וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאירים את הקרחת מאחור - כך עושים השתלת שיער בלי להסתכן

מוגש מטעם מרפאות אסתטיקה ד"ר אלמן

14.7.2022 / 10:47

אם אתם סובלים משיער דליל או מהתקרחות ושוקלים לבצע השתלת שיער אבל טורקיה רחוקה ומפחידה לכם מדי - הכתבה הבאה תעשה לכם סדר בנושא ותגלה לכם איך אפשר לעשות טיפולי השתלת שיער מתקדמים ופורצי דרך בישראל

לפני תחילת הטיפול במרפאת ד"ר אלמן. ד"ר אלמן,
לפני תחילת הטיפול/ד"ר אלמן

התקרחות היא מצב גופני שמלווה נשים וגברים רבים לאורך חייהם. אמנם הסיכון להתקרחות עולה עם הגיל, אבל ישנם מצבים וגורמים שונים שעלולים להוביל להתקרחות כבר בגיל צעיר. עבור רובנו השיער שעל הראש הוא הרבה יותר מרק שיער - יש לו השפעה על נראות הפנים שלנו, על המראה הכללי ועל ההרגשה שלנו. לכן, התקרחות מובילה לא פעם לקשיים רגשיים וחברתיים של הסובלים ממנה, כולל אבדן הבטחון העצמי.

כיום, הודות לחידושים בתחום, אפשר בהחלט לטפל בהתקרחות, בין אם במגוון אמצעים שמרניים ותרופתיים, וכן באמצעות השתלות שיער, המציעות פתרון אמיתי ויעיל לאלו הזקוקים לכך.
לפני שפונים למציאת פתרונות להתקרחות, חשוב מאוד לאבחן את הסיבה לה. ההמלצה היא לפנות לייעוץ אצל רופא עור או מומחה בהשתלות שיער לבדיקה וייעוץ ראשוני. בבדיקה יבחן הרופא האם ישנן סיבות מקומיות בקרקפת הגורמות לנשירה מוגברת, ביניהן פטריות וקשקשת. לאחר הייעוץ, ייתכן שתופנו לביצוע בדיקות דם, שיסייעו באבחון הגורמים להתקרחות, לדוגמא האם קיים חוסר איזון הורמונלי, חסרים תזונתיים ועוד.

כיום ישנם מגוון כלים ואפשרויות לטיפול בנשירה מוגברת ובהיחלשות השיער, המתאימים עבור נשים וגברים שאינם חווים התקרחות מתקדמת, אולם עבור אותם גברים ונשים שמיצו את האפשרויות האלו, או שהטיפולים הקיימים אינם יכולים לסייע להם, עומדת האפשרות להשתלת שיער.

בשנים האחרונות הפכה טורקיה ליעד מבוקש בתחום וטיסות לצורך השתלת שיער בטורקיה הפכו לאחד הטרנדים המבוקשים בקרב הישראלים. אבל בימים מתוחים כמו אלה שאנו נמצאים בהם, הנסיעה לטורקיה לצורך השתלה היא כבר לא כזה רעיון מוצלח. ובכלל - כולנו מכירים את התורים הארוכים בנתב"ג ומחירי הטיסות הגבוהים. בשילוב עם המצב הביטחוני המתוח - טוב לדעת שיש אופציה ישראלית ברמה גבוהה - טוב שיש את מרפאות האסתטיקה של דר' אלמן.

אחרי הטיפול במרפאת ד"ר אלמן. ד"ר אלמן,
תוצאות ניתן לראות כבר אחרי חצי שנה. הצמיחה ממשיכה עד לתוצאה הסופית לאחר כשנה/ד"ר אלמן

איך זה עובד?

אצל ד"ר אלמן ניתן למצוא את מיטב המומחים להשתלות שיער, שעושים שימוש בפרוטוקול טיפולי מחייב מוכח ובטוח, אשר חל על כל צוות המרפאות וכולל החלטות ושיטות עבודה המבטיחים שביעות רצון וחווית לקוח איכותית, בטוחה ומותאמת אישית. רשת ד"ר אלמן היא הרשת היחידה בארץ המבצעת טיפול בהתאמה אישית, הודות לאבחון קפדני, צוות רופאים מומחים ומטפלים מיומנים המשתמשים במגוון טכנולוגיות פורצות דרך והמתקדמות מסוגן, לאבחון ולטיפול. בזכות שיטת ד"ר אלמן, הלקוחות נהנים מיעילות טיפול גבוהה ורמת בטיחות מרבית.

הליך השתלת השיער בגברים ובנשים כולל לקיחת שיער מאזור בו אין נשירה, לרוב מחלקו האחורי ובצדיו של הראש, והשתלה באזור המקריח. לכן, ההשתלה מתאימה עבור אלו שיש להם מספיק שיער בריא וחזק בחלקים אחרים של הראש. בנוסף, על מנת לקבוע אם המטופל מתאים להשתלה, בודק הרופא את מצב וסוג השיער. ההשתלה מבוצעת אך ורק על ידי רופא המומחה בהשתלות שיער, וכוללת הרדמה מקומית של האזור המושתל.

במרפאות של ד"ר אלמן מציעים השתלות שיער בשיטות המתקדמות ביותר בעולם - בין אם בשיטת FUE, במסגרתה נלקחים זקיקי שיער בודדים בכל פעם מהאזור התורם, ומושתלים באזור המקריח ובין אם בשיטת DHI החדשנית, שנחשבת לעדינה ויעילה ולרוב מתאימה לסובלים מדלילות מקומית בשיער, ובייחוד ל נשים, כיוון שהשתלת FUE אינה מתאימה עבורן. המכשור החדשני מאפשר קבלת מראה שיער טבעי באמצעות תהליך השתלת זקיקים באזורי התקרחות או דלילות ומאפשרת שמירה על השיער הקיים ומתאימה במיוחד גם עבור נשים וגברים הסובלים משיער דליל ולא מהתקרחות מלאה.

בנוסף, להגברת יעילות השתלת השיער, במרפאות משלבים טיפולי PRP לאחר ההשתלה. מדובר בטיפול בפלסמה, הנמצא בשימוש מזה עשר שנים למגוון מטרות, ביניהן טיפול בקמטים וריענון עור הפנים.

כל המרפאות של ד"ר אלמן, שמובילות את עולם האסתטיקה בישראל כבר משנת 1995, מצוידות בטכנולוגיות ובמכשור המתקדמים והחדשניים ביותר. צוות הרופאים העובדים בהן נבחר בקפידה והוא מורכב מהרופאים המובילים בארץ, שפועלים בשיטת ד"ר אלמן, אשר מתעדכנת כל העת בהתאם לחידושים בעולם האסתטיקה ומתווה דרך לטיפולי אסתטיקה בהתאמה אישית ליצירת תוצאה אידיאלית.

אז כדי שלא תצאו קירחים מכאן ומכאן ותוכלו לחזור לשיער השופע שלכם מפעם - מרפאות ד"ר אלמן נמצאות פה כדי להגשים לכם חלום.

מוגש מטעם מרפאות אסתטיקה ד"ר אלמן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully