וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 טיפים לשיווק מרפאה בתחום האסתטיקה

מוגש מטעם אתר היועצת

22.12.2021 / 18:30

ישנן מאות קליניקות המציעות טיפולים מעולם האסתטיקה הרפואית וייתכן שפעולות השיווק שקליניקה מסוימת תנקוט בהן - יהיו אלו שיובילו לבחירה של מטופלים דווקא בה, על פני אחרת. לכן כדאי להכיר את שיטות השיווק למרפאות בתחום האסתטיקה ולהבין מה "עושה את העבודה"

ברחבי ישראל פועלות מאות קליניקות המציעות טיפולים מעולם האסתטיקה הרפואית, החל מטיפולים פשוטים ולא פולשניים כמו זריקות בוטוקס למניעת קמטים - ועד לניתוחים פלסטיים מורכבים, הכוללים הליכים כירורגיים. ההיצע הוא רחב ובשל כך גם התחרות בין המרפאות עצמן עולה שלב, ככל שהזמן חולף. מסיבה זו, במקרים מסוימים ייתכן שפעולות השיווק שקליניקה מסוימת תנקוט בהן - יהיו אלו שיובילו לבחירה של מטופלים דווקא בה, על פני אחרת. כדאי להכיר את שיטות השיווק למרפאות בתחום האסתטיקה ולהבין מה "עושה את העבודה" - ובעיקר לאילו נתונים חשובים כדאי להתייחס בתוך הפרסומים השונים, במידה שאתם הפציינטים ולא בעלי המרפאות בעצמכם.

מרפאה בתחום האסתטיקה. canva,
מרפאה בתחום האסתטיקה/canva

למה חשוב לשווק ולפרסם את הקליניקה ברשת?

המחסור בזמן הוא הגורם שמכריע, במקרים רבים, כאשר ישנה התלבטות צרכנית - זאת כיוון שלקוחות אינם אוהבים לכתת את רגליהם ממרפאה למרפאה ומעדיפים לחפש רופאי אסתטיקה מומלצים ברשת, מבלי לצאת מהבית. מסיבה זו, הנוכחות הדיגיטלית של הקליניקה היא בעלת חשיבות עצומה, ליכולת של המרפאה להגיע למימוש פוטנציאל הטיפולים שהיא יכולה להציע ללקוחות.

הפרסום והשיווק הנכונים, עשויים להוביל להרחבת מעגל הלקוחות שבוחרים להגיע בפועל לקליניקה. במידה שהשירות שניתן לאותם מטופלים אכן משביע את רצונם, הם כמובן עשויים להגיע שוב ושוב לטיפולים גם בהמשך, להמליץ על הקליניקה למכרים שלהם ולסייע בחיזוק הדומיננטיות שלה, לעומת המרפאות האחרות ה"מתחרות" עמה על הפציינטים.

שישה טיפים שיכולים לעזור בשיווק ופרסום של קליניקה לרפואה אסתטית

אלו הם שש העצות הטובות ביותר, המיועדות עבור בעלי מרפאות בתחום האסתטיקה, בכל הקשור לשיווק ופרסום של הקליניקות שלהם ברשת:

1. בחרו לפרסם את הקליניקה באתר אינטרנט שמהווה אוטוריטה בתחומו, כמו אתר היועצת, המרכז בתוכו שמות מובילים מתחום הרפואה האסתטית ומהווה, עבור הגולשים, מקור מהימן למידע רלוונטי אודות הטיפול שהם מחפשים.

2. העניקו לגולשים את מקסימום האינפורמציה בנוגע לטיפולים המתבצעים בקליניקה שלכם, לרבות עלויות - גולשים מעוניינים לדעת כמה שיותר פרטים ולבצע בחירה צרכנית נבונה.

3. הדגישו את הייחודיות של הקליניקה שלכם: האם עובדים בה רופאי אסתטיקה מומלצים בעלי התמחות ספציפית? תנו לפציינטים הפוטנציאליים את ההרגשה, שהם הגיעו למקום שבו יוכלו למצוא את המענה המקצועי הטוב ביותר שיש.

4. לקוחות לא אוהבים לבזבז זמן: העדיפו פלטפורמה שמאפשרת סינון מהיר ויעיל של המידע, על מנת לאפשר לגולשים להגיע אליכם כמה שיותר מהר. הכניסו בטקסט המתאר את הקליניקה את כל מילות החיפוש שיכולות לסייע למטפלים למצוא אתכם, למשל העיר שבה הקליניקה נמצאת, הטיפולים המוצעים בה וכל תיאור אחר שמקל על החיפוש.

5. תמונות של "לפני" ו"אחרי" הן מקדם מכירות מצוין - הקפידו לחדש את גלריית התמונות ולאפשר לגולשים להתרשם מהעבודה המתבצעת בקליניקה.

6. העניקו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם מידע חשוב ולא מחייב, בנוגע לטיפולים אסתטיים, באמצעות מאמרי תוכן מקצועיים שיעניינו אותם - לעתים הידיעה מפיגה חששות ומניעה את הלקוחות לפעולה.

מחפשים רופאי אסתטיקה מומלצים? זה מה שאתם צריכים לבדוק

במידה שאתם עצמכם הלקוחות ואתם מתלבטים בנוגע לבחירת קליניקה, לביצוע הליך ניתוחי מעולם האסתטיקה - חשוב שתדעו כיצד לבחור את המרפאה הנכונה. אתר היועצת מאפשר לכם להגיע בקלות למגוון רחב של מרפאות בסביבת המגורים שלכם ומעניק לכם מידע עדכני ורלוונטי בנוגע לטיפולים מכל הסוגים.

לאחר תהליך של סינון ומיון קצר, תוכלו לבחור מבין הקליניקות המתאימות - ולפנות ישירות אל המרפאה שעשויה להתאים לצרכים ולדרישות שלכם. אל תתפשרו על המקצועיות והאדיבות של כלל הצוות במרפאה: השירות האדיב והמקצועי והמומחיות של הרופאים, הם המפתח לתהליך טיפולי איכותי שיוביל לתוצאה משביעת רצון.

מוגש מטעם אתר היועצת
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully