וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 טיפים להצלחת העסק שלכם מאת אבי הוכמן - יועץ עסקי

מוגש מטעם דיגיטאץ'

28.12.2021 / 10:56

רוצים להיות בצד הנכון של הסטטיסטיקה ולנהל את העסק בצורה שתשמור על העובדים הקיימים ובו זמנית תניב את הרווחים המבוקשים? בשלושה טיפים יסייע לכם אבי הוכמן - יועץ עסקי מומלץ למגר את הסיכונים, אבל בעיקר ילמד אתכם כיצד לא ליצור אותם מלכתחילה

אתם משקיעים בגיוס עובדים חדשים, אבל הם עובדים בקצב הרבה יותר איטי וכך גם התוצר והשירות שאתם מספקים?

אומרים כי תחילת מעשה במחשבה תחילה, דבר האמור לעודד אתכם אל שינוי התפיסה המחשבתית תודעתית ועסקית, אחרת אם לא תעשו כך אתם עלולים די מהר למצוא את עצמכם כחלק מחתך לא קטן של עסקים נסגרים אף הם מאותה הסיבה.

האם כל זה נשמע לכם מוכר? רוצים להיות בצד הנכון של הסטטיסטיקה ולנהל את העסק בצורה שתשמור על העובדים הקיימים ובו זמנית תניב את הרווחים המבוקשים? בשלושה טיפים יסייע לכם אבי הוכמן - יועץ עסקי מומלץ למגר את הסיכונים, אבל בעיקר ילמד אתכם כיצד לא ליצור אותם מלכתחילה.

ייעוץ עסקי. canva,
ייעוץ עסקי/canva

טיפ מספר 1: הכל עניין של ניהול נכון - בניית תוכנית עסקית

במסגרת יעוץ עסקי לעסקים קטנים, אבי הוכמן מדבר איתכם לפני הכול לא רק על ייעוץ עסקי לחברות אלא על הטעות הנפוצה ביותר, הטעות שרוב בעלי עסקים קטנים וגדולים עושים וקשורה בעיקר בתפיסה המחשבתית.

לא מבינים במה מדובר? אם פעם נהוג היה לחשוב שהצלחת העסק מושתתת על כישרון, מוטיבציה ורצון טוב, אולי כדאי לחשוב שוב ולעדכן מסלול מחדש שהרי לטווח הארוך זה לבטח לא יספק עסק שזקוק לסיוע בפרט עסק שנמצא בתחילת דרכו.

מה כן כדאי לעשות?
בכמה מילים, בתור התחלה בניית תוכנית עסקית תוך כדי שימת דגשים על החולשות והחוזקות של הארגון היא זו שתביא לסדר ראשוני בארגון שלכם, ותקרב אותכם להצלחה.

אז בין שמדובר בתוכנית שתידרשו להציג למשקיע ובין שאתם צריכים את כל המידע כדי לבנות את העסק הקיים בעצמכם, רצוי להתייעץ עם יועצים מוסמכים כדי לבנות תוכנית עסקית איכותית וטובה אשר תסייע לכם להבין את צפי ההכנסות, ההוצאות וכל שאר צרכי הארגון לרבות השגת פעילות פרודוקטיבית וזורמת.

טיפ מספר 2: שיווק ומכירות הם שני מונחים שונים - בשניהם חייב להשקיע!

מאחורי כל בית עסק מצליח עומד "גדוד" של מוכרנים שמשווקים את המוצר או השירות כי אחרת איך אפשר?

מתבלבלים בין מכירות לשיווק? בצדק! יש המון נקודות שמחברות ביניהם ועדיין זה לא אותו הדבר! אז בעוד מהלכי השיווק מביאים את הלידים של המכירה, המכירה תפקידה לקחת את הפוטנציאל הטמון בליד צעד אחד קדימה ולהוציא את השיווק לפועל באמצעות שכנוע ממוקד במטרה להפוך את הלקוח מאדם שמתעניין ללקוח קונה ומרוצה!

טיפ מספר 3: ועכשיו בואו נדבר על חקר השוק והמתחרים שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר לבניית העסק שלכם הוא אמנם הבידול, אבל לצידו בל נשכח את עניין המתחרים והמחקר שזה מצריך מכם ועכשיו, לעבודה!

צאו להכיר את המתחרים שלכם (אתר אינטרנט, מיקום, בידול, מחירים ועוד) הבינו מה הם עושים ומה מקור ההצלחה שלהם, חקר שוק טוב ואיכותי יכול בהחלט להועיל לכם בהמשך הדרך.

נמצאים בתחילת הדרך שלכם? עומדים לפני הקמת עסק חדש? התכנון המתודי לצד ההתמדה והכישרון שכבר הגעתם לתוך התהליך לבטח יספקו לכם את רוב הכלים להקים או אפילו לשדרג עסק שמחפש להגדיל את חתך הלקוחות או שפשוט רוצה לשמור על חתך הלקוחות הקיים.

seperator

רוצים שהעסק שלכם יצליח בגדול? אנו ממליצים לכם לפנות לייעוץ עם אבי הוכמן יועץ עסקי מומלץ!

אבי הוכמן הוא יועץ עסקי בעל ניסיון רב בעולם העסקים, ובתפקידים בכירים אותם מילא, כגון:
● מנכ"ל דואר ישראל
● סמנכ"ל כספים ברשות הדואר
● מנכ"ל בזק

אבי ילווה אתכם ויכין ביחד איתכם תוכנית ייעוץ עסקית שתביא אתכם להצלחה. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר טלפוני ישיר עם אבי במספר: 072-3303402

מוגש מטעם דיגיטאץ'
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully