וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס לכם הצוואר? הגיע הזמן לשחרר

מוגש מטעם בי קיור לייזר

17.1.2022 / 9:14

כאבי צוואר הם אולי הכאבים המתסכלים ביותר, אולי כי תנועת מפרק הצוואר רחבה מאוד. ברגע שהצוואר נתפס כל שגרת החיים שלנו משתנה וכל תנועה מלווה בקריאת כאב. רוב הפתרונות כרוכים בטיפול תרופתי, אבל יש גם טיפול אחד טבעי שמטפל בבעיה, אצלכם בבית

גבר עם כאבי צוואר. Photographee.eu, ShutterStock
גבר עם כאבי צוואר/ShutterStock, Photographee.eu

הצוואר שלנו אחראי לתנועת הראש מצד אחד ולכתפיים מצד שני. כשהצוואר שלנו כואב, כל תנועה ולו הקטנה ביותר יכולה לגרום לכאבים עזים ומאחר ומדובר בנקודה מרכזית בגוף, קשה לנו לא להזיז את הצוואר.

כאבי צוואר היא אחת מהטענות הנפוצות ביותר לכאבים, ורוב הישראלים מכנים את הכאבים כ"צוואר תפוס", אך יש סיבות רבות לכאבים. אחת הסיבות העיקריות הן מתח בשרירי הצוואר שנגרם בשל שעות עבודה רבות מול המחשב, או נהיגה ממושכת.

כאבי צוואר פוגעים ביכולת שלנו לתפקד בחיי השגרה וכל תזוזה לא מכוונת של הצוואר גוררת אחריה קריאות כאב. הגורמים לכאבים רבים והם נובעים בעיקר ממבנה הצוואר.

הצוואר בנוי ממספר מערכות: עמוד השדרה המורכב מחוליות ודיסקים, חוט השדרה בו מצויה מערכת העצבים, שרירים, רצועות וגידים. כל אחת מהמערכות האלו עלולה להיפגע ולגרום לכאבי צוואר.

הכאבים יכולים להיגרם מפגיעה בשרירי הצוואר, מתיחתם הנובעת מעומס יתר, או מפגיעה מפרקית בעקבות שחיקה של המפרקים שנוצרת בעקבות יכולותיו התנועתיות של הצוואר.

פריצת דיסק צווארי היא גורם נוסף לכאבים, מאחר ופגיעה מסוג זה עלולה לגרום ללחץ על עצב תחושתי ולכאבים עזים אצל הסובלים.

בי-קיור לייזר: "לקבל בחיים נחת ושלווה"

צחק בוחבוט מבאר שבע שירת בצבא קבע כשגילו לו שלוש פריצות דיסק בצוואר. "נפגשתי עם מומחה לצוואר שהמליץ לי על ניתוח, אבל קיוויתי למצוא פתרון ללא ניתוח", הוא מספר. "התחלתי בטיפולים דרך הצבא במרפאת כאב בתל השומר. זה התחיל מזריקות לא נעימות בצוואר. בכל שבוע טיפול של כמה שעות ובמקביל גם פיזיותרפיה וכדורים, לקחתי את כל סוגי הכדורים וזה לא עזר. ניסיתי לטפל בעזרת דיקור דרך קופת חולים, כל דבר שאפשר היה לעשות, עשיתי".

לפני מספר שנים נתקל בוחבוט בפרסומת של מיקי ברקוביץ המפרסם את בי-קיור לייזר, השתכנע ורכש את המכשיר. "אני לא אוהב להצטלם, אבל הסכמתי לספר על המקרה שלי כי אני רוצה לעזור לעוד אנשים", הוא אומר. "אני משתמש בבי-קיור לייזר שלוש פעמים ביום, שש דקות כל יום, לפעמים קצת יותר. בכל פעם שיש לי התקף אני משתמש בבי-קיור לייזר וזה עוזר לי. חבל לקחת כדורים וכימיקלים כשאפשר לטפל עם מכשיר כזה פשוט ולקבל בחיים נחת ושלווה".

יצחק בוחבוט. בי קיור לייזר,
"חבל לקחת כדורים וכימיקלים כשאפשר לטפל עם מכשיר כזה פשוט ולקבל בחיים נחת ושלווה". יצחק בוחבוט/בי קיור לייזר

רק מי שסבל לפחות פעם אחת מכאבי צוואר יבין את התסכול בחיפוש אחר תרופה או טיפול שיקל על הכאבים. רבים הם האנשים הסובלים מכאבים בצוואר והלכו מרופא לרופא, מטיפול לטיפול במטרה למצוא מזור לכאבים. ברוב הפעמים הפתרון כרוך בטיפול תרופתי, שלאו דווקא יסייע.

כל זה לא נחוץ יותר, כי יש מכשיר שיכול לטפל בכם, להקל על הכאבים, ללא סיכונים וללא תופעות לוואי ידועות. הבי-קיור לייזר הוא פטנט ופיתוח ישראלי, המבוסס על טכנולוגיית לייזר רך פורצת דרך, שהוכחה מחקרית כיעילה לטיפול בכאבים, בעיות אורתופדיות, פצעים ודלקות.

הטיפול במכשיר עדין, אינו פולשני ונטול תופעות לוואי ומחקרים קליניים שבוצעו בארץ וברחבי העולם אישרו את מה שרבים כבר יודעים; הבי-קיור לייזר יעיל בהפחתת כאבים ובטיפול בפצעים. בזכות מהפיכת הבי-קיור לייזר כל משפחה יכולה היום לטפל בכאבים בטכנולוגיה מתקדמת ויעילה מהבית.

איך לטפל בצוואר עם בי-קיור לייזר?

יש לטפל לאורך החוליות הכואבות ומשני צידי הצוואר. ניתן לטפל גם בנקודת החיבור בין הצוואר לחגורת הכתפיים. במקרים של פציעה או חבלה יש להתחיל בטיפול סמוך ככל שניתן לאירוע הפגיעה, למשך 6-8 דקות בכל נקודת טיפול, פעמיים ביום.

במקרים של כאב כרוני יש להתחיל במינון של דקה וחצי לכל נקודת טיפול, ולהגביר את המינון בהדרגה ב - 30 שניות בכל יום, עד להגעה לטיפול באורך 6-8 דקות בכל נקודת טיפול, פעמיים ביום.

הבי-קיור לייזר הוא פתרון מדעי, ידידותי והופך את המכשיר למוצר חובה בכל בית ושימושי לכל בני המשפחה.

הצטרפו גם אתם למאות אלפים ברחבי העולם שגילו את המכשיר שעוזר להם להתמודד ולהפחית משמעותית כאבים שונים.

רוצים להתנסות? השאירו פרטים ותיהנו ממבצע מדהים לזמן מוגבל: התנסו במכשיר למשך 60 יום בהטבה משתלמת!

מוגש מטעם בי קיור לייזר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully