וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות אלפים כבר הפסיקו לסבול מכאבים ועברו לפתרון פשוט, יעיל וטכנולוגי. במקום משככי כאבים בארון - טכנולוגיה יעילה שכדאי להחזיק בבית

מוגש מטעם בי קיור לייזר

24.4.2022 / 12:56

כאב כרוני בברך, דורבן ברגל, כאב גב שבא והולך, כאבים במפרק היד מעבודה מול המחשב. נשמע מוכר? במאות אלפי בתים כבר לא מחכים לתור אצל הפיזיותרפיסט ובטח לא משתמשים במשככי כאבים. יצאנו לבדוק עם מי שכבר משתמש - האם צריכים להחזיק בבית את הפיתוח הישראלי הזה לכל כאב

כמה בלתי נסבלים החיים שלנו עם כאב. לא משנה אם מדובר בכאב כרוני קבוע שמגביל אותנו או כזה שבא והולך או אפילו "סתם" כאב מקומי וזמני בפרק כף היד מהבישולים של שישי או מעבודה ממושכת מול המחשב. הדבר היחיד שאנחנו רוצים זה שהוא יעבור! יעלם! נחזור למי שהיינו לפני שהוא פגש אותנו.

למבוגרים שסובלים מכאב, הקורונה שינתה את סגנון החיים שלנו ולימדה לאמץ פתרונות חלופיים לאתגרים שהחיים מציבים לנו - וכאב בין אם הוא כרוני או זמני הוא עניין שאנו רוצים את היכולת לטפל בו עכשיו וביעילות ובלי לצאת מהבית ובתקופות של סגר והגבלות - החשש להיתקע בלי יכולת לטפל מלבד משככי כאבים בבית עלה. הביטחון הזה שיש ברשותך את מה שאתה זקוק לו (ועכשיו!) מבלי לקחת משככי כאבים ולהמתין לתור ומבלי לצאת מהבית ולהסתכן בחשיפה מיותרת בתקופת החיים הזו.

אחד המכשירים שהפך להיות "בסט סלר" בתקופה הזו הוא בי-קיור לייזר עם מכירות של מאתיים אלף מכשירים בשנה האחרונה. חוכמת המונים כבר אמרנו?

טיפול נגד כאבים במכשיר בי קיור לייזר. בי קיור לייזר,
טיפול נגד כאבים במכשיר בי קיור לייזר/בי קיור לייזר

במקום משככי כאבים בארון - טכנולוגיה יעילה מרפאת וטבעית בארון

סיפור ההצלחה של בי-קיור לייזר הוא סיפור של גאונות מדעית והוא המכשיר שנבדק בהכי הרבה מחקרים בעולם - מעל 2000. זו גאונות שהצליחה ליצור מכשיר פשוט ויעילש עושה שינוי מהותי בדרך שבה אנחנו מתייחסים לטיפול בכאב וביחס לציפיות שלנו לריפוי במהירות, יעילות, קלות ובטיפול מהבית.

הבי-קיור לייזר הוא פיתוח ישראלי המבוסס על טכנולוגיית לייזר רך פורצת דרך, בה משתמשים במרפאות כאב מתקדמות בבתי החולים שיבא, רמב"ם והדסה. בטכנולוגיה הזו מטופלים המקרים הקשים ביותר של כאבים כרוניים. הפיתוח שמאפשר לכל אחד שסובל מכאב לטפל בעצמו בטכנולוגיה הייחודית הזו על ידי מכשיר ביתי.

המכשיר ממריץ את מנגנון ההחלמה הטבעי של הגוף וזו כנראה אחת הסיבות שעוד ועוד רופאים ממליצים עליו. "מדובר בטכנולוגיה שקיימת כבר שנים רבות בבתי חולים וכעת נגישה גם לשימוש אישי ופרטי, מעין גרסה ביתית של אותה טכנולוגיה שסייעה למטופלים רבים בבתי חולים במשך עשרות שנים". יגיד לכם ד"ר חיים דאהן מייסד המרכז לשיקום בתל השומר.

פרופסור דניאל רייס, מבכירי הרופאים האורתופדיים בישראל, מייסד ומנהל המחלקה האורתופדית ברמב"ם לשעבר שאמר -"בי-קיור לייזר הוא כלי שימושי למגוון רחב של מצבי כאב. ניתן להשתמש בו כטיפול עיקרי ספציפי או כטיפול משלים. מכיוון שטיפול זה אינו כרוך בסיבוכים כלשהם, עדיף שהטיפול בתסמינים ייערך באמצעותו, מאשר באמצעות טיפולים הכוללים תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות והזרקה מקומית" שנתנה לנו את האישור כי מדובר במוצר אמין ובטוח.

רוצים להתנסות במכשיר למשך 60 יום במחיר מיוחד ובלעדי ולהרגיש את הכאב נעלם? השאירו פרטים!

גבר מבוגר נוטל תרופות. Jelena Stanojkovic, ShutterStock
הקורונה הגבירה את השימוש במשככי כאבים כי לרבים זה מה שהיה בבית/ShutterStock, Jelena Stanojkovic

אני רוצה את "יכולת הריפוי" אצלי בבית

"את בי-קיור לייזר הכנסתי הביתה במהלך הסגר השני כי הבנתי שכשהכאב הגב שלי יחזור אני לא יכולה לסמוך על תור מהיר אצל הרופא ואז פתאום בעלי שסובל גם מכאבים באים והולכים במפרק היד בגלל הטניס התחיל לשבת גם עם המכשיר בערב ולמעשה הבנתי שיש לנו עכשיו דרך לטפל בעצמינו בבית ביעילות, במהירות ובלי משככי הכאבים שהינו לוקחים קודם כדי להרגיע" מספרת שימרית "ההבנה הזו שהכאב רק מתחיל ואני יודעת בדיוק איך ארגיש בעוד יום או שבוע, לתפוס את הכאב רגע לפני שהוא משתק אותי ואני צריכה להתרוצץ בין רופאים ומרפאות - זה !Game changer בנוחות, היעילות, ההתרוצצות וגם בכיס. הדבר היחיד שאני ממש מצטערת עליו הוא שלא רכשתי את המכשיר הזה מזמן עבורי ועבור בעלי"

לאחר ששמענו את שמרית, נכנסנו גם לעמוד הפייסבוק של החברה. הנה כמה מתגובות הצרכנים מתוך מאות התגובות שליקטנו:

לקוחות מספרים על בי-קיור לייזר. Facebook, צילום מסך
לקוחות מספרים על בי-קיור לייזר/צילום מסך, Facebook
לקוחות מספרים על בי-קיור לייזר. Facebook, צילום מסך
לקוחות מספרים על בי-קיור לייזר/צילום מסך, Facebook

זה לא רק שכואב לנו בגוף…גם "הארנק" סובל

מעבר לכאב אחת הבעיות הגדולות ביותר של הסובלים מכאבים כרוניים, הם עלויות הטיפול. היום, אדם שרוצה לקבל טיפול מבלי להמתין זמן רב לתור הניתן בקופות החולים, צריך ברוב המקרים לגשת למטפל פרטי שכידוע עולה יותר. מה גם שקופות החולים מציעות טיפולים ספציפיים ולרוב נמנעות ממימון של טיפולים מורכבים יותר שיכולים לעזור לסובלים.

מאות אלפים כבר הפסיקו לסבול ולשלם - הם הכניסו הביתה את הבי-קיור

מנכ"ל בי-קיור לייזר מוטי נבון מסביר, "רבים נוטשים את הפתרונות הישנים, טובים ככל שיהיו, ועוברים לפתרונות מתקדמים. חלק גדול מאוד מהמכירות שלנו הן לאנשים שכבר התעניינו בעבר, וכעת הם 'יורדים מהגדר', ומנצלים את אופציית ההתנסות המוקדמת במכשיר. מי שמגלה את הסיוע וההקלה שהבי-קיור לייזר נותן להם, עושים את המעבר לטיפול עצמי, אבל ברמה מקצועית - אצלם בבית". נבון מגלה, ש"במצטבר, יש לבי-קיור לייזר 240,000 לקוחות. לקוחות אמת ולא פרזנטורים".

הגיע הזמן למרפאת כאב אצלך בבית

מה שהיה נחלתם של בתי חולים, רופאים וספורטאים, נגיש היום לכל מי שסובל מכאבים ורוצה להקל עליהם. ממש כמו המדחום הדיגיטלי, מכשירי אינהלציה ומספר רב של מוצרים שתוכננו לשימוש ביתי, היום כל אחד שסובל מכאבים יכול סוף סוף לגשת לארון התרופות וליהנות מפתרון טכנולוגי ביתי לכאבים - בשש דקות טיפול ביום ובמחיר שווה לכל נפש. אין צורך לצאת מהבית, אין צורך בתרופות מיותרות, ולא צריך להיות תלויים ברופאים או טיפולים חיצוניים.

רוצים להתנסות בבי-קיור לייזר ל-60 יום במחיר מיוחד? השאירו פרטים ויועץ יחזור אליכם!

מוגש מטעם בי קיור לייזר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully