קיור לייזר

הכאבים מציקים ואתם אומרים לעצמכם שהפעם אתם חייבים למצוא את הפתרון שיבטיח וגם יקיים? הגעתם למקום הנכון.

צרכנים נבונים יודעים שכאשר אנחנו רוצים לרכוש מוצר חדש, אנחנו בודקים מה הם הפרמטרים שיהפכו אותו לקנייה טובה. במקרה של בי-קיור אפשר לסמן וי על כל אחד מהפרמטרים הבאים:

  • מחקרים שבדקו את הטכנולוגיה של המוצר טכנולוגיית לייזר רך ומצאו אותה כיעילה ובטוחה
  • ניסויים קליניים שבדקו את המכשיר עצמו ומצאו אותו אפקטיבי
  • רופאים מתחום הכאב והאורטופדיה שבדקו את המכשיר וממליצים עליו ללקוחותיהם ואף משתמשים בו בעצמם
  • מאות אלפי לקוחות שהעידו שהשתמשו ומשתמשים במוצר והוא מסייע להם בטיפול בכאבים, בדלקות וברגישויות כדי שיוכלו לחזור לנהל אורח חיים בריא ותקין, כמו שהיה להם, כמו שהם תמיד רצו לחזור אליו

בי-קיור לייזר מתאים לשורה ארוכה של כאבים, דלקות ומחלות. החל בכאבי גב עליון ותחתון, כאבי ברכיים, כאבי צוואר, כאבי שרירים, מרפק טניס או גולף, כאבים ופציעות במפרקים, דורבן, כיבים, פצעי סוכרת ועד כאבי שיניים, דלקות, פציעות, כוויות, בעיות חניכיים ואקנה.

בי-קיור לייזר. בי-קיור לייזר, אתר רשמי
בי-קיור לייזר/אתר רשמי, בי-קיור לייזר

המחקרים מוכיחים שהטכנולוגיה יעילה

טכנולוגיית הלייזר הרך היא טכנולוגיה מוכרת בעולם הרפואה והמדע. למעלה מ-2000 מחקרים וניסויים הוכיחו את יעילותה ולכן היא משולבת במכשירים שניתן למצוא בבתי חולים ומרפאות כאב בכל העולם.

טכנולוגיית הלייזר הרך, שנקראת גם לייזר קר או לייזר פוטותרפיה, עובדת על קרן לייזר בעוצמה נמוכה, עם אורך גל אחד הנע בכיוון אחד. הטכנולוגיה איננה פולשנית, כלומר היא איננה חודרת לתוך רקמת העור ואיננה פוגעת בעור. קרן הלייזר עובדת על פני העור וחודרת דרך הרקמה למקום הכואב אליו היא מכוונת. כאשר הרקמה החיה סופגת את אור הלייזר מתקיימת תנועה בתוך התאים, כלומר הלייזר מעורר את זרימת הדם והלימפה והתוצאה היא אפקט מקומי מוגבר.

יעילותו של המכשיר עצמו לטיפול בכאבים דלקות ופצעים הוכחה בחמישה מחקרים קליניים כפולי סמיות באיטליה, ברזיל ורוסיה. 5 מחקרים קליניים נוספים נמצאים בתהליך.

הפטנט של בי-קיור לייזר נעוץ בעובדה שמפתחי המכשיר הצליחו להכניס טכנולוגיה מהפכנית ויעילה למכשיר קטן ממדים, קל לטיפול עצמי ובטוח לשימוש, ללא תופעות לוואי. המכשיר עצמו גם נייד וניתן לשאת אותו בקלות ממקום למקום כך שאין צורך להגיע למרפאה כדי לקבל את הטיפול אלא להישאר בבית הנוח וליהנות מהקלה מיידית. אפשר לצפות בטלוויזיה תוך כדי, אפשר לדבר בטלפון תוך כדי הטיפול. שש דקות, פעמיים ביום ואפשר להיפרד לשלום מהכאבים המציקים.

הרופאים ממליצים: "המכשיר תורם רבות למטופלים"

שורה ארוכה של רופאים מתחום הכאב, פיזיותרפיסטים ומטפלים מרחבי הארץ והעולם, ניסו את בי-קיור לייזר על המטופלים שלהם וממליצים על המכשיר לטיפול ביתי כדרך יעילה להקלה על הכאב וכדרך להשלמת הטיפול הרפואי השגרתי.

ד"ר דותן אברהם, מנהל מרפאת כאב בי"ח וולפסון, ממליץ למטופליו להשתמש בבי קיור לייזר להפחתת כאבים ולטיפול בצלקת לאחר ניתוח: "מטופלים שהשתמשו בהמלצתי במכשיר בכאבי ברכיים, כאבי גב תחתון וצלקות אחרי ניתוח חלקם לאחר ניתוח לב דיווחו על הטבה במצבם כשבוע מתחילת השימוש", הוא משתף. "לאחר הטיפול בבי-קיור לייזר, 4 פעמים ביום, 6-8 דקות בכל פעם, ראיתי שתהליך ריפוי הפצעים של מטופליי מלווה בקרישת דם מהירה יותר, ריפוי מהיר ואיכותי יותר תוך ייצור רקמת עור בריאה והפחתה משמעותית בצלקות. בי קיור לייזר תורם רבות למטופלים שבאחריותי בהפחתת כאבים אורתופדיים ובטיפול בצלקות אחרי ניתוח".

ד"ר רינה דולינסקי, סגנית מנהל מחלקה פנימית ו', בית חולים גליל מערבי נהריה: "התחלתי להשתמש במכשיר במטרה לנסות ולהקל על כאבים ניורופטיים ברגלה של בתי. לאחר זמן קצר קניתי מכשיר נוסף לשימושי האישי בכאבי שרירים, גב תחתון וצוואר. השתמשתי במכשיר גם על מנת להקל על כאבי שרירים לאחר ישיבה ממושכת ולטיפול באקנה עבור בתי הקטנה. כמו כן השתמשתי במכשיר כדי לזרז את תהליך החלמתם של פצעים בעור. לאחר טיפול שיניים נרחב המכשיר שימש אותי לקיצור תהליך החלמת החניכיים בהצלחה רכה. המכשיר שימש להקלה על גודש באף וכאבי גרון. לאחר תקופה בה אני ובני משפחתי השתמשנו במכשיר וראינו שהתוצאות חיוביות, המלצתי לחולה ALS מונשם קבוע להשתמש בו. לאחר תחילת השימוש במכשיר החולה שסבל רבות מכאבי שרירים עקב ישיבה או שכיבה ממושכת דיווח על ירידה משמעותית בצריכת תרופות לשיכוך כאב. בנוסף לכך החולה המדובר השתמש במכשיר בהצלחה על מנת להקל את תחילת הופעתם של פצעי לחץ ומוקדים של זיהומים מוגלתיים בעור. בעקבות התוצאות החיוביות שהתקבלו משימוש במכשיר, הוריו של חולה זה המליצו לעמותת ALS בישראל על שימוש במכשיר זה עבור חולים אחרים".

הלקוחות מרוצים וממליצים

למעלה ממאתיים אלף לקוחות (והמספר הזה עולה מדי יום כמובן) לא טועים. כדי להביא לכאן המלצות של לקוחות מרוצים אנחנו רק צריכים לבחור מבין הלקוחות שכותבים לנו ומבקשים לומר תודה. למשל, בסיפורה של מיכאלה בר-אל, בת 71 מאשדוד: "היה לי דורבן במשך זמן רב ושום דבר לא עזר. ברגע שהמכשיר יצא לשוק החלטתי לנסות אותו. להפתעתי תוך שבועיים הדורבן נעלם! מאז אני משתמשת במכשיר לכל כאב, כתף, ברכיים או גב ומאוד ממליצה עליו".

דבורה נקש, בת 62 מרעננה מספרת שהיא ובעלה רכשו את המכשיר: "אני משתמשת לטיפול בכאבים בסחוס והוא מאוד מקל על הכאב ואילו בעלי סבל מטריגר פינגר - אצבע שנתקעת סגורה וכואבת לאחר סגירת האצבעות לאגרוף פתיחתן. טיפול יומיומי במכשיר הפלא פתר את הבעיה שכל אורטופד שולח לניתוח".

לצד נשים וגברים מן השורה בישראל ובעולם ישנם ספורטאים חובבנים ומקצועיים שלא זזים בלי הבי-קיור לייזר שלהם ולכן הוא המכשיר המומלץ על ידי מכון ווינגייט והוועד האולימפי והמכשיר הרשמי של נבחרת ישראל לאולימפיאדה. בין הספורטאים שהשתמשו בו ושמחים להמליץ עליו נמצא השייט האולימפי שחר צוברי: "השתמשתי בו לטיפול בכאבי ברכיים והוא עזר לי להפחית משמעותית את הכאבים. הבי-קיור לייזר נמצא כל הזמן בתיק, בהישג יד ואפשר להשתמש בו בכל מקום, בדרך לאימון או לתחרות, בבית המלון, בטיסה. השימוש בו מאוד יעיל ומאוד פשוט והכי חשוב הוא באמת עוזר לכאבים".

גם הכדורגלן אלמוג בוזגלו, שחקן בני יהודה ת"א בכדורגל אומר שהבי-קיור לייזר עזר לו אחרי פציעה: "במשחק מול אטלנטה הבקעתי שער ואז נפצעתי וסבלתי מכאבי תופת. בבדיקת MRI אבחנו לי קרעים בשתי רצועות בברך. התחלתי פיזיותרפיה, משחות, תרופות, סשנים של תרגילים, אבל שום דבר לא עזר ולא יכולתי לחזור לשחק. בבדיקה חוזרת בויינגייט הציעה לי מנהלת מדור הפיזיותרפיה לנסות את המכשיר. תוך כמה ימים התחלתי להרגיש שיפור משמעותי ואפילו חזרתי לשחק!".

אז מה היה לנו? מחקרים, טכנולוגיה, לקוחות מרוצים. עכשיו תורכם. קחו עוד היום את המכשיר לניסיון ואתם בדרך להיפטר מהכאבים המציקים >>

מוגש מטעם בי קיור לייזר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully