וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת המים הראשונה בעולם עם חוקים ונקודות

מוגש מטעם Falcon water tag extrem

6.1.2022 / 14:45

המשחק, Water tag, שאין שני לו, נחשב למשחק הכי פופולרי כיום ויש לכך סיבות רבות

תנסו להיזכר, ולו לכמה רגעים בתקופת הילדות שלכם. האם לא נהניתם מכל מיני משחקים קבוצתיים? בוודאי שכן. זוכרים את חדוות המשחק, הרצון לנצח, ותקופת השיכרון של הניצחון? ואיך היה קשה לכם להפסיד, ולא נרגעתם עד שאימא שלכם חיבקה אתכם, והסבירה לכם שזה בסדר גם להפסיד?

אז למרות מה שחושבים על הדור הבא, גם להם חשובים אותם הדברים. ולכן המשחק, Water tag, שאין שני לו, נחשב למשחק הכי פופולרי כיום.

משחק water tag. Falcon water tag extreme,
משחק water tag/Falcon water tag extreme

מדוע כה כדאי לאפשר לילדים שלכם לשחק ב- WATER TAG?

יש המון סיבות למה לאפשר לילדים לשחק במשחק Water tag. קצרה היריעה מלהכיל את כולן. בכל זאת החלטנו להביא כמה מהן לידיעתכם. והנה הן לפניכם -

- מדובר אודות משחק שכולו כיף אחד גדול. משחק שיגרום לילדים שלכם להיות מאושרים, ולהעלות בת שחוק על פניהם.

- זה משחק שמלמד על רוח ספורטיבית ועל הוגנות. בדיוק כמו המון ענפי ספורט, למשחק זה יש נופך חינוכי לילדים. מה שיחייב אותם לשחק בכנות ומתוך מידה רבה של אדיבות והתחשבות בזולת.

- המשחק הזה מסייע לילדים לפתח מיומנויות פיסיות, כמו למשל - מודעות מרחבית, תנועה, קואורדינציה, זריזות ושיווי משקל.

- תאמינו או לא, אבל המשחק Water tag עשוי לסייע לילדים שלכם לפתח יכולות למידה טובות יותר. הכיצד? הו, יופי ששאלתם. ובכן, על פי המון מחקרים שבוצעו בתחום של המוח, נמצא כי ילדים שפעילים במשחקים כדוגמת אלו, הם מצליחים ללמוד יותר טוב בבית הספר. המשחק עשוי לסייע להם לקלוט את החומר שמועבר אחר כך בשיעור. וזה מצב של WIN WIN אף למורים ואף לתלמידים.

- המשחק פותח את שעריו לכל יכולת ולכל גיל. ככל שמתבגרים, יכולים לתכנן אסטרטגיות משחק ולשכלל את שיטות המשחק, שיובילו את הילדים לכדי כבישת הניצחון הכה רצוי בקרבם.

- משחק זה מהווה אימון מצוין. עם תנועתיות הגוף, חילוף החומרים וזרימת דם משופרת, הילדים גם ייהנו מהמשחק, וגם ייהנו מבריאות משופרת.

- המשחק מאפשר לצרף אליו מספר משתתפים בד בבד. אף אחד אינו צריך להמתין בתורו למשחק הבא.

- והכי חשוב, על ידי Water tag תוכלו להניע את הילדים שלכם להיפרד קצת מזמן מסכים. במקום להמשיך לאכול אל מול המחשב, ולהיות שקועים בו במשך שעות ארוכות, הם ייהנו מפעילות פיסית ומתנועתיות, שכמוה לא ראו זה זמן רב.

משחק water tag. Falcon water tag extreme,
משחק water tag/Falcon water tag extreme

מה זה בכלל אומר סדנת WATER TAG?

למי שעדיין לא הצליח להבין מה זה בכלל אומר Water tag, נשמח לענות. מדובר אודות מלחמת מים רבת משתתפים, ורוויה באדרנלין, שיש באמתחתה אף שופטים. כללי המשחק ברורים וקלים למדי - המשתתפים במשחק נחלקים לשתי קבוצות, בעוד שכל שחקן צריך ללבוש אפוד מפלסטיק, כחול או אדום, על פי הקבוצה שאליה הוא שייך. ברגע שמישהו פוגע באחד השחקנים באפוד, חודרים מים אליו. ואז כדור צף למעלה , ואם הוא נעצר למעלה, השחקן מוצא מהמשחק.

פאלקון טקטיקל לייזר טאג היא המפתחת של ווטר טאג והיא החברה שהביאה את המשחק המשוגע לעיר.

מוגש מטעם Falcon water tag extrem
  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת מים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully