וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכשיטן של הסלבס - איך הרים דניאל מסטרוב מותג תכשיטים יוקרתי?

מוגש מטעם weshow

4.8.2022 / 13:01

לא מעט משפיעני רשת וסלבס מגיעים ל-"Mastrov jewelry" - לא בשביל ההטבות, אלא בגלל איכות האבנים והתכשיטים, והתהליך האישי שעוברים יחד עם המעצבים מהסקיצה ועד התוצר הסופי

דניאל מסטרוב. דניאל מסטרוב,
בגיל 28 דניאל הוא הבעלים והמייסד של "Mastrov jewelry", ונחשב לאחד מהבולטים בתחום עיצוב התכשיטים בהתאמה אישית./דניאל מסטרוב

דניאל מסטרוב, בנו של רומן מסטרוב, מבכירי היבואנים שעסקו בסחר יהלומים ואבני חן בשנות ה- 90, והביאו את האמרלדים המהפנטים וגרמו לקהל בארץ הקודש להתאהב, ממשיך את דרכו, ויחד עם צוות מעצבים וצורפים, שהמובילה ביניהם היא ירדן פרץ, מעצבת התכשיטים ואשתו של הזמר האהוב בישראל, משה פרץ, מציעים תכשיטי זהב משובצים באבני חן ויהלומים בעיצוב אישי. את בית המלאכה בבורסה ברמת גן פוקדות אושיות הרשת המובילות, שמדגמנות את תכשיטי מסטרוב שגם מצטלמים יפה, אבל בעיקר, גורמים לכל אישה להרגיש יפה, חיננית וזוהרת.

"נולדתי לעולם הזה, הבחירה בגמולוגיה הייתה טבעית וברורה"

כבר בגיל צעיר ידע דניאל שעולם התכשיטים והיהלומים קוסם לו. לאחר שבילה את ילדותו ונעוריו בעיר הולדתו רעננה לצד אנשים עמידים, והתלווה לאביו בחופשות, נרקם בליבו החלום להקים ביום מן הימים עסק משלו, שייתן לאהבה הזו מקום של כבוד ויאפשר לו להמשיך את דרכו של אבא. בגיל 28 דניאל הוא הבעלים והמייסד של "Mastrov jewelry", ונחשב לאחד מהבולטים בתחום עיצוב התכשיטים בהתאמה אישית.

דניאל לא הסתפק בידע המסורתי שרכש מאביו, ואף שקיבל את התורה כולה, שכללה את כל שנות הניסיון והידע המעשי ביותר בתחום היהלומים ואבני החן, הוא לא וויתר על הדיפלומה, ולאחר טיול שחרור של שנה וחצי בארה"ב נרשם ללימודי גמולוגיה, אותם סיים בהצטיינות.

התכשיטים של דניאל מסטרוב. שי פרנקו,
את בית המלאכה בבורסה ברמת גן פוקדות אושיות הרשת המובילות, שמדגמנות את תכשיטי מסטרוב/שי פרנקו

תהליך עבודה אישי וירידה לפרטים

"Mastrov jewelry" מככבת בהרבה מאוד האשטאגים ומתוייגת לא מעט ברשתות החברתיות. גם הקמפיין שהשיקו ברשת עושה הרבה רעש בימים אלו. לא מעט משפיעני רשת וסלבס מגיעים לכאן, לא בשביל ההטבות, אלא בגלל איכות האבנים והתכשיטים, והתהליך האישי שעוברים יחד עם המעצבים מהסקיצה ועד התוצר הסופי.

בפגישה עם דניאל מעצבים יחד עם הלקוח את התכשיט לפרטי פרטים. דניאל: "הלקוח יכול להביא תמונה, סקיצה, ציור או תכשיט אחר שאהב, וממנו יוצאים לעיצוב המודל. לאחר אישור הלקוח, מחברים בינו לבין המעצב שיכול לתת לו את המענה הטוב ביותר - לצרכים, לדרישות, לסגנון העיצוב וסוג התכשיט. אם הלקוח מבקש מעצב ספציפי, גם זה אפשרי, העיקר שיהיה מרוצה ויחווה תהליך אישי ומשביע רצון ככל שניתן.

בשלב הבא מתחילים לעצב את התכשיט. בקרת האיכות נעשית על ידי כל הנפשות הפועלות בבית המלאכה על מנת להבטיח את התוצר הטוב ביותר ללקוח. לבסוף, הלקוח מקבל את התכשיט שעוצב במיוחד בשבילו ולבקשתו. זה השלב המרגש שבו כל העבודה מתנקזת לדבר אחד - העיניים הבוהקות של הלקוח והחיוך הנוצץ. זה רגע יקר מפז, ומשקף את כל העבודה הקשה והדקדקנית שאנחנו משקיעים בכל תכשיט מבית תכשיטי מסטרוב"

התכשיטים של דניאל מסטרוב. דניאל מסטרוב,
התכשיטים של דניאל מסטרוב/דניאל מסטרוב

איכות שאין שנייה לה, ייחודיות בכל תכשיט

כל התכשיטים מבית Mastrov jewelry עשויים זהב 14-18 קראט. לבחירת הלקוחות כל צבעי הזהב - לבן, אדום וצהוב, ומבחר ענק של אבני חן ויהלומים. אף על פי שדניאל מתחייב למוצר באיכות הגבוהה ביותר מבלי לחסוך בעלויות החומר, הוא מציע מגוון תכשיטים מעוצבים שמתאימים לכל כיס.
"הלקוח יכול לספר לי מה התקציב שלו, ואנחנו נדע להתאים לו את התכשיט המתאים לו בתקציב שנקב. אנחנו יכולים להתאים את סוג האבנים והגודל שלהן אבל לעולם לא נתפשר על האיכות, לא של אבני החן ולא של העיצוב. לרשות הלקוחות שלנו גם יהלומי מעבדה, שמבטיחים ניקיון ונראות ללא רבב במחיר זול יותר מיהלום טבעי, כך שכל האפשרויות פתוחות, וכל מה שהלקוח צריך זה לבקש. אנחנו נדע לספק לו הכל", מבטיח דניאל.

לאתר של Mastrov jewelry>>>/
פייסבוק
אינסטגרם



ביצוע הכתבה נעשה על ידי weshow

האינסטגרם של weshow

עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully