וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות קמטים כבר אחרי שימוש אחד: מכשיר מהפכני לטיפול ביתי רפואי-קוסמטי למיצוק עור הפנים והפחתת קמטים

בשיתוף בי קיור לייזר

3.8.2022 / 15:02

אפילו לקוחות שהשתמשו רק פעם אחת במכשיר נדהמו מהשינוי המהיר בעור הפנים: "אחרי הטיפול ישר רואים את השיפור". כל זאת בזכות מכשיר AIGAIN שמשתמש בטכנולוגיית גלי רדיו ובבינה מלאכותית המתאימה את הטיפול באופן אישי לפי מאפייני העור

aigain - אייגן- מכשיר קוסמטי רפואי לשימוש בייתי מבוסס טכנולוגיית פטנט. עדי אורני,
ניתן להשתמש בו בקלות ובמהירות אם רוצים שעור הפנים יראה טוב לפני אירוע חשוב/עדי אורני

"כבר אחרי הטיפול הראשון שהשתמשתי ב-AIGAIN ראיתי את השינוי, ואני משתמשת בו מאז יום יום במשך חודש ולא רק אני רואה את השינוי - גם אנשים מבחוץ רואים, גם בעבודה, גם הבת שלי וגם בעלי", ככה מספרת גל גביש, רכזת פרויקטים חינוכיים בת 40 שנחשפה לפרסומים על המכשיר המהפכני והחליטה לבדוק אותו בעצמה לאחר שחקרה וראתה שזה מכשיר מבית בי קיור לייזר. "אם אני מרוצה ממשהו - למה שנשים אחרות לא יקבלו את זה?".

גם עליזה מרסיאנו, סייעת גננת מעכו בת 52 התחילה להשתמש מכשיר ונדהמה מהתוצאות המיידיות: "מה שראיתי זה שאחרי הטיפול ישר רואים את השיפור. ממש כאילו. אחרי הטיפול - יש שיפור. אחרי השימוש במכשיר ה-AIGAIN יש איזושהי תחושה של רעננות. בג'ל ששמים עושה איזושהי סוג של התפחה לעור ויש תחושה שהפנים יותר מתוחות ויותר רעננות אחרי השימוש במכשיר". יותר ויותר נשים שהחלו להשתמש במכשיר הופתעו לגלות שהתוצאות שלו מיידיות ונראות לעין - ושניתן להשתמש בו בקלות ובמהירות אם רוצים שעור הפנים יראה טוב לפני אירוע חשוב.

אז מה זה בעצם AIGAIN?

המכשיר מבוסס על טכנולוגיית גלי הרדיו (RF) לה יש יתרונות משמעותיים שהופכים אותה לאחת מהשיטות האפקטיביות והבטוחות ביותר בטיפולי הביוטי-טק והיא נמצאת בשימוש אצל מיטב הקוסמטיקאיות. כעת, בזכות פיתוח מהפכני של המהנדסים בבי קיור לייזר, כל אחת ואחד יכולים להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת הזו אצלו בבית ולא פחות חשוב - לחסוך לאורך זמן הרבה כסף.

Aigain (אייגן), הוא למעשה המכשיר הראשון בעולם שמציע טיפול רפואי קוסמטי ביתי המתבסס על בינה מלאכותית (AI) היודעת להתאים את הטיפול באופן אישי על פי מאפייני העור הייחודיים של כל אחד ואחת ומסייעת במיצוק עור הפנים ובהפחתת קמטים.

בדיוק כמו שלכל אחד ואחת מאיתנו יש פנים ייחודיות - גם טיפולי הפנים חייבים להיות אישיים וייחודיים, כי לכל אחד ואחת מגיע הטיפול שמתאים אך ורק לפנים שלו. וזה בדיוק מה שהמכשיר הרפואי-קוסמטי החכם הזה שמיוצר כולו בישראל מספק לכם - טיפול יעיל ומקצועי המותאם אישית למיצוק העור והפחתת קמטים בבית ובכל מקום. הוא מבוסס על טכנולוגיית RF ייחודית התומכת בבינה מלאכותית עם אלגוריתם ייחודי המאפשר טיפול המותאם באופן אישי לכל משתמש.

מהי טכנולוגיית RF ואיך זה עובד?

במהלך הטיפול, המכשיר פולט גלי רדיו המומרים לאנרגיית חום, החודרת לשכבות הפנימיות של העור. האנרגיה זו מעוררת תהליך ייצור של קולגן שאחראי למיצוק ולגמישות העור בתהליך שנקרא Remodeling, שמסייע בהפחתת הופעתם של קמטים חדשים ובהפחתת קמטים קיימים תוך מיצוק ושיפור מראה עור הפנים. במהלך הטיפול יש למרוח אייגן ג'ל שמוליך גלי רדיו על מנת לאפשר חדירת אנרגיה לעור באופן מיטבי.

איך הבינה המלאכותית פועלת?

המכשיר מזהה בזמן אמת את אזור הפנים של המטופל ומחליט בכל רגע אלו שתי אלקטרודות להפעיל, על מנת לשחרר רמת אנרגיה אופטימלית לכל אזור טיפול. בדרך זו הוא מאפשר עומקים שונים של חדירת אנרגיה, הודות למבנה הא־סימטרי הייחודי של האלקטרודות הממוקמות בחלקו העליון.

עומק החדירה לעור מחושב על פי המרחק בין כל 2 אלקטרודות שהמכשיר בוחר להפעיל בהתאמה אישית לפי מבנה הפנים הספציפי של המשתמש..

בנוסף הוא מודד את הטמפרטורה בתוך האלקטרודות בכל רגע נתון, לבטיחות מקסימלית ולטיפול אפקטיבי. הוא לומד וזוכר את המאפיינים הייחודיים (ההתנגדות החשמלית של עור הפנים) ובכך מדייק ומשפר את הטיפול האישי משימוש לשימוש.

aigain - אייגן- מכשיר קוסמטי רפואי לשימוש בייתי מבוסס טכנולוגיית פטנט. עדי אורני,
בדיוק כמו שלכל אחד ואחת מאיתנו יש פנים ייחודיות - גם טיפולי הפנים חייבים להיות אישיים וייחודיים/עדי אורני

השפעות הטיפול

השפעה לטווח הארוך: הפחתת קמטים ומיצוק עור הפנים עשויים להיות מורגשים כתוצאה מטיפול עקבי של מספר שבועות בהתאם לתוכנית הטיפול המומלצת.

השפעה מניעתית: השימוש במכשיר מסייע במניעת היווצרות קמטים חדשים.

השפעה מיידית: כבר מיד לאחר השימוש הראשוני, בשל תגובת העור לחום, העור יכול להראות מתוח וזוהר יותר, עם מראה עור חלק יותר כבר עם סיום הטיפול. לכן, ניתן להשתמש במכשיר ממש לפני יציאה לאירוע חשוב או לבילוי כשרוצים לתת לעור מראה זוהר ובריא בקלות ובמהירות.

רוצים גם אתם להאט את השפעות הזמן בצורה חכמה, שמתאימה בדיוק לכם? אייגן עכשיו במחיר מבצע מיוחד - השאירו פרטים!

בשיתוף בי קיור לייזר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully