וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי-קיור לייזר - האם זה עוזר לכאבי ברכיים?

בשיתוף בי קיור לייזר

9.1.2022 / 12:28

60 אחוזים מגילאי 50 פלוס סובלים מכאבים כרוניים בברכיים שנגרמים משחיקת סחוס. הכאבים מקשים ומחלישים ורבים מהסובלים פונים לפתרון תרופתי או בלית ברירה לניתוח. שניה לפני כן, כדאי לדעת על המכשיר שמקל על הכאבים ומסייע לפתרון הבעיה; בי-קיור לייזר, האם זה עוזר?

כאבים בברך. ShutterStock
כאבי הברכיים מקשים על תפקוד הגוף ופעולות יומיומיות/ShutterStock

רוב האנשים שמגיעים לעשור החמישי של חייהם מתחילים לסבול מבעיות ברכיים שהנפוצות בהן נגרמות משחיקת סחוס או מדלקת ניוונית של מפרק הברך הנקראת אוסטאוארתריטיס.

כאבי הברכיים מקשים על תפקוד הגוף ופעולות יומיומיות כמו הליכה, עמידה, עלייה וירידה במדרגות וקימה מישיבה. מלבד הכאבים, רבים מהמבוגרים חשים בחוסר יציבות שעלולה לגרום להם למעוד וליפול.

במפרקים השונים בגוף האדם מתקיים איזון תהליכי בין הרס של תאי סחוס קיימים לבין תהליכי יצירה של תאים חדשים. עם השנים, בעקבות פציעה, עומס, גיל ומחלות ניווניות, נפגם האיזון בין תהליכי הבנייה וההרס, דבר הגורם לשינוי במבנה הסחוס ולעיתים לשחיקתו.

על פי נתונים בעולם, אחד מתוך עשרה גברים סובלים מתסמיני אוסטאוארטריטיס. בקרב נשים השכיחות גבוהה יותר והיא עומדת על שתים מתוך עשר נשים.

חכו עם הניתוח

אם גם אתם סובלים מכאבים כרוניים בברכיים, כנראה שביקרתם במרפאות רבות של מומחים, ניסיתם טיפול תרופתי או זריקות, ניסיתם פיזיותרפיה ודבר לא סייע. זו הסיבה שרבים מתייאשים מהטיפולים המוצעים ופונים לפתרון הניתוחי.

מעבר לסיבוכים הכרוכים בניתוח, הכוללים את ההרדמה וההתערבות הניתוחית בגוף האדם, כשמדובר בניתוחים בשל בעיות אורתופדיות הסיבוכים עלולים להיות קריטיים ולהביא לפגיעה עצבית ופגיעה בתנועה של האזור המנותח. לכן ניתוח הוא הפתרון האחרון לכאבים, בייחוד כשכיום אפשר לטפל בכאבים בבית בצורה נוחה פשוטה וללא תופעות לוואי.

בי קיור לייזר לטיפול בכאבי ברכיים. בי קיור לייזר,
השימוש במכשיר מנע את הניתוח. בי-קיור לייזר/בי קיור לייזר

גבריאל מושיץ הוא נכה צה"ל שחי עם כאבי ברכיים כבר שנים רבות, הוא אפילו התקשה במשך שנים להיכנס אל ביתו בגלל תשע מדרגות הממוקמות בכניסה. "כל יום הייתי מטפס את תשע המדרגות בכניסה אל הבית. הייתה לי בעיה עם זה והייתי מוכרח להחזיק בקיר כדי לעלות למעלה", אומר מושיץ. לדבריו, בחיפוש אחר טיפול שיעזור לו להקל על הכאבים, הוא נתקל במודעה של מכשיר הבי-קיור לייזר, שפורסמה על ידי כוכב הכדורסל האגדי מיקי ברקוביץ.

מכשיר הבי-קיור לייזר הוא מכשיר רפואי חדשני וראשון מסוגו בארץ, המציע טיפול בטכנולוגיית הלייזר הרך, שפותרת את בעיית הכאבים מהשורש. השימוש במכשיר הבי-קיור לייזר מגביר את שחרור הורמון האנדורפין במוח האחראי על ההקלה בכאבים, במקביל לטיפול בדלקת. בין יתרונותיו הרבים של הבי-קיור לייזר ניתן למנות את העובדה כי הטיפול הוא ביתי, טבעי וללא תופעות לוואי כלל. חשוב לציין כי מכשיר הבי-קיור לייזר אינו גורם לצמיחתו של סחוס חדש, אך הוא בהחלט מקל על הכאבים ומאפשר לחזור לשגרת החיים גם ללא הסחוס.

"אמרתי לעצמי, למה שלא אנסה, אם מיקי ברקוביץ מפרסם את זה בטלוויזיה אולי גם לי זה יעזור. קניתי את המכשיר ונפטרתי מהבעיה"

האם זה עובד?

באחת מנסיעותיו לחו"ל פגש מושיץ מכר ותיק, שסיפר לו על כאבי הברכיים שלו ועל כך שהוא עומד לעבור ניתוח כמוצא אחרון. "ביקשתי ממנו שלפני הניתוח ינסה את המכשיר, שאני לוקח איתי לכל נסיעה בעולם", מספר מושיץ. "הוא השתמש במכשיר שלי על פי ההוראות ובתוך זמן קצר, נעלמו הכאבים שלו. כשהוא חזר לביקורת אצל הרופא, כבר לא היה צורך בניתוח, כי השימוש בבי-קיור לייזר מנע את הניתוח".

יש אינספור עדויות של אנשים שהגיעו אל הבי-קיור לייזר כמוצא אחרון להקל על הכאבים וגילו שהמכשיר הקטן הזה הצליח להתגבר על כאבים מהם סבלו במשך שנים רבות, אין ספק שחברו של מושיץ הוא לא היחיד שגילה את נפלאות המכשיר.

בעקבות ההצלחה העצומה בארץ, הבי קיור לייזר זוכה להתעניינות רבה בקרב הקהילה הבינלאומית. כיום המכשיר נמכר במספר רב של מדינות ברחבי אירופה, ביניהן: אנגליה, איטליה, רומניה, צרפת פינלנד וקנדה. ההתעניינות הרבה סביב המכשיר גרמו להשתתפותו בכמה מהתערוכות הרפואיות הגדולות בעולם בניהן Medica שנחשבת כיום לתערוכה הגדולה בעולם בתחום.

המכשיר הוצג לראשונה בתערוכת מדיקה בשנת 2014, שם זכה במקום הראשון בקטגוריית החדשנות. מאז בחברה מקפידים להציג בכל שנה חידושים בתחום, מחקרים ופיתוחים בתערוכה מדי שנה. בתערוכת Medica השנה היה הביתן של בי- קיור לייזר אחד המרכזיים והמבוקרים במתחם וזכה להתעניינות רבה.

גם לכם נמאס לסבול בכל צעד? נסו את הבי קיור לייזר למשך 60 יום במחיר מיוחד ותראו בעצמכם!

בשיתוף בי קיור לייזר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully