וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו לכם את המתנה המושלמת לחג: מגבות ומצעים מקוריים וטרנדיים במחירי מבצע משתלמים במיוחד

מוגש מטעם ערד טקסטיל

3.4.2022 / 14:13

פסח זה הזמן לחדש ולהתחדש ולפנק את האנשים האהובים עלינו - ולכן בדיוק לכבוד החג והאביב, רשת "ערד טקסטיל" מציגה קולקציה ייחודית של מצעים ומגבות ומציעה מבחר של מתנות איכותיות ומפנקות לחג, שכולם ישמחו לקבל ועכשיו במחירים מיוחדים

חג הפסח מתקרב בצעדי ענק ואותו מלווה כמובן גם עונת האביב - והשילוב הזה זה בדיוק הזמן לחדש ולהתחדש, להעניק מתנות ולשמח את האוהבים עלינו ביותר ולפנק אותם. בוודאי תסכימו שמעטים הדברים המפנקים יותר ממצעים ומגבות רכים, נעימים ואיכותיים.

בדיוק לכבוד הפסח והאביב, רשת "ערד טקסטיל" מציגה קולקציה רחבה של מבחר מתנות איכותיות ויוקרתיות לחג שכולם ישמחו לקבל. החל ממצעים מלטפים ומפנקים לשינה ערבה, דרך מגבות רכות ומחבקות לחוויית רחצה בלתי נשכחת ועד לחלוקים מפנקים שאין פריט יותר מושלם מהם.

כולם יודעים שבכל הנוגע למצעים ומגבות לא מתפשרים על איכות וזה מה שמציעה ערד טקסטיל שבמשך למעלה מ-40 שנים היא הספקית הגדולה בישראל למוצרי טקסטיל; מגבות, מצעים, חלוקים ושלל מוצרים נוספים, באיכות לא מתפשרת. במשך שנים מספקת מגבות ומצעים לבתי המלון היוקרתיים ביותר בארץ ובעולם וכעת כל זה מוצע גם לכם.

תהליכי הייצור במפעלי ערד טקסטיל הם מהמתקדמים בעולם והם ממשיכים להשקיע בפיתוחים טכנולוגים פורצי דרך עם למעלה מ-80 פטנטים רשומים - וכל זה בכדי להעניק ולהוסיף לכם כמה שיותר נוחות, שלווה ופינוק - ברגעים הקטנים והגדולים של החיים בעזרת חדשנות בלתי פוסקת וחשיבה על צרכיו של הקהל הישראלי.

ועכשיו במיוחד לכבוד הפסח ערד טקסטיל מציעה מגוון פריטים מקוריים וטרנדיים במחירי מבצע משתלמים במיוחד, שיהפכו את השהייה בבית לרגועה ונינוחה הרבה יותר.

סט מצעי כותנה ספרינג

מצעי כותנה ספרינג. ערד טקסטיל,
מעוצבים בסגנון נקי וחלק בצבעים אביביים/ערד טקסטיל

סט מצעי פרקל 100% כותנה מדגם "SPRING", אופנתיים ואיכותיים. המצעים מעוצבים בסגנון נקי וחלק בצבעים אביביים עם מסגרת לבנה המעניקה מראה יוקרתי. בד המצעים אוורירי במיוחד, מותאם למזג האוויר הישראלי ומאפשר חווית שינה רעננה ונעימה. המצעים מגיעים בהיצע של מידות רחב: מיטות יחיד, זוגי ומתכוונונות ומוצעים במספר צבעים לבחירתכם: ירוק בהיר, צהוב, סגול לילך, ורוד בהיר ובז'. בנוסף, לסט עוצבו במיוחד מגבות בצבעוניות תואמת, להשלמת המראה.

לפרטים נוספים

מגבת גאליה

מגבת גאליה. ערד טקסטיל,
מגבת נעימה ומפנקת מעוצבת עם עיטורים חגיגיים/ערד טקסטיל

מגבת רכה ומלטפת, עשויה 100% כותנה עם שולים ארוגים בסגנון ז'קארד, במשקל 500 גרם למ"ר. המגבת הנעימה והמפנקת מעוצבת עם עיטורים חגיגיים בדפנות ומגיעה בשלל צבעים אביביים הניתנים לבחירה: סגול לילך, טורקיז אקווה, ורוד ניוד, צהוב, לבן ובז' ובגדלים שונים: מגבת פנים, גוף וענקית.

לפרטים נוספים

סט מצעי סאטן אילת

מצעי סאטן אילת. ערד טקסטיל,
המצעים מגיעים בעיצוב נקי ועדין לשינה ערבה ורגועה/ערד טקסטיל

סט מצעי סאטן, קלאסיים וצבעוניים מקולקציית אילת האביבית והמבוקשת. המצעים עשויים 100% כותנה בצפיפות של 300 חוטים לאינץ', שהופכים את הבד לנעים ויוקרתי במיוחד. המצעים מגיעים בעיצוב נקי ועדין לשינה ערבה ורגועה, בהיצע של מידות רחב: מיטות יחיד, זוגי ומתכוונונות ומוצעים במספר צבעים הניתנים לבחירה: תכלת, שמנת ניוד, טורקיז אקווה וסגול לילך. בנוסף, לסט עוצבו במיוחד מגבות בצבעוניות תואמת, להשלמת המראה.

לפרטים נוספים

מגבת ג'ינג'ר

מגבת ג'ינג'ר. ערד טקסטיל,
מגבת מחבקת ואיכותית שמעוצבת בסגנון קלאסי נקי/ערד טקסטיל

מגבת מחבקת ואיכותית, עשויה 100% כותנה במשקל 500 גרם למ"ר. המגבת הנעימה והמלטפת הזו מעוצבת בסגנון קלאסי נקי ומוצעת בשישה צבעים הניתנים לבחירה: אפור כהה, אפור בהיר, ורוד עתיק, כחול ג'ינס, ניוד ולבן ובשלושה גדלים שונים: מגבת פנים, גוף וענקית.

לפרטים נוספים

seperator
מוגש מטעם ערד טקסטיל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully