וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מנקים ספות לבד לפי כל סוגי הספות - המדריך השלם וטיפ מהמומחים ביותר

מוגש מטעם בעלי מקצוע מומלצים

11.7.2022 / 10:19

ניקוי ספת בד מסוג מסוים לא זהה לניקוי ספת בד מסוג אחר. לכן אם יש לכם ספת בד וברצונכם לנקות אותה כראוי, כדאי לבדוק קודם מהו הסוג המדויק ולהתאים לו את שיטת הניקוי וחומרי הניקוי

ניקוי ספות. Canva,
ניקוי ספות/Canva

קיימים סוגים רבים של חומרי גלם מהם ניתן לייצר ספות, והמונח "ספות בד" כולל שורה של סוגי בדים שונים. כמו שאי אפשר לומר שכל הירקות כתומים כך לא ניתן לומר שניקוי ספת בד מסוג מסוים זהה לניקוי ספת בד מסוג אחר. לכן אם יש לכם ספת בד וברצונכם לנקות אותה כראוי, כדאי לבדוק קודם מהו הסוג המדויק ולהתאים לו את שיטת הניקוי וחומרי הניקוי.

איך מנקים ספת בד קטיפה?

הקטיפה נחשבת לאחד מן הסוגים המפוארים ביותר של בד, מיוצרת ממשי, מכותנה או מרכיבים סינתטיים, וחשוב לדעת שצריך להקפיד על התחזוקה שלהן אחרת הן עלולות להינזק בקלות יחסית. בפרט חשוב לדעת האם מדובר בקטיפה טבעית המחייבת ניקוי ללא מים או קטיפה סינתטית הניתנת לניקוי באמצעות מים.

ניקוי ספות בד המדריך השלם

איך מנקים ספת כותנה?

ספות כותנה נחשבות טבעיות, נושמות, עומדות יפה בשמש הישראלית ללא דהייה ונעימות למגע. קל יחסית לנקות אותן מכתמים לא עמוקים, למשל באמצעות מים עם חומץ או נוזל ניקוי כלים מדולל במעט מים פושרים. מאידך, לכלוך וכתמים כגון כתמי צבע עלולים להיות הרסניים ובלתי ניתנים להסרה; בפרט אם חלף זמן רב מרגע היווצרותם ועד לרגע בו מנסים להסירם.

איך מנקים ספת קשמיר?

בד קשמיר נחשב יוקרתי ונעים למגע, ובשל כך הוא אחד הפופולריים לייצור ספות וכורסאות. ספות קשמיר הן ספות מפנקות שכיף לרבוץ בהן במיוחד בחורף, אז הבד מעניק להן תחושה מחממת, ואף קל מאוד לנקות אותן בעזרת חומרי ניקוי מן הטבע, כמו קליפות הדרים. במקרים של כתמים קשים אפשר להסתייע באבקת סודה לשתייה.

איך מנקים ספת פשתן?

פשתן הוא בד מן הצומח ולכן נחשב לנושם, מאוורר ונעים. הוא נוח, יפה, אינו מתכווץ בכביסה וצבעיו אינם נוטים לדהות. מצד שני, הוא פחות נוח בימי הקיץ ועשוי לצבור אבק עם הזמן. כתחזוקה שוטפת ניתן להשתמש בחומץ או בנוזל ניקוי כלים מדולל במעט מים כדי לנקות ספת פשתן, אולם הדרך הטובה ביותר היא להזמין איש מקצוע שיבצע ניקוי עמוק ויסודי מדי מספר חודשים.

איך מנקים ספת צמר?

צמר הוא בד המופק באופן מסורתי מפרוות בעלי חיים כמו כבשים, אם כי בשנים האחרונות נהוג לדלל אותו בכותנה או במרכיבים סינתטיים. ספות צמר נחשבות לביתיות וחמימות, אם כי בקיץ המגע בהן עשוי להיות פחות נעים. לעיתים ניתן לנקות אותם באמצעות קליפות הדרים, לעיתים יש צורך בניקוי מקצועי, אולם חשוב לדעת כי כתמי צבע ודיו הם בלתי ניתנים להסרה.

איך מבצעים ניקוי ספות מעור בצורה נכונה?

יש אנשים שיעדיפו לעשות את זה לבד ויש שיעדיפו לשמור על היוקרה שלהם ומדי חצי שנה לזמן שירות של ניקוי ספות מעור, שירות שמטרתו לגעת בפינות הרגישות ביותר במערכת הישיבה ולשמר את הנראות והנוחות שלה לזמן ארוך במיוחד.

אז אם לאחרונה רכשתם ספה חדשה או מערכת ישיבה שלמה מעור מה אתם מתכוננים לעשות בנידון? אין ספק כי יש כל מיני סוגי ספות עור בצבעים ומרקמים שונים וגם את זה יש לקחת בחשבון לפני שבוחרים שיטת ניקוי ספות וטכניקה מתאימה - אחת כזו שלא תפגום באיכות הספה והעור בסופו של דבר.

התאמת הניקוי לסוג העור והספה

כאשר מדברים על ניקוי ספות מעור בצבע לבן או בהיר זה בהחלט זקוק לטיפול ייחודי ועדין יותר. זה חשוב משום שספה מעור שצבעה בהיר תבליט את הכתם ולכן חשוב לנקות אותו ביסודיות ולא להפוך אותו למשהו גרוע בהרבה יותר.

אז בכדי לנקות ספות בהירות חשוב מאוד להיעזר בחומרים עדינים ומותאמים לצד קיטור וזאת בכדי להמיס את הלכלוך עצמו. במקרה וספת העור בצבע כהה יותר המחשבה או הטעות הנפוצה היא לחשוב שהכתם או הציור שציור על הספה יוסתר.

זה נכון בחלק מהמקרים ועדיין אם לא מתחזקים את הספה לאורך זמן גם צבעה הכהה לא יועיל לטווח הארוך של הספה שלכם.

סוג נוסף של עור הינו העור ההפוך, ספות העשויות מעור זמש שהוא קשה יותר אבל לא מסובך לניקוי וזאת נוכח העובדה כי המרקם שלו די דומה לספת הבד הרגילה שהייתה לכם בבית. כאמור, במצב הנ"ל מה שיידרש זה ניקוי רגיל והתאמה של טיפול זהה לטיפול שהייתם נותנים לספה מבד.
בסיכומו של דבר ספות עור או מערכות ישיבה מעור נקנו תוך כדי שימוש במחשבה ותקציב יקר שחסכתם מבעוד מועד. רוצים להמשיך ולשמור על מערכת הישיבה היקרה לליבכם? אין ספק, כשמדברים על ספות עור את התחזוקה שלהם כדאי להשאיר למקצוענים בתחום ניקוי ספות עור.

ניקוי ספות עור המדריך השלם של מאסטר קלין

אז מי הכי קל לניקוי? אין תשובה אחת. יש בדים קלים לניקוי ויש בדים שמצריכים חברת ניקוי ספות אנו ממליצים על חברת ניקוי ספות מאסטר קלין.

ניקוי ספות בבית הלקוח - למה דווקא מאסטר קלין?

כפי שהבנתם, מגיע שלב בחיים בו מערכת הישיבה כבר "לא עושה לכם את זה" לא בהיבט הנוחות ולא בהיבט הנראות אתם לא חייבים לשבור תוכנית חסכון. בדיוק כאן מאסטר קלין מציעים לכם התחייבות מלאה, טוטאליות של 100 אחוז, לא ניקו לכם כמו שצריך? לא שילמתם!

האם יש ביניכם אנשים מבוגרים, פעוטות, פעוטים או בעלי חיים שגרים בבית? באמצעות מאסטר קלין תוכלו גם אתם לממש את הנאת ההנאות וליהנות מניקיון המבוסס על חומרים אורגניים ידידותיים לכולם כולל חיית המחמד האהובה עליכם.

צוות מקצועי ואמין שמגיע עד אליכם, ברור את הבעיה ונותן את הפתרון המושלם ביותר - מוכנים? אתם הולכים לא להכיר את מערכת הישיבה שלכם בזכות פסיעה אחת אל הדבר הנכון- ניקיון ספות בבית הלקוח - ניקיון ללא פשרות.

אז אם הגעתם למסקנה שאתם צריכים שינוי, שהדבר האחרון שתרצו זה להחליף את מערכת הישיבה אולי כדאי לכם לשקול ברצינות שירות של מאסטר קלין ניקוי ספות שמגיע עד אליכם הביתה. מאסטר קלין - מזהים את הכתמים מרחוק, יודעים לתת את המענה הנכון והכי חשוב? מפיחים חיים חדשים בספה שאתם כל כך אוהבים.

התוצאות של מאסטר קלין לפני ואחרי

ניקוי ספות. Canva,
ניקוי ספות/Canva

לשפר את נראות הסלון באמצעות ספות נקיות

ניקוי ספות בבית הלקוח, הכול מתחיל שם ופותח לכם עידן חדש, בריא יותר, מחדש לכם את כל נראות הסלון והכול בזכות נותני שירות שמגיעים עד אליכם וגורמים לספה שלכם לחזור אל חזותה המקורית.

מאסטר קלין, מתבוננים לכתמים עמוק בעיניים ומתמודדים עם כל דרישת ניקיון לצד כל סוגי הבדים העדינים והקשוחים יותר. פשתן, משי, עור, מייקרופייבר והרשימה קצרה מלהכיל. לצד אחריות מלאה על כל סוגי הניקיון כך גם ניקיון ספות שמגיע עד אליכם הביתה, רואה את הבעיה ומעלים כל זיכרון לכתמים או לנגעים לצד שמירה מלאה על המזרן.

מוגש מטעם בעלי מקצוע מומלצים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully