וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסור קיר בטון - המדריך השלם

מוגש מטעם דיגיטאץ'

10.8.2022 / 18:08

ישנו קושי לנסר בטון על מנת לבצע פתחים שונים. זה לא משנה אם אתם רוצים לעשות פתח לדלת, פתח לחלון או כל מחשבה אחרת שעולה לכם לראש. זוהי הסיבה שבגללה ישנו צורך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בביצוע עבודות ניסור קירות בטון

הבטון הוא אחד מחומרי הגלם הכי מועדפים בעולם הבנייה. הסיבה שהבטון זוכה לפופולאריות גדולה היא מעצם היותו עמיד ובטיחותי בעת ובעונה אחת. אם בעבר רק חדרים ספציפיים היו נבנים בבטון, כיום ישנם מבנים שלמים שנבנים מבטון. כל זאת על מנת להנות מכל היתרונות הרבים שאותם חומר הגלם הזה מסוגל לתת. לצד היתרונות הרבים, אי אפשר להתעלם מאחד מהחסרונות הכי בולטים של הבטון.

מכיוון שמדובר על חומר גלם מאוד חזק, ישנו קושי לנסר אותו על מנת לבצע פתחים שונים. זה לא משנה אם אתם רוצים לעשות פתח לדלת, פתח לחלון או כל מחשבה אחרת שעולה לכם לראש. זוהי הסיבה שבגללה ישנו צורך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בביצוע עבודות ניסור קירות בטון. אותה חברה תגיע אליכם עם הכלים הדרושים כדי לעשות בכל קיר את הפתחים הנדרשים לכם.

ניסור קיר בטון. canva,
ניסור קיר בטון/canva

מה זה ניסור קיר בטון?

השירות הזה הפך להיות שכיח במיוחד בעקבות השימוש בבטון בתור חומר גלם לבנייה. ככל שהבטון הופך להיות יותר שכיח במחוזותינו, כך מן הסתם ישנו צורך בשירות הספציפי הזה. שירות ניסור קיר בטון יכול להיקרא גם ניסור יהלום או חיתוך בטון, אך המשמעות נשארת זהה. מכיוון שחומר הגלם הזה מאוד חזק, ישנו צורך להפעיל טכניקות ניסור שונות כדי לעשות בו פתחים

אם חומרי גלם אחרים קל לנסר, כאן אנו מדברים על משימה מסובכת במיוחד. בשביל שיהיה אפשר לנסר את הבטון בצורה אפקטיבית ישנה חובה לפנות לחברה המתמחה בתחום. היא תגיע אליכם עם הציוד הדרוש כדי לעשות את העבודה בדיוק כמו שאתם רוצים להשיג אותה. אם בעבר הפעולה הזאת של ניסור קיר בטון היה נשמעת בלתי אפשרית, כיום רק צריך לדעת אל מי לפנות.

שבירת קיר בטון - מה זה?

כמו ניסור קיר בטון, גם שבירת קיר בטון היא אחד מהשירותים הכי מבוקשים נכון להיום. ישנם אנשים שרוצים להרחיב את החדרים הקיימים בבית או לשנות את הצורה שלו. בעוד קירות רגילים אפשר לשבור בקלות, קירות בטון דורשים מאמץ גדול פי כמה. הרי לשבור את הקיר שעשוי מחומר גלם כל כך חזק זוהי לא משימה כל כך פשוטה. רק באמצעות הציוד הנכון יהיה אפשר להשלים את המשימה בדיוק כמו שרציתם שהיא תתבצע.

אז איך שוברים קיר שעשוי מבטון? השבירה לא מתבצעת עם פטיש גדול כמו שאולי אתם מדמיינים לעצמכם. מה שעושים זה משתמש במקדחות מיוחדות שמיועדות לניסור ולשבירה של קירות בטון. המקדחות האלה נקראות מקדחות יהלום, זוהי הסיבה שבגללה ניסור בטון נקרא גם ניסור יהלום. באמצעות המקדחות האלה יהיה ניתן להפוך את החלום למציאות שקל מאוד ליישם אותה אצלכם בדירה

שירותי ניסור קיר בטון

הגעתם למסקנה כי אתם מוכרחים לנסר קיר בטון? יהיה עליכם לדעת כי לבד לא תוכלו לבצע את המשימה. מדובר על משימה מורכבת שמצריכה ידע מקצועי, וכמובן שימוש בכלים מתאימים. מהסיבה הזאת ישנן חברות מקצועיות שכל מה שהן עושות זה לנסר קירות בטון בהתאם לדרישות הלקוח. אותן חברות יגיעו אליכם עם הידע הנדרש כדי לנסר את קיר הבטון על פי הסטנדרטים השונים שחשובים לכם.

המטרה היא שתוכלו לקבל את התוצאה הסופית בדיוק כמו שרציתם שהיא תהיה מלכתחילה. שירותי ניסור קיר בטון צריך להינתן על ידי חברה מקצועית שמתמחה בתחום הזה. כל חברה שלא מנוסה בניסור קירות בטון עלולה להיתקל בקשיים רבים. מתי יהיה עליכם לנסר את קיר הבטון? כאשר תרצו להוסיף לחדר פתח חדש או כאשר תרצו להוריד את הקיר לגמרי.

מחירון ניסור בטון

כמה יעלה לכם לבצע ניסור בטון? זוהי בוודאי שאלה שמעסיקה אתכם לא מעט. המחיר נקבע בהתאם לפרמטרים שונים, ועל פי הדרישות השונות של כל לקוח. עם זאת השאיפה שלכם תהיה לקבל מחיר הוגן, כזה שתוכלו לעמוד בו. אך כמובן שבגלל שמדובר על עבודה מאומצת, המחיר יהיה גבוה בהשוואה לניסור קירות רגילים.

סוג הפתח שאותו תרצו לעשות בקיר משפיע על המחיר שאותו ידרשו מכם לשלם. אך עבודת הניסור מתחילה מעלות של 1,500 ש"ח עבור פעולות סטנדרטיות. בו בזמן המחיר יכול להגיע עד לעלות של 3,000 עד 3,500 ש"ח, במקרה שבו תרצו לבצע עבודה גדולה. אנו מציעים לכם לסכם את המחיר עוד לפני שאיש המקצוע מתחיל לבצע את העבודה עצמה.

שבירת קיר בטון מחיר

המחיר של שבירת קיר יהיה שונה בהשוואה למחיר של ניסור הקיר. השבירה של הקיר מצריכה מיומנות גבוהה יותר, ולאחר מכן ישנו צורך להתמודד עם כל הבלגן. לפיכך יהיה עליכם להבין כי מדובר על שירות שהמחיר שלו יהיה בהתאם להיקף העבודה. עם זאת הפעולה הזאת תאפשר לכם לעצב את המבנה בצורה שתהיה לכם נוחה ונגישה.

אז כמה יעלה לכם לשבור קירות בטון? שבירת קיר בטון מחיר נע בין 3,000 ש"ח עד 4,000 ש"ח בהתאם לסוג הקיר. אחרי שאיש המקצוע יגיע אליכם לדירה, הוא יצליח להבין על מה בדיוק מדובר. לאחר הסתכלות על הקיר תהיה אפשרות לתת לכם הצעת מחיר אפקטיבית. לאחר שתקבלו את הצעת המחיר יהיה אפשר סוף כל סוף לצאת לדרך.

חיתוך קיר בטון מחיר

המחיר של חיתוך קיר בטון יהיה דומה למחיר של ניסור קיר בטון. מדובר בדיוק על אותה הפעולה, כך שהמחירים באופן טבעי יהיו זהים. אך עליכם לקחת בחשבון כי לכל חברה שמספקת שירותי חיתוך קיר בטון יהיו את המחירים שלה. אנו ממליצים לכם לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות עד שתמצאו את החברה שמתאימה לכם.

אז כמה תצטרכו לשלם על חיתוך קיר בטון? חיתוך קיר בטון מחיר מתחיל מ-1,500 ש"ח במקרה שבו תרצו לנסר חלון סטנדרטי. עם זאת המחיר לניסור של דלת או פתחים גדולים יותר יכול להגיע עד 3,500 ש"ח. אחרי שתסבירו לאיש המקצוע מה הדרישות השונות שלכם, תהיה אפשרות לתת הצעת מחיר שלא תבלבל אתכם יתר על המידה.

ההמלצה שלנו לשירותי ניסור בטון: דניאל ניסור בטון

מעוניינים לקבל שירותי ניסור בטון? הכירו את חברת דניאל ניסור בטון. החברה המובילה בישראל לניסור קירות בטון בהתאמה מלאה לדרישות של הלקוח. אצלנו תקבלו מגוון רחב של יתרונות תחת קורת גג אחת, כך שלא יהיו לכם ספקות. מה תוכלו להשיג ברגע שתחליטו לפנות למומחים של דניאל ניסור בטון?

● החברה מגיעה עם המלצות רבות של מאות לקוחות מרוצים. גם אתם יכולים להפוך להיות לקוחות מרוצים שקיבלו בדיוק את השירות הרצוי מבחינתם.

● העבודה עצמה מתבצעת תוך שמירה על כל כללי הבטיחות, מבחינת הצוות של החברה הבטיחות זה עניין שאי אפשר להתפשר עליו באף שלב.

● הציוד שבו משתמשת החברה הוא ציוד מתקדם וחדיש. המשמעות היא שכל העבודה תתבצע במהירות ובאפקטיביות על פי דרישת הלקוח.

● המחיר שאותו תצטרכו לשלם יהיה מחיר הוגן בהתאם לצורך הקיים. החברה מנסה תמיד לתת הצעת מחיר הוגנת שלא תשאיר לכם מקום לספק.

● לוחות הזמנים הם ערך עליון עבור הצוות. המטרה היא לספק את הדרישות של הלקוח בדיוק בהתאם ללוח הזמנים שנקבע מבעוד מועד.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
  • עוד באותו נושא:
  • קיר
  • בטון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully