וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מפריצת דיסק? הכירו את הטיפול החדשני שיחזיר אתכם לשגרת חיים נטולת כאבים

מוגש מטעם בי קיור לייזר

24.4.2022 / 13:09

השירות הצבאי, תאונה או הרגע בו ניסיתם להרים משקל כבד יותר ממה שאתם באמת יכולים אלה חלק מהסיבות שהביאו לצמיחה משמעותית של מטופלים הסובלים מכאבי גב ומאובחנים עם פריצת דיסק. מה זה פריצת דיסק ואיך מתגברים על הכאבים בלי לעבור בחדר הניתוח?

כאב וסבל ברמה יום יומית" כך מתארים הסובלים מפריצת דיסק את תחושות הכאב לאורך כל שעות היום, כאב שמגביל ומקשה על ביצוע פעולות יום יומיות כמו ירידה ועליה במדרגות, הרמת משקלים כמו סחיבת מצרכים או אפילו בנהיגה.

אם אתם סובלים מפריצת דיסק, ככל הנראה ניסיתם טיפולים רבים: פיזיותרפיה, כירופרקטיקה, זריקות סטרואידים וסוגים שונים של משככי כאבים שלא הועילו. למרות כל הניסיונות, הכאבים נשארו והתחושה היא שהגעתם למבוי סתום בכל הנוגע לטיפול יעיל בפריצה, כאשר הפתרון האחרון מבחינתכם הוא ניתוח.

אישה עם כאבים בעמוד השידרה. staras, ShutterStock
אישה עם כאבים בעמוד השידרה/ShutterStock, staras

למה כואב לנו כשיש פריצת דיסק?

ראשית, יש להבין על אילו דיסקים מדובר. לאורך הגב והצוואר יש את עמוד השדרה, המורכב מ- 24 חוליות העוברות לאורכו. החוליות שומרות על חוט השדרה ועוזרות ליציבה ולעמידה. בין כל חוליה וחוליה נמצא הדיסק העשוי מקרום סיבי וקשה ובתוכו נוזל סמיך דמוי ג'ל.

מטרת הדיסק היא לשמש הפרדה רכה בין החוליות כדי למנוע שחיקה בעקבות חיכוך של החוליות. מצב בו הדיסק זז ממקומו אך לא מתרחשת פגיעה בקרום, נקרא בלט דיסק. מקרה כזה, לעיתים גורם ללחץ של הדיסק על העצב מה שמביא לתחושת כאב.

לעומת זאת בפריצת דיסק, בנוסף ללחץ העצבי נוצרת בגוף תגובה אלרגית לחומר הפנימי של הדיסק שפורץ החוצה. הכאב בעקבות פריצת דיסק יכול לבוא לידי ביטוי ככאב המקרין לרגל, תחושות נימול וחולשה עד לרמת הצליעה ועוד.

מהם הטיפולים הנפוצים בפריצת דיסק?

מדובר בטיפולים שלא נועדו לטפל בבעיה (למעט התערבות כירורגית), אלא להקל על התסמינים ועל הכאבים:

1. טיפול במשככי כאבים - או תרופות אנטי-דלקתיות שמטרתן לרפא את הדלקת המקומית ובכך להעלים את הכאב.
2. פיזיותרפיה - סדרת טיפולים הנועדה לשקם את האזור הפגוע ולחזק את שרירי הגב התומכים כדי לאפשר טווח תנועה רחב יותר.
3. טיפול ברפואה משלימה - כירופרקטיקה, דיקור סיני, פלדנקרייז ועוד…
4. פעילות גופנית - במידה והכאב מאפשר, ניתן לחזק את הגב ואת היכולת המוטורית באמצעות שחיה (שאינה מפעילה לחץ על הגב), יוגה טיפולית והליכה.
5. טיפול במרפאת כאב - מרפאת כאב מציעות טיפול מתקדם יותר, שימוש בקרני לייזר רך, המפחית מהכאב, מטפל בדלקת ומעורר את מנגנון הריפוי הטבעי של הגוף.
6. התערבות ניתוחית - אם המצב מחמיר, הפתרון לרוב יהיה ניתוח בעמוד השדרה. יש לזכור, זה המוצא האחרון מכיוון שהתערבות כירורגית טומנת בחובה גם סיכונים ומשפיעה בצורה שונה על כל אדם.

לחיות עם הכאב?

מי שסובל מכאב שמע לא פעם את המשפט "פשוט צריך ללמוד לחיות עם הכאב". האומנם? האם אנחנו צריכים לתת לכאב לנהל אותנו? כמובן שלא. סיפור ההצלחה של מכשיר פשוט ויעיל שעשה שינוי מהותי בדרך שבה אנחנו מתייחסים לטיפול בכאב יכול לשנות גם את חייכם.

מכשיר הבי-קיור לייזר הוא מכשיר רפואי לשימוש ביתי שעשה מהפכה בעולמות הטיפול בכאב. המכשיר החדשני, הוא פיתוח ופטנט ישראלי כחול לבן, שפועל על טכנולוגיית הלייזר הרך. הטיפול הוא טבעי לחלוטין, לא פולשני, וללא תופעות לוואי כלל! עד היום כבר למעלה מ-240 אלף מטופלים בארץ ובעולם משתמשים במכשיר ונהנים מחיים נוחים ונטולי כאבים.

הגיע הזמן שתתחילו לנהל את הכאב במקום שהוא ינהל אתכם! קחו את בי קיור לייזר לתקופת התנסות של 60 יום במחיר מיוחד ותתחילו לחיות חיים טובים יותר בלי כאבים ! >>

כל זה אומר דבר אחד! טיפול טבעי בכאבים ללא צורך בניתוח.

עמוד שדרה. בי קיור לייזר,
עמוד שדרה/בי קיור לייזר

איך זה עובד?

בוודאי שאלתם את עצמכם - איך מכשיר כל כך קטן עוזר לכל כך הרבה בעיות? אז נכון, אמנם הבי-קיור לייזר הוא בגודל של מכונת גילוח, ושוקל רק 175 גרם, אבל השינוי שהוא עושה בחייהם של מטופלים רבים הוא עצום.

קרן הלייזר שיוצאת מהמכשיר, חודרת דרך העור אל תוך הרקמות ומעוררת תהליכים של ריפוי עצמי בגוף. הלייזר מעביר אנרגיה לתאים הפגועים וגורם לייצור של ATP - שזה החומר האנרגטי של התא. בנוסף, הלייזר גורם לשחרור מוגבר של הורמון האנדורפין שאחראי על שיכוך הכאבים בגוף. אלה מסייעים למי שסובל מכאב לחזור ולבצע את הפעולות היום יומיות שנפגעו בעקבות הכאבים. בנוסף, מסייע לטיפול בלחץ העצבי ובדלקת הנוצרת באזור בעקבות הפריצה. כלומר - קיימת דרך טבעית לטפל בכאבים ללא צורך בניתוח!

הרופאים הבכירים ממליצים

"כאב במערכת השרירים והשלד הוא מאוד שכיח" אומר פרופ' דניאל רייס, מבכירי הרופאים האורתופדיים בישראל ומי שייסד וניהל את המחלקה האורתופדית במרכז הרפואי רמב"ם. "החדשות הטובות הן שאחרי הרבה שנים של פתרונות חלקיים ולא מספקים, נמצא טיפול אידיאלי. הלייזר הרך של בי-קיור לייזר מצליח להוריד באופן דרמטי את סף הכאב אצל מטופלים שנעים על ספקטרום רחב מאוד של כאבים בכל הגוף. הוראות השימוש הפשוטות בשילוב עם העובדה שמדובר בטיפול שאינו פולשני, ולא כולל זריקות או סטרואידים, הופכים אותו למוצר מבוקש ביותר גם בקרב המטופלים וגם בקרב מחלקות הכאב בבתי החולים".

מחקרים אישרו: הבי-קיור לייזר יעיל בהפחתת כאבים

המכשיר הוכח כיעיל לטיפול בכאבים כרוניים, בעיות אורתופדיות, דלקות ופצעים קשיי ריפוי כמו פצעי סוכרת. מדובר במכשיר שנבדק בהכי הרבה מחקרים בעולם - מעל 2000. מחקרים קליניים שבוצעו בארץ וברחבי העולם אישרו את מה שרבים כבר יודעים; הבי-קיור לייזר יעיל בהפחתת כאבים ובטיפול בפצעים.

אין לכם סיבה להמשיך לחיות עם הכאב. בי-קיור לייזר, המכשיר היעיל בעולם כנגד כאבים, מגיע אליכם הביתה להתנסות לתקופת התנסות של 60 יום במחיר מיוחד ותתחילו לחיות חיים טובים יותר בלי כאבים ! >>- השאירו פרטים

מוגש מטעם בי קיור לייזר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully