וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומד להתחתן: איך לבחור את חליפת החתן המתאימה ביותר עבורך?

מוגש מטעם דיגיטאץ'

9.11.2021 / 12:12

החלטנו לרכז עבורך מספר טיפים שיעזרו לך לבחור את חליפת החתן המושלמת ביותר עבורך

חליפות חתן - אסי סגל. באדיבות אסי סגל,
חליפות חתן - אסי סגל/באדיבות אסי סגל

מזל טוב! אתה עומד להתחתן. לפני הרגע המיוחל תצטרך להתעסק עם מטלות ומשימות רבות, ובינהן המשימה המרגשת ביותר - מציאת חליפת חתן שתתאים עבורך.

למעשה, בחירת חליפת חתן היא אחת המשמחות עבור החתן, אך בריצה אחר שאר הסידורים הוא נוטה לשים את עצמו בסוף סדר העדיפויות ואז להיכנס ללחץ מפאת חוסר זמן. החלטנו לרכז עבורך מספר טיפים שיעזרו לך לבחור את חליפת החתן המושלמת ביותר עבורך. אתה מוכן?

לא לחכות לימים האחרונים !

כמו שכבר אמרנו, יש נטייה לחתנים לזכור שהם צריכים להגיע לחתונה בחליפה ולא בקרוקס בטרנינג לקראת השבוע שלפני החתונה. רוב החתנים מגיעים לחוצים ובסוף מרגישים "שהתפשרו" על חליפת חתן רק כדי לסמן וי על המטלה הזו.

אנו ממליצים לכם לא לחכות לימים האחרונים וכבר חודש לפני החתונה להגיע לחנות ייעודית של חליפות חתן ולמצוא את החליפה המתאימה עבורכם, כך תוכלו להגיע עם מרווח גדול זמן ולא "להתפשר". כמו כן תיקונים נדרשים גם הם יכולים לקחת זמן.

כמה עולה חליפת חתן?

רבים החתנים שניגשים למאורע ובטוחים שחליפת חתן מתחילה מכמה אלפי שקלים טובים, למעשה זה ממש לא הסיפור. היום ניתן למצוא חליפות חתן איכותיות יחד עם טוטאל לוק מושלם במחירים לא יקרים, החל מ - 2000 ש"ח. כמו כן, ישנה אפשרות במקרים רבים גם לשכור חליפה יוקרתית, עשו עם עצמכם חושבים מה אתם מעדיפים.

הגיעו עם מלווה:

אם כבר לא הגעתם ברגע האחרון ועבדתם לפי הטיפים שלנו, עשו לעצמכם טובה קטנה - הגיעו עם מלווה.

מלווה יעזור לכם להיכנס בצורה יותר בטוחה ורגועה אל חנות החליפות, תוכלו להרגיש יותר בטוחים בעצמכם ואפילו תקבלו דעה אובייקטיבית לגבי איך החליפה יושבת על הגוף שלכם, האם הצבע מתאים לכם ועוד.

זה רגע מרגש, גברים רבים נוטים להתייחס אליו כמו קניות בסופר השכונתי. מותר לכם להתרגש וזה יותר מלגיטימי להזמין איתכם חבר או חברה טובים.

בחירת חליפות חתן - סגל אסי בכיכר:

חליפות חתן - אסי סגל. באדיבות אסי סגל,
חליפות חתן - אסי סגל/באדיבות אסי סגל

בחירת חליפות חתן היא מלאכת מחשבת של ממש, בדיוק לשם כך אתם צריכים את אסי סגל בצד שלכם.

אסי סגל הוא איש מקצועי ואדם ייחודי מסוגו עם למעלה מ - 20 שנות ניסיון בתחום. החנות מתפרשת על גבי שטח של 400 מטרים אשר מרכזים את כל מותגי אופנת הגברים המובילים בעולם.

בין הלקוחות של אסי סגל ניתן לראות אנשי עסקים, סלבריטאים, פוליטיקאים רבים וחתנים שהבינו מה היא הבחירה הנכונה עבורם. אגב, אם הרתיע אתכם עניין הסלבריטאים והניסיון ואתם חושבים שאתם הולכים לשלם עשרות אלפי שקלים - אתם טועים.

זה הזמן להנות ממחירים נורמליים לצד האיכות הגבוהה ביותר - זה הזמן לבקר את סגל אסי בכיכר!

מוגש מטעם דיגיטאץ'
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully