וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי-קיור לייזר: האם זה עובד?

מוגש מטעם בי קיור לייזר

17.1.2022 / 9:23

הפטנט הישראלי שהצליח לעורר מהפכה בעולם הכאבים לא פסח גם על רופאים ואנשי מקצוע מעולם הרפואה שנותרו פעורי פה לנוכח התוצאות. קראו איך עובדת הטכנולוגיה, איך הבי-קיור לייזר גורם להפחתת הכאב ומה אומר על המכשיר מנהל המרכז לטיפול בכאב?

מכשיר בי קיור לייזר. בי קיור לייזר,
בי קיור לייזר הוא מכשיר נייד, קל ונוח לשימוש ביתי, שקיבל אישור רפואי במדינות רבות ברחבי העולם/בי קיור לייזר

זה לא סוד שההתקדמות הטכנולוגית בעולם הואצה במיוחד בעשורים האחרונים וחולשת על כל תחומי החיים. חלק ניכר מהתקדמות הטכנולוגית קרתה בעולם הרפואה והטיפול בכאבים. זה נכון שהיחס לכאב הוא אחר מהיחס למחלות, אולם עם ההתקדמות הטכנולוגית שהואצה, התרבו גם הכאבים הכרוניים מהם סובל האדם. זו הסיבה שתחום זה רווי בסוגים שונים של טיפולים, תרופות, משחות ושיטות פיזיותרפיה.

הבי-קיור לייזר הוא פטנט ישראלי שהניב סדרת מוצרים יעילה ומוכחת מחקרית לטיפול בכאבים, בעיות אורתופדיות, פצעים ודלקות. מדובר במכשיר שעושה שימוש בטכנולוגיית הלייזר הרך והתוצאה היא מכשיר רפואי ביתי, הפועל בקלות וללא תופעות לוואי ידועות ועם יעילות קלינית גבוהה.

מאז שנות ה-80 הפך השימוש בלייזר הרך לדבר בשגרה בטיפול בכאבים, דלקות ופצעים, ומאז ועד היום ניתן למצוא מכשירי לייזר גדולים ונייחים במרפאות כאב ובמכונים מקצועיים.

בניגוד למכשירים הגדולים הנמצאים במרפאות הכאב, הבי-קיור לייזר הינו מכשיר נייד, קל ונוח לשימוש ביתי, שקיבל אישור רפואי במדינות רבות ברחבי העולם ומציע טיפול במגוון רחב של בעיות גופניות, ביניהן: כאבי גב, ברכיים, צוואר ועוד. המכשיר גם מתאים לטיפול בכוויות, צלקות, דלקות ופצעים קשיי ריפוי, כמו פצעי סוכרת.

מנהל המרכז לטיפול מתקדם בכאב ד"ר חיים משה אדאהן. בי קיור לייזר,
פשוט מכשיר מדהים ובטוח. ד"ר אדהאן/בי קיור לייזר

הטיפול במכשיר עדין, אינו פולשני ונטול תופעות לוואי ומחקרים קליניים שבוצעו בארץ וברחבי העולם אישרו את מה שרבים כבר יודעים; הבי-קיור לייזר יעיל בהפחתת כאבים ובטיפול בפצעים.

חזרה לתפקוד מלא

פעולת הבי-קיור לייזר מעודדת שחרור אנדורפינים, הורמונים טבעיים המיוצרים במוח וגורמים לשיכוך כאב. האנדורפינים מפחיתים את עוצמת הכאב שחש המטופל. בהיעדר כאב, המטופל יכול לחזור לשגרה ולעלות ברמת התפקוד, עד חזרה לתפקוד מלא.

בי-קיור לייזר מפחית את ייצור החומרים מתווכי הדלקת ותסמיניה - האודם, הנפיחות והכאב, מתמתנים עד כדי נעלמים. לאחר ירידת הפעילות הדלקתית, מתאפשר תהליך ריפוי מואץ של המקום הפגוע, באמצעות כוחו הטבעי של הגוף לרפא את עצמו.

במקרים רבים הכאב המתמשך נוצר כתוצאה מלחץ על סיבי העצב. הלחץ נוצר מנפיחות, בצקות ודלקת סביב האזור הפגוע. בי-קיור לייזר מרחיב את כלי הדם והלימפה ומאפשר סינון וניקוי יעילים מהאזור המודלק והבצקתי, עד שהלחץ על העצב משתחרר. ירידת הלחץ מובילה לירידה ברמת הכאב וכן מאפשרת לכלי הדם והלימפה להזרים לאזור הפגוע את האנרגיה הדרושה להחלמה מהפגיעה.

דבר נדיר בארגז הכלים של רופא כאב

הטיפול במכשיר נוח ופשוט, מכוונים את זמן הטיפול הרצוי, כאשר ההמלצה היא 6 דקות לכל נקודת טיפול, לוחצים על שני כפתורים והמכשיר עובד באופן אוטומטי. כל שנשאר הוא להניח את המכשיר על נקודת הטיפול כפי שמצוין בחוברת. מכשיר הבי-קיור לייזר מטפל במגוון רחב של פציעות וכאבים אקוטיים, בין אם אנחנו סובלים מהם לפעמים, פה ושם, ובין אם מדובר בפציעות כרוניות - כאבי צוואר, גב, כתף, דלקות, מפרקים, כפות רגליים, פריצות דיסק וכו'. מכשיר הבי קיור מטפל ביעילות רבה גם בפצעים, פצעי לחץ, פצעי סוכרת, כיבים ופצעים קשים לריפוי. לא סתם, יעילותו הוכחה בתוצאות של למעלה מ-2000 מחקרים, שזו הכמות הגדולה ביותר שהושקעה עד היום במחקר על מכשיר מסוג זה.

מנהל המרכז לטיפול מתקדם בכאב ד"ר חיים משה אדאהן פגש בבי-קיור לייזר והתאהב, בעיקר לנוכח העובדה שמדובר בטיפול ללא סיכון. "יש המון סכנה מכדורים שאנו מקבלים לכאבים", מסביר ד"ר אדאהן. "פגשתי את הבי-קיור לייזר והוא פשוט מכשיר מדהים ובטוח. התחברתי מיד כי הוא בטוח, אין סיכונים, אין תופעות לוואי, אין מינון יתר והוא מאוד בטוח, אין סיכונים שזה דבר נדיר בארגז הכלים של רופא כאב. הוא לא פחות אפקטיבי. יש אלפי מחקרים על טכנולוגיה של לייזר רך ואנו רואים שהוא לא פחות אפקטיבי מרוב הטיפולים שיש בסל הבריאות, שיכולים לעשות הרבה נזק. אני רואה את הבי-קיור לייזר כדבר שיכול לעזור מבלי להזיק".

המלצה על מכשיר בי קיור לייזר מהפייסבוק. בי קיור לייזר,
המכשיר עובד. מתוך עמוד הפייסבוק של בי-קיור לייזר/בי קיור לייזר

עכשיו יש לכם הזדמנות להתנסות במכשיר הבי-קיור לייזר למשך-60 יום במחיר מיוחד! השאירו פרטים עכשיו >>

מוגש מטעם בי קיור לייזר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully