וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקולד, פרחים, תכשיטים וממתקים: מארזי האהבה שחובה להכיר

מוגש מטעם weshow

4.8.2022 / 13:22

רגע לפני שט"ו באב מגיע, אתם חייבים לראות את המארזים של LALA gifts. משוקולדים ופרחים ועד תכשיטים ומכונות ממתקים. התכוננו להפתיע ולהיות מופתעים בעצמכם

המארזים של LALA gifts.. ניקול קולניץ,
המארזים של LALA gifts./ניקול קולניץ

פרחים, שוקולדים, בלונים ממותגים, כוסות עם הקדשה אישית, יש מתנות שתמיד כיף לקבל, אבל כשהן ארוזות יפה ובסטייל, כל המחווה הופכת להיות הרבה יותר מתוקה, רומנטית או אלגנטית, תלוי את מי שואלים וכמובן, למי המתנה מיועדת.

הכירו את "LALA gifts" מארזים מיוחדים במיוחד למי שאוהבים

לא באמת צריך סיבה כדי לפנק את מי שאוהבים. איחולי החלמה מהירה, חגיגת סיום תואר, יום האהבה,יום נישואין או יום הולדת או סתם תזכורת למישהו שיקר לכם, עם "LALA gifts" אתם יכולים להזמין מארזים בקלות ובמהירות, ולקבל אותם במשלוח עד הבית.

להפתעתי, לא כולם בוחרים את הפריטים הקלאסיים. ניקול קולינץ, שהקימה את "LALA gifts", הספיקה לשלב אלמנטים מיוחדים במארזים שהיא מעצבת. בדף האינסטגרם של העסק מככבים מכונות הממתקים, קונוס פרחי סבון, מארזי כדור פורח,,השמפניות, התמרוקים ואפילו תכשיטי כסף משובצי יהלומים. "מסתבר שהאריזה כן קובעת", היא אומרת, וגורמת לי להטיל ספק במשפט עתיק היומין, שלא בוחרים ספר לפי הכריכה, כי באמת, כל מה שהיא אורזת, נראה ממש נפלא, ואפילו שאני חובבת מלוחים, ממש מתחשק לי ללקק שוקולד מתוך מארז הנוטלה שהיא מכינה בזמן הראיון לנגד עיניי.

המארזים של LALA gifts.. ניקול קולניץ,
המארזים של LALA gifts./ניקול קולניץ

מארזים בהזמנה אישית ובהתאמה לתקציב הלקוח

בעוד שעסקים אחרים מאפשרים ללקוח לבחור מבין מבחר המוצרים הקיים, ניקול מוכנה לעשות בשביל הלקוח מאמץ נוסף, ולאתר עבורו מוצרים מיוחדים ואקסקלוסיביים, כאלו שלא משלבים במארזים בכל חנות ממתקים ושוקולדים. היא הספיקה לשלב במארזים שלה מגוון רחב של מוצרים שהלקוחות הזמינו במיוחד, ביניהם סוגים שונים של אלכוהול מובחר, גאדג'טים ואפילו מותגי אופנה, ובהתאם לתקציב הלקוח היא יוצרת מארזים עם טאצ' אישי ומראה יוקרתי ואלגנטי.

ניקול: "אין אצלי מוצרי מדף. לקוח יכול לבקש מארז שהוא ראה באחד הפרסומים שלי, אבל רובם הכולל של הלקוחות מבקשים מארז בהתאמה אישית, וזה אחד הדברים שמייחדים את 'LALA gifts', בכל יום אני מייצרת מארזים חדשים, ויחד עם הלקוחות שלי, אני מופתעת בעצמי".

המארזים של LALA gifts.. ניקול קולניץ,
המארזים של LALA gifts./ניקול קולניץ

המלצות למארזים אישיים - כל סיבה טובה למתנה באריזה

ניקול נתקלת בלא מעט בקשות לאריזות ייחודיות. רגע לפני ט"ו באב, זה הזמן לבחון את דף האינסטגרם של "LALA gifts". את כל המארזים שתראו כאן אפשר להזמין לכל מקום בארץ. את היחס האישי של ניקול אתם תרגישו משיחת הטלפון הראשונה, יש בה נועם והיא אדיבה להפליא, בגדול, היא רוצה שכל מארז יגרום למי שמקבל אותו להיות הכי מאושר שיש, כך שאם יש לכם בקשה אישית, כיתוב מיוחד שתרצו להוסיף או כל רעיון מקורי, היא תשמח להגשים אותו במארז בהתאמה אישית.

המארזים של LALA gifts.. ניקול קולניץ,
המארזים של LALA gifts./ניקול קולניץ

מארזים בהתאמה אישית - ככל שתספרו לה יותר, תקבלו מארז מרגש ואישי יותר

ניקול: "מה שכיף ב"LALA gifts" הוא שאפשר להיות יצירתיים. אני תמיד מציעה לצאת מקו המחשבה של שוקולדים ופרחים, שתמיד אפשר לשלב בכל מארז, אבל לצרף להם מתנות שיגרמו למי שמקבל את המארז להבין שחשבו עליו. אם זה מישהו שחובב אתגרים, אפשר לצרף משחק חשיבה קטן, למי שאוהב לטוס מזוודה אישית ממותגת , ולמי שמשחק כדורסל אפשר לעצב מארז שוקולדים עם המספר האישי שלו על המגרש. יש אינספור רעיונות, ואין כמעט בקשה שאני לא יכולה לתת לה מענה. למעשה, ככל שהלקוח חושף בפני יותר מידע על מי שמקבל את המתנה, היא הופכת להיות אישית מרגשת ומפתיעה יותר".

כדי שתוכלו להבין טוב יותר מה הופך את המארזים של ניקול לייחודיים כל כך בקרו באינסטגרם של ניקול או בעמוד הפייסבוק

להזמנות חייגו 054-640-3304 או פנו ב-WhatsApp



ביצוע הכתבה נעשה על ידי weshow

האינסטגרם של weshow

עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully