וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש בעמדת הצילום של טאגבוקס שמשגעת את כל האנשים?

מוגש מטעם weshow

27.7.2022 / 18:04

טאגבוקס לקחה את כל נושא הסושיאל והאטרקציות לאירועים צעד אחד קדימה ופיתחה עמדה ייחודית שמאפשרת למשתמשים להצטלם במגוון רקעים ולמפיקי האירוע לאסוף נתוני משתמשים (באישור כמובן). היא מתאימה גם לאירועים כמו חתונות, בר מצווה וימי הולדת, אך גם להשקות, כנסים ועוד

מי לא מכיר את קירות הצילום והרקעים שמקשטים כל אירוע, השקה או הפקה? אם יש שם מוזמנים, זה הכי מתבקש, ככה כולם מקבלים מזכרת לתלות על המקרר, ואם זה משלב את המיתוג העסקי, הרווחתם גם פרסומת שמגיעה לביתם של כל המוזמנים.

זו עשויה להיות הדרך המושלמת להדהים את האורחים שלכם באירוע, אבל בטאגבוקס לקחו אותה צעד נוסף קדימה, ולכן היא גורמת לכולם להשתגע משמחה.

נתחיל בזה, שיש מבחר ענק של קירות ורקעים שאפשר להצטלם איתם, החל מנופים קסומים של ים ושמיים כחולי עד, ועד לקירות נצנצים, שכל אחד יכול לעצב בעצמו לפי טעמו. אבל זה לא העיקר, כי רקעים יפים יש כבר לכולם.

טאג בוקס בנו עמדת טלפון ענקית, בגובה 1.90 מ'. בשלב הראשון המשתמשים בוחרים את הפורמט של התמונה - בומרנג, גיף, סטריפ (3 תמונות קטנות), תמונה רגילה ועוד. בשלב הבא בוחרים את הפילטרים, ויש כאן מבחר לא קטן. טאגבוקס אספו את הפילטרים הכי פופולריים ושילבו אותם בטכנולוגיה האדירה הזו. ואז מצטלמים.

רגע, זה לא הכל. כי בכל עמדת צילום סטנדרטית אתם מקבלים במקרה הטוב מגנט, אבל עם טאגבוקס אתם מקבלים תמונה בגודל 10X15, שזה גודל של תמונה באלבום, כזה לא מקבלים בשום מקום, ואז מתחיל כל הכיף - אתם מקבלים את התמונה לנייד לשיתוף מיידי בכל מדיה חברתית שתבחרו.

עבור מפיקי האירוע טאגבוקס כללו יתרון נוסף, שבעינינו הנו יקר מפז. באישור המשתמש, בעל האירוע או המפיק יכול לבקש פרטים שונים כמו טלפון, שם, אימייל ועוד. למה זה חשוב? כי זו דרך קלה וסופר כיפית לאסוף מאגר נתונים, ויכול להיות יעיל במיוחד בכנסים, תערוכות, השקות, אירועים של קהילות מקצועיות ועוד.

יישומים נוספים שאפשר לשלב בעמדת הצילום המדהימה הזו היא יצירת סקרים מתוך עמדת הצילום ויצירת הגרלות וקופונים. את העמדה אפשר למתג, ולבקשת הלקוח, ניתן ליצור דף נחיתה שיישלח ישירות לנייד של המשתמשים.

אפשר לומר שהמפתחים של טאגבוקס חשבו על הכל.

לטאגבוקס חשוב לעודד צריכה של מוצרים כחול - לבן. הפיתוח ישראלי, הייצור, הטכנולוגיה וגם כל הגאדג'טים הנלווים. בעוד שכולם מייצרים את הזול והמוכר בסין, טאגבוקס שומרת על הייחודיות והתחכום שמאפיינת יותר מכל את הישראלים. וכיאה לעם שמח וחם, כל אירוע שיש בו שטיח אדום, התכנסות או חגיגה, חייב להציע גם את עמדת הצילום הבלתי רגילה של טאגבוקס.

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, ויש דברים שגם אלף מילים לא יוכלו לתאר. כדי להבין עד כמה זה מדהים, אתם חייבים לראות את העמדה הענקית והמופלאה, להתנסות בטכנולוגיה הפשוטה לתפעול ולראות בעצמכם, שכל תמונה בטאגבוקס שווה שיתוף.

גם אתם מעוניינים בקיר צילום לאירוע? באתר של טאגבוקס תוכלו להתרשם, יש כאן מבחר ענק של דוגמאות לרקעים ואנשים שמחים, כאלו שכבר נהנו מהאטרקציה המופלאה הזו ושיתפו, כדי שכולם יוכלו ליהנות בדיוק כמוהם >>>

לפרטים ויצירת קשר:

טאגבוקס - info@tagbox.co.il

לעמוד האינסטגרם: - https://www.instagram.com/tagboxisrael/
לעמוד הפייסבוק: - https://www.facebook.com/Tagboxisrael


ביצוע הכתבה נעשה על ידי weshow

עמוד האינסטגרם של weshow :

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • צילום
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully