וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לנצח את הכאבים אבל חוששים מההוצאה? בי-קיור לייזר במבצע התנסות במחיר חסר תקדים

בשיתוף בי קיור לייזר

17.3.2022 / 9:15

למרות שחיים ללא כאבים הם חלום של כל מי שסובל מהם, רבים חוששים מרכישת מכשיר בי-קיור לייזר - בשל חוסר הידיעה האם הוא אכן מתאים להם ולכאבים שלהם ובשל ההוצאה הכספית הלא קטנה - בדיוק בשביל זה קיים המבצע הבלעדי הזה

לפעמים אנחנו מגלים שכואב לנו ויודעים לזהות את מקור הכאב, לעתים אנחנו לא יודעים מהיכן הוא נובע. אם זה משהו חד פעמי אנחנו ממשיכים הלאה, אבל הרבה מאוד אנשים, בכל הגילים, סובלים מכאבים מתמשכים וכרוניים בחלקים שונים בגוף (בעיקר בצוואר, בגב ובמפרקים). לפעמים אין לכאב מקור ספציפי ולכן קשה מאוד למצוא את הטיפול והפתרון הנכון ואם מדובר בכאב חד פעמי יכול להיות שכדור נגד כאבים יעזור לכם - אבל אם הכאב שלכם הוא כרוני זה לא מספיק והשוק מציע הרבה אפשרויות להקלה על הכאבים, ממכשירים וטיפולים ועד כדורים ותכשירים שכל אחד מהם מגיע עם ההבטחה שהוא זה שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד. אתם ודאי יודעים איך זה: כשכואב ואתם מרגישים שאתם חייבים למצוא פתרון כדי להיפטר מהכאב ומוכנים לעשות הכל.

אישה סובלת מכאבים. ShutterStock
הרבה מאוד אנשים, בכל הגילים, סובלים מכאבים מתמשכים וכרוניים בחלקים שונים בגוף/ShutterStock

אז מה עושים? איך יוצאים ממעגל הקסמים הכואב הזה? האם אפשר להשיג הקלה ופתרון לכאבים שאינם מרפים - בדרך יעילה, בטוחה ומוכחת?

אז יש לנו חדשות משמחות בשבילכם כי התשובה היא - כן, בוודאי שכן. ולא רק שיש פתרון אלא שהפעם גם תיפטרו מהכאבים וגם סוף סוף תרגישו שהשקעתם את המשאבים והכסף שלכם במקום הנכון. אנחנו כל כך מאמינים בפתרון הזה שאנחנו מציעים לכם אותו לתקופת התנסות של חודשיים במחיר סמלי.

מן הסתם רובכם כבר שמעתם על הפתרון הזה - בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עברו להשתמש בבי-קיור לייזר והבינו שככה נפתרים מהכאבים. מדובר במכשיר בגודל של מכונת גילוח, שיכול לעזור לאינספור סוגי כאבים, דלקות או פצעים בעור. הבי-קיור לייזר הוא מכשיר רפואי שמאושר ע"י משרד הבריאות ומותאם לטיפול ביתי ועצמאי. העובדה כי מדובר בטיפול שניתן לבצע לבד ומכל מקום, מהווה יתרון משמעותי על פני הטיפולים האחרים הקיימים בשוק, שמצריכים הגעה פיזית למרפאה או למכון לקבלת הטיפול.

רוצים להתנסות במכשיר למשך 60 יום במחיר מיוחד ובלעדי ולהרגיש את הכאב נעלם? השאירו פרטים!!!

המכשיר, שכבר זכה לכינוי "פלא טכנולוגי" מפי רופאים ומומחים בתחום הלייזר בעולם, פועל בטכנולוגיית הלייזר הרך. טכנולוגיה זו, שהתגלתה לראשונה לפני קצת יותר מ-40 שנה, היא בעצם קרן לייזר רך החודרת דרך העור אל תוך הרקמות, מבלי לגרום לצריבה או פגיעה בהן. להיפך - מפגש קרן הלייזר עם הרקמות מעורר תהליכים ביולוגים של שיכוך כאב, הזרמת דם וטיפול בדלקת.

ככה תוכלו גם אתם לנצח את הכאבים

אישה מטפלת בכאבי גב עם מכשיר בי קיור לייזר. בי קיור לייזר,
אישה מטפלת בכאבי גב עם מכשיר בי קיור לייזר/בי קיור לייזר

בעצם, כאשר אנחנו מניחים את המכשיר על נקודת הטיפול באזור הכואב, הקרן חודרת דרך העור וגורמת ל 3 תהליכים מרכזיים:

שחרור מוגבר של אנדורפינים - הורמונים טבעיים המשוחררים במוחנו ואחראים על ההקלה של תחושת הכאב אותה אנו חווים.

הגברת זרימת הדם - לאזור הפגוע או המודלק. הזרמת הדם החדש לאזור מאפשרת ניקוי יעיל יותר של רעלים והזרמה מהירה יותר של מתווכי הדלקת, על מנת שיוכלו לזרז את תהליכי ההחלמה.

שחרור מוגבר של אנזימים נוגדי דלקת - לבסוף, השימוש בבי-קיור לייזר מגביר שחרור של אנזימים טבעיים נוגדי דלקת. אנזימים אלו מטפלים באזור המודלק ומאפשרים ירידה של הלחץ העצבי, שהוא הגורם המרכזי לכאבים.

למעשה, בזכות הבי-קיור לייזר האנדורפינים מפחיתים את עוצמת הכאב שחש המטופל - ובהיעדר כאב הוא יכול לחזור לשגרה ולעלות ברמת התפקוד, עד חזרה לתפקוד מלא. בנוסף, בי-קיור לייזר מפחית את ייצור החומרים מתווכי הדלקת ותסמיני הדלקת - האודם, הנפיחות והכאב מתמתנים ואף נעלמים. לאחר ירידת הפעילות הדלקתית, מתאפשר תהליך ריפוי מואץ של המקום הפגוע, באמצעות כוחו הטבעי של הגוף לרפא את עצמו.

בי קיור לייזר. בי קיור לייזר, אתר רשמי
העובדה כי מדובר בטיפול שניתן לבצע לבד ומכל מקום, מהווה יתרון משמעותי/אתר רשמי, בי קיור לייזר

מבצע התנסות לחודשיים במחיר חסר תקדים

למרות שחיים ללא כאבים הם חלום של כל מי שסובל מהם, רבים חוששים מרכישת מכשיר בי-קיור לייזר - בשל חוסר הידיעה האם הוא אכן מתאים להם ולכאבים שלהם ובשל ההוצאה הכספית הלא קטנה. הדילמה ידועה. על אף היעילות המוכחת של בי-קיור לייזר, כל רכישה של מכשירים או טיפולים יקרים מעוררת חשש.

בחברה מבינים את הדילמה שלכם, ואת הפחד מלרכוש מכשירים או טיפולים שאתם חוששים שלא ישנו את המצב הקיים. אולי אפילו נכוויתם בעבר מתכשירים או תרופות שהבטיחו לכם הרים ונפלאות ואכזבו. בי-קיור לייזר כ"כ בטוחים במכשיר וביכולות שלו שהם מציעים לכם אותו להתנסות במחיר מוזל המתאים לכל כיס.

אתם תקבלו את המכשיר הביתה למשך 60 ימים בהם תזכו להכיר אותו, לבחון אותו ולהשתמש בו לאזור הכואב. אם לאחר השימוש לא תהיו מרוצים מהתוצאות - תוכלו להחזיר את המכשיר ללא כל בעיה, בכפוף לתקנון החברה. אם תגלו שהמכשיר אכן עשה פלאים והכאב הולך ונעלם - תוכלו להנות מחיים טובים ללא כאבים ולהשלים את הטיפול; בלי דילמות, בלי ייאוש, בלי פחד ובלי חשש. במילים אחרות, לא נותרו לכם סיבות להמשיך לסבול.

רוצים להתנסות במכשיר למשך 60 יום במחיר מיוחד ובלעדי ולהרגיש את הכאב נעלם? השאירו פרטים!!!

בשיתוף בי קיור לייזר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully