וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים לקנות מתנה? 3 טיפים חשובים שיעזרו לכם

מוגש מטעם דיגיטאץ'

25.11.2021 / 13:00

איך בוחרים מתנה מתאימה? ריכזנו כאן מספר טיפים שיכולו לעזור לכם להתמקד במה שמקבל המתנה באמת ירצה

לקבל מתנה זו אחת ההרגשות הטובות ביותר. הידיעה שמישהו שם השקיע זמן וכסף כדי לשמח אותנו מחממת את הלב, וגורמת להרגשת קרבה מיידית לאותו אדם. אנחנו גם זוכרים מתנות שקיבלנו שפחות התאימו למה שהיינו רוצים, וגם אם שמחנו בקבלת המתנה מאותו האדם הרגשנו פחות מרוצים.

ובאמת, למרות ההנאה שבקבלת מתנה, הרבה יותר מסובך לתת אחת. גם אם מעוניינים לשמח אדם אחר, קשה מאוד לחשוב איזו מתנה באמת תשמח אותו והוא יהנה ממנה. אז איך בוחרים מתנה מתאימה? ריכזנו כאן מספר טיפים שיכולו לעזור לכם להתמקד במה שמקבל המתנה באמת ירצה.

איך בוחרים מתנה?

טיפ מספר 1: השתדלו לצאת מכיווני המחשבה הרגילים שלכם. בדרך כלל המתנות שחושבים עליהן הן מתנות שאנחנו היינו שמחים לקבל, וגם אם אנחנו היינו שמחים מאוד לקבל מתנה דוגמת מכונת קפה, גאדג'ט כלשהו או פריט נוי, אין זה אומר שגם מי שניתן לו את המתנה ישמח גם לקבל מתנה כזו.
תנסו להיכנס לראש של מקבל המתנה. מה הוא עושה בחיים, מה תחומי העניין שלו, האם הוא הזכיר באוזניכם פעם משהו שחסר לו? ובהתאם לכך מצאו כיוונים לקניית המתנה.

טיפ מספר 2: שאלו קרובים וחברים. גם אם אתם הכי קרובים למקבל המתנה, יכול להיות שלא תצליחו לחשוב מה באמת ישמח אותו. חבר קרוב, בן משפחה או אפילו בן זוג או הורה יוכלו להכווין אתכם וכך תדעו שאתם קונים משהו שהוא בוודאות יתחבר אליו.

טיפ מספר 3: קבעו מסגרת תקציב. הרבה פעמים כשקונים מתנה רוצים לפנק אדם אחר ולכן לא מעוניינים להגדיר מהו התקציב לכך. אפשר לחשוב על כך מכיוון אחר- ברגע שקובעים מסגרת תקציב כמות האופציות הרלוונטיות מצטמצמת וכך יהיה לכם יותר לבחור.

דרך לקביעת הסכום למתנה יכולה להיות באמצעות מחשבה על מה שמקבל המתנה ירגיש- האם הוא ירגיש בנוח עם מתנה יקרה מאוד או שעדיף משהו פשוט יותר? האם הוא ירגיש בנוח לתת לכם מתנה פחות יקרה?

סוגי מתנות

אם הגעתם עד לכאן, אנחנו מקווים שיש לכם קצת יותר מושג אודות המתנה שתקנו. אם אתם עדיין אבודים, הבאנו לכם מספר סוגי מתנות שיכולות להתאים:

• מתנות לגברים: בושם, גאדג'ט אלקטרוני כלשהו החל מפלייסטיישן ועד שעון חכם, מנוי לחדר כושר, ארנקים לגברים, ציוד טיולים ועוד. כמובן, גם אם אתם שואבים רעיון מהרשימה שימו לב לכך שמדובר במתנה שתתאים למקבל המתנה.

אנו ממליצים לכם, על Ringo חברת יבואן של ארנקי גברים תיקים לנשים ומוצרי אופנה שתאהבו לקנות ליקירכם (:

ארנקי עור לגברים רינגו. RINGO,
ארנקים לגברים/RINGO

• מתנות לנשים: בושם, תיקים לנשים, פריטי נוי ועיצוב לחדר, שובר לספא/מסעדה, תכשיט, בגדים, נעליים ועוד. כמובן שלא כל אישה תתחבר לכל הרשימה וגם כאן יש לשקול היטב מה יתאים לה.

תיקי נשים רינגו. RINGO,
תיקי נשים/RINGO

עדיין מתלבטים? אנו ממליצים לכם לבקר באתר https://www.ringobag.co.il לבחירת המתנה המושלמת עבור יקירכם (:

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully