וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מכאבי גב כרוניים? הכירו את הפלא הטכנולוגי שמנצח את הכאבים - בלי לצאת מהבית

מוגש מטעם בי קיור לייזר

7.2.2022 / 13:59

למעלה מ-80% מהאוכלוסייה סובלים או יסבלו בחייהם מכאבי גב. לפחות חצי יפנו למשככי כאבים. אצל רבים מהם כאבי הגב ימשכו למעלה מחודשיים, הכירו את המכשיר שמנצח את הכאבים בצורה טבעית, לא פולשנית, ללא תופעות לוואי, והכי חשוב -בלי לצאת מהבית. ואף מומלץ ע"י הרופאים

אישה עם כאבי גב. ShutterStock
מה גרם להאצה הגדולה כל כך של כאבי גב בעולם, ואיך הם הפכו למגפה של ממש?/ShutterStock

ממה נגרמים כאבי גב ולמה כואב לנו? כאבי הגב הם ברוב המקרים באשמתנו. אז מה גרם להאצה הגדולה כל כך של כאבי גב בעולם, ואיך הם הפכו למגפה של ממש? ישיבה לא נכונה, חוסר פעילות ספורטיבית וחוסרים תזונתיים, בעיות יציבה, מתיחה בשרירי הגב, בעיות בעצמות, בריחת סידן, עצב תפוס, עודף משקל, הרמה לא נכונה של משקלים כבדים - יובילו לכאבי גב כרוניים והם הסיבות העיקריות לכאבי גב. אולם מעטים טורחים להכיר בבעיה ולטפל בה, בעיקר כי הכאבים נתפסים כהפרעה קלה ותו לא.

איך אפשר להתגבר על כאבי גב ללא ניתוח פולשני?

הטיפולים המוצעים היום לכאבי גב, כוללים משככי כאבים, פיזיותרפיה, זריקות ולעיתים אף ניתוח. אבל מה הייתם אומרים אם הייתם מגלים שקיים מכשיר שיכול לעזור לכם לטפל בכאבים, בצורה טבעית, לא פולשנית, ללא תופעות לוואי ידועות ובלי לצאת מהבית? הכירו את המכשיר שכבר מזמן הפך לחובה בכל בית- בי-קיור הלייזר, מכשיר רפואי מקצועי, מאושר על ידי משרד הבריאות לשימוש אישי וביתי. המכשיר יהפוך להיות חברכם המועדף בטיפול בכאבים ויחליף את הפיזיותרפיסט, משככי הכאבים ובמקרים חמורים ניתוח פולשני.

הפלא הטכנולוגי שכבר עזר למאות אלפי אנשים ברחבי העולם

המכשיר המהפכני שכבר כובש את העולם, ומטפל בכאבים של למעלה מ-220 אלף מטופלים, משתמש בטכנולוגיית הלייזר הרך, שנמצאת בשימוש במרפאות כאב בעולם כבר למעלה מ-40 שנה, ומביא אותה אליכם לסלון. באמצעות פטנט ייחודי וכחול לבן, הצליחו בבי-קיור לייזר לרתום את הלייזר הרך במלוא עוצמתו, לתוך מכשיר קטן, קל ונוח לתפעול המספק טיפול מלא בלייזר רך, בלי לצאת מהבית.

מעוניינים לשמוע פרטים על מבצע ההתנסות שלנו? השאירו פרטים!

טיפול בכאבי גב עם בי קיור לייזר. בי קיור לייזר,
בי-קיור לייזר יעיל לטיפול בכאבי גב/בי קיור לייזר

כיצד בי-קיור לייזר עובד?

בי קיור לייזר מעודד שחרור אנדורפינים, שהם הורמונים טבעיים המיוצרים במוח וגורמים לשיכוך כאב. האנדורפינים מפחיתים את עוצמת הכאב שחש המטופל. בהיעדר כאב, המטופל יכול לחזור לשגרה ולעלות ברמת התפקוד, עד חזרה לתפקוד מלא.

בי קיור לייזר מפחית את ייצור החומרים מתווכי הדלקת ותסמיני הדלקת - האודם, הנפיחות והכאב, מתמתנים עד כדי נעלמים. לאחר ירידת הפעילות הדלקתית, מתאפשר תהליך ריפוי מואץ של המקום הפגוע, באמצעות כוחו הטבעי של הגוף לרפא את עצמו.

ומה אומרים הרופאים?

במחלקת הכאב בבית החולים רמב"ם בחיפה משתמשים בבי-קיור לייזר מזה כבר למעלה מ10 שנים, וכך מספר ד"ר ויקטור שבשייביץ מנהל המחלקה "ניסינו את השימוש במכשיר על חולים עם כאב אקוטי וכרוני בצוואר, בגב התחתון, בברכיים ובמפרקים נוספים. אמנם לא ביצענו מחקר מסודר, אך הרושם הקליני מניסיוננו הוא כי המכשיר אכן מראה תוצאות חיוביות בחלק לא מבוטל מהמטופלים. בכוונתנו להמשיך ולהשתמש במכשיר זה ביחידת הכאב ברמב"ם."

מנהל המרכז לטיפול מתקדם בכאב ד"ר חיים משה אדאהן פגש בבי-קיור לייזר והתאהב, בעיקר לנוכח העובדה שמדובר בטיפול ללא סיכון. "יש המון סכנה מכדורים שאנו מקבלים לכאבים", מסביר ד"ר אדאהן. "פגשתי את הבי-קיור לייזר והוא פשוט מכשיר מדהים ובטוח. התחברתי מיד כי הוא בטוח, אין סיכונים, אין תופעות לוואי, אין מינון יתר והוא מאוד בטוח, אין סיכונים שזה דבר נדיר בארגז הכלים של רופא כאב. הוא לא פחות אפקטיבי. יש אלפי מחקרים על טכנולוגיה של לייזר רך ואנו רואים שהוא לא פחות אפקטיבי מרוב הטיפולים שיש בסל הבריאות, שיכולים לעשות הרבה נזק. אני רואה את הבי-קיור לייזר כדבר שיכול לעזור מבלי להזיק".

עכשיו יש לכם הזדמנות להתנסות במכשיר הבי-קיור לייזר למשך 60 יום במחיר מיוחד! השאירו פרטים

מוגש מטעם בי קיור לייזר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully